YVON! wat ben je lenig!quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:13 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
De cheer gang draagt graag bij
Mijn eten, wat doe jequote:Op woensdag 3 maart 2004 17:15 schreef Lucille het volgende:
Ik steun hem in natura.
Ik steun zijn hond wel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:15 schreef Lucille het volgende:
Ik steun hem in natura.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:13 schreef yvonne het volgende:
De cheer gang draagt graag bij
ALS hij een boete krijgtquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:29 schreef Dirkh het volgende:
paypal adres? Rek.nr?
Count me in!
Dus haar manager is bereid met jouw het bed te delen. Wat doe je.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:15 schreef Lucille het volgende:
Ik steun hem in natura.
berijd is met ee-iequote:Op woensdag 3 maart 2004 17:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus haar manager is berijd met jouw het bed te delen. Wat doe je.![]()
Boeit me niet. Ben geen neerlandicus.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
berijd is met ee-ie
jouw is zonder wee
suc6
Er werd wel speciaal een topic voor haar geopend in B&H.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:24 schreef Skv het volgende:
Laat Jerney mooi optyfen met haar gezeur.
Ik vraag me nog steeds af welke Fok!ker er nou blij is geworden van haar foto's
Dat was mijn zinquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik steun zijn hond wel.
Het spook heeft Fok! aangeklaagd omdat er foto's van haar in een oud topic te zien zijn geweest...quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:56 schreef pand3mon het volgende:
waar gaat dit over als ik vragen mag ? wil wel weten wat ik steunis er een link ofzo naar iets ?
Hoppa! En de boete is hierbij verhoogd!quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:46 schreef Disorder het volgende:
Jerney is een hoer olé, olé! Jerney is een hoer olé, olé! Jerney is een hoer, Jerney is een hoer, Jerney is een hoer olé, olé! (x 20)
Ik had begrepen dat ze dát juist niet meer kon.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:59 schreef Juweel het volgende:
, maar ben wel benieuwd waarom Jerney moet lachen om de roddelbladen die haar van Botoxerij beschuldigen
geheeeeeel offtopicquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:55 schreef flugeltje het volgende:
ik doe mee!!
ja lief hè.... (was er ook meteen flieft op toen ik 'm zag)quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:19 schreef nikky het volgende:
[..]
geheeeeeel offtopic
maar wat een lief icon heb je
Te veel GeenStijl gelezen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ja lief hè.... (was er ook meteen flieft op toen ik 'm zag)
on-topic...
Als Danny nu niet hoeft te betalen. (waar ik van uit ga) zullen "we" het geld dan gebruiken om Jerney zelf aan te klagen i.v.m. laster/smaad??
Picserver.tk en klaag een arme student maar eens aanquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:40 schreef Afwezig het volgende:
*meldt
Maaruh . . even wat anders . .
Waar stonden die plaatjes eigenlijk? Doorgelinkte plaatjes in het idols forum ofzo? Of op het B&H forum(Wat me sterk lijkt
) Of stonden er gewoon echt plaatjes op de fok! server zelf? Ik had ze namelijk nog nooit gezien
Omdat jij het bent mag je ze beide steunen!quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:23 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ja, laat ik vijf Euro geven aan Danny. Dat is wel ff wat belangrijker dan de stichting kanker oid.
Ja, maar dat was al duidelijkquote:Op woensdag 3 maart 2004 21:01 schreef SEMTEX het volgende:
Jerney Kaagman moet optiefen met haar botoxkop
Ja.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:19 schreef nikky het volgende:
maar wat een lief icon heb je
Dat zou ik niet te hard roepen. Er zijn verschillende fora die policies hebben waarin ze de rechten over een gepost bericht claimen. Lijkt me dat ze dan ook illegale content "overnemen". Het copyright van een bericht overnemen, maar de verantwoordelijkheid bij de poster laten liggen, lijkt me een ingewikkeld zaakje.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het lijkt me sterk dat éen zaak tegen een forum een kans maakt. Fok is niet verantwoordelijk voor de content die erop geplaatst wordt. Als zo'n zaak ooit gewonnen wordt is het gedaan met internet, want dan kan niks meer. Kaagman moet zich wat meer sportief tonen, hoge bomen vangen veel wind en die Voerbak is gewoon een ordinaire oplichter.
Het is toch achterlijk dat je mensen kunt sue-en omdat jij toevallig ooit in je jonge jarenquote:Op woensdag 3 maart 2004 21:02 schreef Lelyzee het volgende:
[..]
Ja, maar dat was al duidelijk
Ik vind t overigens ook prima als ze aan een stopcontact wil likken
quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
Wie mailt me trouwens ff die foto's?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:11 schreef Kemania het volgende:
*meldt
Hoezo, vind je haar leuk?quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:05 schreef SCH het volgende:
Geld zat bij Fok, dat gehuil altijd
Nee, maar ze had wel gelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoezo, vind je haar leuk?
Voor de wet misschien wel; maar voor ons gerechtigheidsgevoel natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, maar ze had wel gelijk.
Zo het een echte link persoon betaamt, enkel profiteren!quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:05 schreef SCH het volgende:
Nee beetje sneu dat mensen zo'n slecht zakeninstinct hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:14 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Zo het een echte link persoon betaamt, enkel profiteren!
Waarom zou je die foto's in godesnaam willen hebben ? (tenzij je last hebt van constipatie natuurlijk, dan is het logischquote:Op woensdag 3 maart 2004 21:07 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is toch achterlijk dat je mensen kunt sue-en omdat jij toevallig ooit in je jonge jaren
in je blote tieten hebt geposeerd?
Mensen gaan er dan juist een grotere issue van maken.
Wie mailt me trouwens ff die foto's?
Ik stel voor dat we haar platspuiten. Inclusief botox in haar hartstreek.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:30 schreef mistermaniac het volgende:
die vuile botoxslet moet gewoon simpelweg optiefen en de aanklachtjes laten vallen.
* Libris laat er eentje staanquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:22 schreef Badharing het volgende:
Badharing wil het komende weekend ook wel drie pilsjes laten staan om 5 Euro bij te kunnen dragen![]()
lijkt me een strak plan, misschien nog met een beetje DDT mixen, heb hier nog wel wat staan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we haar platspuiten. Inclusief botox in haar hartstreek.
De bekende Bush trucquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:38 schreef CrashOne het volgende:
Als iedereen nou een link naar fok.nl op zijn site zet met als omschrijving jerney kaagman, komt fok bij het zoeken naar jerney kaagman bij google op 1.
Zo dus:
Jerney Kaagman
Najaquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:24 schreef Skv het volgende:
Laat Jerney mooi optyfen met haar gezeur.
Ik vraag me nog steeds af welke Fok!ker er nou blij is geworden van haar foto's
quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:42 schreef reinier_belder het volgende:
[..]
Hij heb wel gelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik baal iedere dag weer dat je getrouwd bentquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:45 schreef jerney het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik krijg soms best wel eens kwijlsmileys hoor
Wat hij zegtquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:02 schreef FlyingFox het volgende:
Alles voor FOK!, mên. [afbeelding]
Bijna niemand die op je kut troll ingaat. Laat ik je dan maar eens matsen en er wel op ingaan: Wat ben je toch ook een vervelend pleuris knulletje.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:05 schreef SCH het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |