*Spanje
*Ierland
ik ga over anderhalve week naar Indonesie
Ronnie Brunswijk kicks ass
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 18:04 schreef Unexplained het volgende:- Engeland (Wales)
Da's de andere kant he
quote:Typisch nederlands zal het wel zijn.. want als ik naar spanje wil ofzo ben ik bij m'n hele familie van harte welkom.. ze zouden me juist gek aan kijken en zich beledigd voelen als ik in een hotel zou gaan zitten..
Op woensdag 18 juli 2001 20:48 schreef Dinus het volgende:
'k zag laatst nog een stukje op tv over allerlei nederlandse mensen die in het buitenland wonen, en die hun familieleden/vrienden zo subtiel mogelijk duidelijk proberen te maken dat ze wel willen helpen met het zoeken/reserveren van een hotelletje, maar die nog te bescheiden zijn om duidelijk te maken dat ze geen goedkoop vakantie adresje zijn, ondanks dat ze mensen uitnodigen om es een keer "langs" te komen.
en zo zou ik het ook doen.. als ik in het buitenland zou wonen en ik m'n fam zou kunnen helpen door ze een slaapplaats aan te bieden... mi casa es su casa...
quote:Dat denk jij!
Op woensdag 18 juli 2001 20:55 schreef Qarinx het volgende:[..]
Typisch nederlands zal het wel zijn.. want als ik naar spanje wil ofzo ben ik bij m'n hele familie van harte welkom.. ze zouden me juist gek aan kijken en zich beledigd voelen als ik in een hotel zou gaan zitten..
quote:Dat denk ik ook wel, dat het typisch nederlands is!
Op woensdag 18 juli 2001 20:55 schreef Qarinx het volgende:[..]
Typisch nederlands zal het wel zijn.. want als ik naar spanje wil ofzo ben ik bij m'n hele familie van harte welkom.. ze zouden me juist gek aan kijken en zich beledigd voelen als ik in een hotel zou gaan zitten..
en zo zou ik het ook doen.. als ik in het buitenland zou wonen en ik m'n fam zou kunnen helpen door ze een slaapplaats aan te bieden... mi casa es su casa...
quote:Ik begrijp het wel dat die mensen het minder leuk gaan vinden als de zoveelste achterneef (die ze maar één keer in NL gezien hebben) op hun kosten een maandje vakantie komt vieren.
Op woensdag 18 juli 2001 20:48 schreef Dinus het volgende:
'k zag laatst nog een stukje op tv over allerlei nederlandse mensen die in het buitenland wonen, en die hun familieleden/vrienden zo subtiel mogelijk duidelijk proberen te maken dat ze wel willen helpen met het zoeken/reserveren van een hotelletje, maar die nog te bescheiden zijn om duidelijk te maken dat ze geen goedkoop vakantie adresje zijn, ondanks dat ze mensen uitnodigen om es een keer "langs" te komen.Da's de andere kant he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |