Het was algemeen bekend dat Robin "edele delen" groter geschapen waren dan die van Batmanquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:22 schreef Cybart het volgende:
vergane glorie:
[afbeelding]
@ WD: hmmm dat pakje is op bepaalde plaatsen wel erg ruim gemaakt?
respect the codpiece!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:22 schreef Cybart het volgende:
@ WD: hmmm dat pakje is op bepaalde plaatsen wel erg ruim gemaakt?
en toch moet je niet te lang naar dat plaatje kijken, die kop staat helemaal niet in verhouding met de restquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het was algemeen bekend dat Robin "edele delen" groter geschapen waren dan die van Batman
great, nu kan ik naar niets anders kijken dan Chris O' Donnel's abnormaal kleine hoofdquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
en toch moet je niet te lang naar dat plaatje kijken, die kop staat helemaal niet in verhouding met de rest
Het zijn andere personages. Halle Berry speelt Patience Price, die in de film kat-achtige gaven krijgt, Michelle Pfeifer speelde Selina Kyle, de echte catwoman, die geen enkele bovenmenselijke krachten heeft, maar wel gestoord is.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:29 schreef wizarddragon het volgende:
OMG wat hebben ze toch met Catwoman gedaan..
Halle Berry als Catwoman.
[afbeelding]
Michelle Pfeiffer zag er nog best cool uit als Catwoman
[afbeelding]
nee ze ziet er uit als een hoertje die van de straat af is geplukt en aan wie grote hoeveelheden crack is beloofd als ze een stom pakje aantrekt waar een stel akelig plastic tieten bijna uitvallen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:
Hale Berry is te dun!
Eartha Kitt?? Hmm ze heette niet eens Catwoman, maar "The (Black) Cat"quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee ze ziet er uit als een hoertje die van de straat af is geplukt en aan wie grote hoeveelheden crack is beloofd als ze een stom pakje aantrekt waar een stel akelig plastic tieten bijna uitvallen.
De enige echte Catwoman is en blijft Eartha Kitt...
she's purrrrrrrrfect.
Tot straks twinbroquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
de pc hier was niet zo blij met het openen van nog meer pagina's
dus toen hield ie het een aantal keer voor gezien...
en nu hou ik het voor gezien
tot straks!
Dat pakje uit mag ookquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:33 schreef LeBeau het volgende:
Van mij mag opkomend Batman Christian Bale eigenlijk wel net zo een pakje aan als Halle Berry.
[afbeelding]
Je laat je handtasje toch wel achter bij de garderobe?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:59 schreef beaverhausen het volgende:
*topic binnen huppel*
tralala
misschien wordt je nog eens hoofdredacteur van degay krant, ik las laatst dat meneer krol dat al eeuwen doet, dus het word wellicht tijd voor een nieuwe redacteur? ik moet opeens aan erwin krol denken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:01 schreef Waxxer het volgende:
En weer terug uit Brabant
Ik ben dus in Best geweestHenk Krol geinterviewd
en dat heeft erin geresulteerd dat ik misschien ook nog eens voor de Gaykrant ga schrijven - eerst maar eens zien wat ervan komt. Was echt hartstikke leuk! Nou, toen met het boemeltje naar Eindhoven (er was gewoon geen ziel te bekennen in Best, stad is niet interessant enz) daar wat gegeten en toen met de intercity naar Den Bosch, waar ik de trein naar Zwolle weer heb genomen. Maargoed, het was iig erg leuk
quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je laat je handtasje toch wel achter bij de garderobe?
Waxje!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:01 schreef Waxxer het volgende:
En weer terug uit Brabant
Ik ben dus in Best geweestHenk Krol geinterviewd
en dat heeft erin geresulteerd dat ik misschien ook nog eens voor de Gaykrant ga schrijven - eerst maar eens zien wat ervan komt. Was echt hartstikke leuk! Nou, toen met het boemeltje naar Eindhoven (er was gewoon geen ziel te bekennen in Best, stad is niet interessant enz) daar wat gegeten en toen met de intercity naar Den Bosch, waar ik de trein naar Zwolle weer heb genomen. Maargoed, het was iig erg leuk
Mja hij heet Krol of Kroll (nog even checken) maar hij doet me echt aan Peter Tomofeeff denkenquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
misschien wordt je nog eens hoofdredacteur van degay krant, ik las laatst dat meneer krol dat al eeuwen doet, dus het word wellicht tijd voor een nieuwe redacteur? ik moet opeens aan erwin krol denken.
Haai Biefje!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waxje!!
Hmmz, ik haal die twee ook altijd door elkaarquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja hij heet Krol of Kroll (nog even checken) maar hij doet me echt aan Peter Tomofeeff denkenmaarja...
Best klinkt nie best..quote:Maar WAT een gat is dat Best, zeg. Oke, dichtbij de steden maar een relatief enoooorrrrrrm station waar ik in mijn uppie op de trein stond te wachten, en dan het centrum met een wanhopige "we maken het wat gezelliger met een overdekte winkelpromenade" actie... Eindhoven ziet er wel cool uit als je binnenkomt, maar ik was te moe om verder iets te ondernemen. Heb nu een heel groot gedeelte van Nederland gezien
*maar even mond dicht houdt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:19 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh maar eenzachte G
*zucht*
Eindhoven is gewoon Kewl, vooral door de enorm kei-Kewle en Hippe heren die daar wonen. .quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
Eindhoven ziet er wel cool uit als je binnenkomt
Waar zitten die dan?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eindhoven is gewoon Kewl, vooral door de enorm kei-Kewle en Hippe heren die daar wonen. .
![]()
zag gisteren bij een winkel met trendy hippe kleren de kreet kak=kool op de etalage geletterplakt. en alle poppen droegen overhemden met streepjes en met de kraag op.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eindhoven is gewoon Kewl, vooral door de enorm kei-Kewle en Hippe heren die daar wonen. .
![]()
ik hou nog maar even m'n mond dichtquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
zag gisteren bij een winkel met trendy hippe kleren de kreet kak=kool op de etalage geletterplakt. en alle poppen droegen overhemden met streepjes en met de kraag op.
Ah joh, misschien is het ehhh... best leuk wonen in Bestquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:36 schreef tech het volgende:
* tech schaamt zich dood.![]()
![]()
kom je eens in rdam kijken? tis echt waar!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik hou nog maar even m'n mond dicht
Nee, je laat niks heel van mijn dorp in opbouw...quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:43 schreef Waxxer het volgende:
Ah joh, misschien is het ehhh... best leuk wonen in Best
Ik heb ook alleen maar het centrum(pje) gezien en de stationsstraat, de sportlaan en de randweg
of ben je een blamage begaan?
ik voel me helemaal niet aangesproken, echt nietquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
kom je eens in rdam kijken? tis echt waar!
kraagje op, laat je rijden!
gewoon kei-kak, man!
Hoi Vlarp!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:53 schreef Vlarp het volgende:
Ja hoi!
Ik ben weer terug enzo
Alles goed hier?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:58 schreef tech het volgende:
[..]
Hoi Vlarp!
aaaww, dit klinkt wel heel erg "Waxje uut t boer'ndurp"quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:59 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh het is in opbouw!! Vooruitgedacht! Ja oke, DAN..... ja ik hoorde wel dat het centrum wordt opgeknapt enzo, maar het station komt gewoon zooooo grooootttt over in relatie tot de rest.... Is idd wel druk die spoortunnel, constant het gebliep van die waarschuwingssignalen en treinen heen en weer.... maargoed het kwam op mij een beetje 'over the top' over - maarja, ik weet de achterliggende gedachte niet he
Nu maar hopen dat het plan slaagt
De ideeën zijn vergaand... Alles vanaf naast het station tot aan het gemeentehuis zou ik fases worden afgebroken en opnieuw opgebouwd. Te beginnen bij het sta-in-de-weg gemeentehuis. Die komt daar alleen niet terug. Het zou zijn jaren '70 uitstraling moeten kwijtraken...quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:59 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh het is in opbouw!! Vooruitgedacht! Ja oke, DAN..... ja ik hoorde wel dat het centrum wordt opgeknapt enzo, maar het station komt gewoon zooooo grooootttt over in relatie tot de rest.... Is idd wel druk die spoortunnel, constant het gebliep van die waarschuwingssignalen en treinen heen en weer.... maargoed het kwam op mij een beetje 'over the top' over - maarja, ik weet de achterliggende gedachte niet he
Nu maar hopen dat het plan slaagt
quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik voel me helemaal niet aangesproken, echt niet
Jaren 70 uitstraling (betonblokken) is niet oke...quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:05 schreef tech het volgende:
[..]
De ideeën zijn vergaand... Alles vanaf naast het station tot aan het gemeentehuis zou ik fases worden afgebroken en opnieuw opgebouwd. Te beginnen bij het sta-in-de-weg gemeentehuis. Die komt daar alleen niet terug. Het zou zijn jaren '70 uitstraling moeten kwijtraken...
Ja, lijkt me gezellig. Jij bent er ook? Gaan er nog meer?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:02 schreef Vlarp het volgende:
Alles goed hier?
Gaat tech nog naar de Orangerie over 2 weken?
Nou, ik moet nog even checken of m'n vervoer ook gaat, maar dan kom ik in ieder geval...quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:08 schreef tech het volgende:
[..]
Ja, lijkt me gezellig. Jij bent er ook? Gaan er nog meer?
er wordt hier niet geschopt jaquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik moet nog even checken of m'n vervoer ook gaat, maar dan kom ik in ieder geval...
en je zou cybart enzo eens kunnen sgoppen
En hoi Wax en Cybart!
En geen thee graag, ik ga eten...
jaja, nu weten we het wel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:13 schreef Waxxer het volgende:
Nou zo'n gebouw als die meubelboulevard in Best.... ziet er mwoah uit, en ik had bijna een blaasbreuk toen ik in Best aankwam, dus heb het ook van binnen gezien en dan ziet het er wel mooi uit.... maar weinig winkels op zich, enfin *kuch* ik denk gewoon dat ik Best iets TE groot heb voorgesteld... En ik ben er niet zooo lang geweest he, enne... de omgeving van het station ziet er idd high-tech uit, maar het leek me zo.... groot...
Ben je bij de AH XL wezen kijken dan?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar zitten die dan?
In ieder geval niet vlakbij de AH XL
Inlezen, zijn vader heeft het over inlezen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:18 schreef ajuu het volgende:
[..]
jaja, nu weten we het wel.
zo, en nu wil IK achter de comp!
ik wil mijn email checken. fokken doe je maar thuis.
en laat je mij eerst even dat krolstukje lezen?
Waar denk je dat ik net vandaan kom?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
wat doe jij dan thuis achter de computer?
Ga rijst in mandjes gooien!
Niet zo boos kijken!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik net vandaan kom?.
Ik suggereerde het alleen maarquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
er wordt hier niet geschopt ja
smakelijk!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
Hockey.. Olympische kwalificatie!
Mjah.. en Matijn = Matijn Nijhuis, een nieuwslezer op de radio. Dus jullie hebben z'n stem waarschijnlijk wel eens gehoord.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aaawww![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
Zit je gezicht echt zoquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/nosmile.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:53 schreef wizarddragon het volgende:
Zit je gezicht echt zoofzo, want je gebruikt het wel vaak.
eg nie!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:53 schreef wizarddragon het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 19:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/nosmile.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>[<a href="http://images.fok.nl/s/sm_eerie.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>Zit je gezicht echt zo
ofzo, want je gebruikt het wel vaak.
'tuurlijk, maak me maar uit voor junkie, kan jou het schelen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E gebruikt veel vaker!
Kheb nog steeds geen G_E binnen zien spieken hoe dat gehuppel nu gaatquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij mijn kleine AH-tje, tegenover Ang3l's huppelpaleis,
ja maar...quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
'tuurlijk, maak me maar uit voor junkie, kan jou het schelen..
Amenquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Vriendin ongesteld --->drama!!
Dat blijft ons toch maar mooi bespaard..
Euh...quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb nog steeds geen G_E binnen zien spieken hoe dat gehuppel nu gaat
Het werd een keer tijd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:13 schreef Waxxer het volgende:
Nou mijn weblog is dus geupdate. Zijn jullie weer van het gedoe af
Zie je wel, dan wordt het heel stil hierquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:13 schreef Waxxer het volgende:
Nou mijn weblog is dus geupdate. Zijn jullie weer van het gedoe af
En, hoeveel vunzige aanzoekjes heb je intussen gekregen op gay.nl, naar aanleiding van je onschuldige foto?quote:Op donderdag 4 maart 2004 00:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
sorry, random post
slechts enkelequote:Op donderdag 4 maart 2004 01:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En, hoeveel vunzige aanzoekjes heb je intussen gekregen op gay.nl, naar aanleiding van je onschuldige foto?
als je het er niet mee eens bent is het ook goed hoor Beaf, dan gebeurt het niet meer.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
okeej, wat jij wil!
Dan vraag ik me af wat er dan toch destijds was met mijn foto.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
slechts enkele
het viel best mee met de bejaarden
Nee joh, post lekker wat je wil... ik begreep het alleen niet, da's allesquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
als je het er niet mee eens bent is het ook goed hoor Beaf, dan gebeurt het niet meer.
maar ik heb hem niet als eerste foto staan natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat er dan toch destijds was met mijn foto..
quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee joh, post lekker wat je wil... ik begreep het alleen niet, da's alles
Hmmz..... dat zal het zijn. En je had het natuurlijk niet als foto toen je als NIEUW VERS VLEES NIEUW werd aangekondigd.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
maar ik heb hem niet als eerste foto staan natuurlijk
Dag.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
*naar bed gaat*
ik word morgen om 8 uur al weer op mijn faculteit verwacht, dus toedeledokie
exact, al kreeg ik toen ook al een boel ranzigheid over mij heengestortquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz..... dat zal het zijn. En je had het natuurlijk niet als foto toen je als NIEUW VERS VLEES NIEUW werd aangekondigd..
quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:11 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dag..
Doegquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
toedels!
En dan stiekem gewoon doorposten in andere topics hè.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:13 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
[..]
Doeg
Goedemorgen allemaal!quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[ChickUitBarend&VanDorpMode]
HALLO, WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!
[/ChickUitBarend&VanDorpMode]
Goedemorgen iedereenen een
en nog een
voor Tech.
We hebben het zwaar... is het al 5 uur?quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:22 schreef Cybart het volgende:
zo, de eerste mok Cappuccino aan mijn linkerzijde (mjah ik drink rechts, maar aan de rechterkant van mijn bureau is het al zo druk
we kunnen weer tot 5 hoor!
bijna, nog maar ruim 8.5 uurquote:Op donderdag 4 maart 2004 08:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
We hebben het zwaar... is het al 5 uur?
ooooohw... het schiet al opquote:Op donderdag 4 maart 2004 08:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
bijna, nog maar ruim 8.5 uur
ja, en voor je het weeet ik het vrijdagmiddag 5 uurquote:Op donderdag 4 maart 2004 08:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
ooooohw... het schiet al op
*heel diep nadenk*quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, en voor je het weeet ik het vrijdagmiddag 5 uur
en met welke belangrijke bezigheden ga jij je werkdag vullen?![]()
hele dag koffie drinken en met collega's ouwehoeren dusquote:Op donderdag 4 maart 2004 08:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*heel diep nadenk*
Wat kwam ik ook alweer doen op m'n werk...
Nou ja, in ieder geval een hoop gelul (vergaderen ook), iets met het netwerk en nog wat...
Ik drink geen koffie...quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
hele dag koffie drinken en met collega's ouwehoeren dus
dan mag je zelf iets anders uitzoeken, doen we niet moeilijk overquote:Op donderdag 4 maart 2004 08:33 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie...
Wat ben je toch weer goed voor me...quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan mag je zelf iets anders uitzoeken, doen we niet moeilijk over
het is tenslotte donderdag 4 maart (wat dat voor slap argurgument is vraag ik mezelf ook af hoor)
tis donderdag, 6 uur zal 'ie toch nog wel open zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:48 schreef Cybart het volgende:
ikke vanmiddag mischien nog, bij de H&M, ligt eraan hoe hard de trein wil doorbaggeren en in tot hoeverre ik richting 6 uur nog binnen mag
ja, maar toch moet ik nu eens aan mijn werk beginnen... ik zit hier al een half uur niks te doenquote:Op donderdag 4 maart 2004 08:45 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer goed voor me...
quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://content.collegehumor.com/media/movies/rainbow.wmv
een stukje typisch britse kindertelevisie dat ik jullie niet wil onthouden.
Dan zal dat van Tinky Winky ook wel waar zijn...quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://content.collegehumor.com/media/movies/rainbow.wmv
een stukje typisch britse kindertelevisie dat ik jullie niet wil onthouden.
Dat is zodat die jongen er zelf beter vanaf komt...quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:47 schreef ajuu het volgende:
die jongen in dat 1e plaatje staat echt in een hysterisch lelijk interieur, die boekensteunen of wat het dan ook mogen voorstellen
Herkenbaar. Ik scroll er ook steeds zo snel mogelijk langs...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:13 schreef Cybart het volgende:
hoe krijg je het voor elkaar dat mijn maag zichzelf omdraait....
ga net door dit topic heen, kom bij de bovenstaande foto's uit. en heb dan het idee dat er net een collega achter je door loopt (bleek niet zo te zijn gelukkig )
haha, ja ik heb nu een andere pagina indeling genomenquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik scroll er ook steeds zo snel mogelijk langs...
Ik gebruik 61 posts per pagina. Dan kom ik op max. 5 pagina's per topic. (Met 60 weet ik dat niet precies, met topix werd soms de laatste post niet getoond...)quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, ja ik heb nu een andere pagina indeling genomen
http:// forum.fok.nl / topic / 502258 / 2 / 140
gewoon uit zelf beschermingquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik gebruik 61 posts per pagina. Dan kom ik op max. 5 pagina's per topic. (Met 60 weet ik dat niet precies, met topix werd soms de laatste post niet getoond...)
Kun je dan niet beter gewoon 300 posts (of meer) per pagina nemen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
gewoon uit zelf bescherming
haha, nee want nu kan ik de hele tijd op een pagina komen zonder foto's.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon 300 posts (of meer) per pagina nemen?
Gewoon de END-toets op je toetsenbord gebruiken...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, nee want nu kan ik de hele tijd op een pagina komen zonder foto's.
als ik er 300 pak, dan staan ze er de hele tijd, en moet ik steeds voorbij scrollen
Gewoon aanleren. Is erg praktisch. (Behalve als de laatste post dan weer net zo'n foto heeft...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:22 schreef Cybart het volgende:
daar denk ik dan weer niet aan he
haha, het wordt tijd voor een overdagverbod van jongens met 1 kledingstuk of minderquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gewoon aanleren. Is erg praktisch. (Behalve als de laatste post dan weer net zo'n foto heeft...)
Maar als er dan iemand zo'n foto 's avonds post, en er daarna niets meer gepost wordt? Dan blijf je met dat 'probleem' zitten...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, het wordt tijd voor een overdagverbod van jongens met 1 kledingstuk of minder
Wizzarddragon en Tech zijn meestal de laatst en eerst postende geloof ik tegenwoordigquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar als er dan iemand zo'n foto 's avonds post, en er daarna niets meer gepost wordt? Dan blijf je met dat 'probleem' zitten...
Hahaha. Een vaste nachtploeg dus? Jij bent er trouwens ook best vaak vroeg bij de laatste tijd...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
Wizzarddragon en Tech zijn meestal de laatst en eerst postende geloof ik tegenwoordig
dus die moeten dat maar in de gaten houden
kwatr voor 7 gaat de wekkerquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hahaha. Een vaste nachtploeg dus? Jij bent er trouwens ook best vaak vroeg bij de laatste tijd...
Lijkt een beetje op mijn huidige ritme. Ik slaap een kwartiertje langer, maar verder hetzelfde. Maar dat wordt anders per 1 april...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
kwatr voor 7 gaat de wekker
7 uur ben ik dan redelijk opgelapt en zit ik beneden met aan de ene kant goedemorgen nederland en aan de andere kant mijn pc. en dan om kwart over 8 ben ik meestal op mijn stage vandaar
ja nieuwe baan las ikquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op mijn huidige ritme. Ik slaap een kwartiertje langer, maar verder hetzelfde. Maar dat wordt anders per 1 april...
Omdat ik niet zo goed ben in het uitleggen geef ik je wel een linkquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja nieuwe baan las ik
wat is het voor iets?
haha ik geef je geen ongelijkquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed ben in het uitleggen geef ik je wel een link
Vooral wat kwaliteit betreft ja.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha ik geef je geen ongelijk
er staat een hoop, maar iegnlijk ook weer niks
maar ik begrijp het geloof ik wel
ondersteunende diensten verlenen mbt de ict naar andere bedrijven toe?
en dan krijg je hele andere werktijden?quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vooral wat kwaliteit betreft ja.
goeiemorgen, en succes, en doei!quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:43 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allenmaal!!! Batman en Robin zijn nog steeds bezig zie ik
Ik huppel zo maar even naar de tandarts, die mijn eerste vulling gaan aanbrengen...(Ik ga voor wit)
Doei!!![]()
Hoe doet tie dan hè? tandarts en blij combineren.
De werktijden zullen niet veel anders zijn, maar wel de tijden dat ik op moet en zo. 't Is een aardig eindje rijden vanuit Enschede...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan krijg je hele andere werktijden?
en u bent gevoelig voor ochtendhumeur?quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
De werktijden zullen niet veel anders zijn, maar wel de tijden dat ik op moet en zo. 't Is een aardig eindje rijden vanuit Enschede...
Dus als er iemand nog woonruimte weet daar in de buurt...
Neu, dat niet geloof ik.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
en u bent gevoelig voor ochtendhumeur?
en hoe denkt je omgeving daaroverquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:47 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Neu, dat niet geloof ik.
Die is het daar wel mee eens geloof ik, maar dan vooral omdat ze me niet anders kennen dan als iemand die om 7 uur opstaat. Als dat opeens 5 uur of half 6 wordt zou het misschien wel anders kunnen zijn. Gelukkig zijn er dan de files om me op af te reageren...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
en hoe denkt je omgeving daarover
Voorlopig even niet, sorryquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:45 schreef Twoflower het volgende:
Dus als er iemand nog woonruimte weet daar in de buurt...
Dat klinkt hoopvol. In ieder geval beter dan 'nee'...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voorlopig
Vullingen? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:43 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen allenmaal!!! Batman en Robin zijn nog steeds bezig zie ik
Ik huppel zo maar even naar de tandarts, die mijn eerste vulling gaan aanbrengen...(Ik ga voor wit)
Doei!!![]()
Hoe doet tie dan hè? tandarts en blij combineren.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:52 schreef Waxxer het volgende:
Mogguh
Die doe je in je vulpen...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:54 schreef Sunjammer het volgende:
Vullingen? Wat zijn dat?![]()
Oh... nooit geweten...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die doe je in je vulpen...
Moet je niet altijd met potlood schrijven.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:58 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... nooit geweten...
BiefBiefBiefquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:05 schreef beaverhausen het volgende:helloow!
Goeiemiddag Waxxer. Lekker geslapen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:52 schreef Waxxer het volgende:
Mogguh
*dat soort spotjes niet heeft*quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:57 schreef Waxxer het volgende:
We zullen het als discussiepunt invoeren
Niet?!? Ik wel maar niet DIe spotjes..quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
*ook geen spotjes heeft*
Bespottelijkquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
*ook geen spotjes heeft*
* Twoflower sluit zich aan bij 12jequote:Op donderdag 4 maart 2004 13:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Niet?!? Ik wel maar niet DIe spotjes..
*nooit heeft begrepen waarom ALLES maar een slagschaduw heeft op afbeeldingen*quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:10 schreef NathaN het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:11 schreef Twaalfje het volgende:
Niet?!? Ik wel maar niet DIe spotjes..
*schaam*quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:11 schreef NathaN het volgende:
Bespottelijk
*aai*quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:13 schreef beaverhausen het volgende:
*schaam*
Ehm.......hoe meer troep je neerzet/neerhangt, hoe kleiner de ruimte lijkt hè.....quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:16 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb veel kleinere spotjesvan Ikea, die hierboven zijn niet echt mijn smaak, een beetje te massief... Maargoed zulke lampen maken je kamer wat ruimtelijker, heb ik het idee...
Dat hangt er geheel vanaf hoe je het neerzet-hangt...quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:18 schreef Twaalfje het volgende:
Ehm.......hoe meer troep je neerzet/neerhangt, hoe kleiner de ruimte lijkt hè.....
Nee, wij hebben hier net het kaarslicht ontdekt..quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:17 schreef NathaN het volgende:
[..]
*aai*
Geeft niet hoor. We houden er heus wel rekening mee dat ze dat soort dingen in Maastricht gewoon niet hebben...
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:17 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
tsk........
Bij mij hingen ze er gewoon al toen ik de kamer namquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:16 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb veel kleinere spotjesvan Ikea, die hierboven zijn niet echt mijn smaak, een beetje te massief... Maargoed zulke lampen maken je kamer wat ruimtelijker, heb ik het idee...
*niet mee eens is*quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat hangt er geheel vanaf hoe je het neerzet-hangt...
Brandweer is daar toch al wel uitgevonden, he?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
Nee, wij hebben hier net het kaarslicht ontdekt..
Gaat volgens mij wel voor een revolutie zorgen op verlichtingsgebied
![]()
brandwattus?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Brandweer is daar toch al wel uitgevonden, he?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, wij hebben hier net het kaarslicht ontdekt..
Gaat volgens mij wel voor een revolutie zorgen op verlichtingsgebied
![]()
Simpel: je kan boeken door je hele kamer verspreiden, of je kan ze in de kast zetten. Dat laatste schept veel meer ruimte. Vandaar ook "opruimen".quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:21 schreef Twaalfje het volgende:
*niet mee eens is*
*DISCUSSIEER*
woon je op kamers?? Ik dacht dat je alles voor jezelf had?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:20 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bij mij hingen ze er gewoon al toen ik de kamer nam
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:21 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon meldt zich maar weer.
Etage met gedeeld douche-toilet. Maar 1 kamer en een aparte keuken...quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:22 schreef Waxxer het volgende:
woon je op kamers?? Ik dacht dat je alles voor jezelf had?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:21 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon meldt zich maar weer.
sorry heb een ChiLL R&B NuMMeR OvEr My HeAdPhonequote:Op donderdag 4 maart 2004 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Yoooowww wassup???
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Etage met gedeeld douche-toilet. Maar 1 kamer en een aparte keuken...
Vandaar dat ik ook op zoek ben naar iets anders.
Mocht jij vertrekken, ik denk niet dat ik geinteresseerd ben in jouw huidige woonruimte. Dan weet je dat vast...quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Etage met gedeeld douche-toilet. Maar 1 kamer en een aparte keuken...
Vandaar dat ik ook op zoek ben naar iets anders.
Nah hoef je geen sorry te zeggen!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
sorry heb een ChiLL R&B NuMMeR OvEr My HeAdPhone
Simpel: een compleet lege kamer lijkt altijd groter omdat je geen referentie hebt hè. Zet je d'r bijv. een barkruk in, dan kun je aan de hand van de de barkruk de grootte van de kamer schatten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
Simpel: je kan boeken door je hele kamer verspreiden, of je kan ze in de kast zetten. Dat laatste schept veel meer ruimte. Vandaar ook "opruimen".
nee...ff kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah hoef je geen sorry te zeggen!!(
![]()
)
ChiLL is vet man!
Ik mag het filetype welquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:28 schreef Cybart het volgende:
Leki - Breakin' Out
(t is een belgische TMF VJ, en de zus van de zangeres van Technotronic)
Wat is dan fLeX?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee...ff kijken
zoiets is DoPe
en als iets niet DoPe is dan is iets WhAcK
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee...ff kijken
zoiets is DoPe
en als iets niet DoPe is dan is iets WhAcK
wel een lekker nummerquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik mag het filetype wel
Maar wat een stoere muziek!Volgens mij ben jij heel macho irl
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is dan fLeX?
of zit ik er weer eens helemaal naast?
nouja ik weet niet hoe die video eruit ziet want die kan ik hier niet bekijken, krijg ik een errorquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik mag het filetype wel
Maar wat een stoere muziek!Volgens mij ben jij heel macho irl
* wizarddragon meldt zich weer af, doet ff de groeten aan twinbro Cybart en gaat weer het sexy studentje uithangen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:28 schreef Cybart het volgende:
Leki - Breakin' Out
flex is inderdaad hetzelfde als dopequote:Op donderdag 4 maart 2004 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is dan fLeX?
of zit ik er weer eens helemaal naast?
niet huilen Waxjequote:
You Are Sexquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizarddragon meldt zich weer af, doet ff de groeten aan twinbro Cybart en gaat weer het sexy studentje uithangen.
:Dquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:39 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/cry.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>niet huilen Waxje
*aai*
ah dan zat ik dus toch goedquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
flex is inderdaad hetzelfde als dope
voor je stoere woorden-boekquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ah dan zat ik dus toch goed
*noteer*
ja flex, dope, whack weet jequote:Op donderdag 4 maart 2004 13:40 schreef Waxxer het volgende:
Heeeaaaaeeeyyyy Biefjebeeb, hoe gadde gai man eej???!!!!![]()
Mja met die muziek, zo van yoow yoow!! Ben jij een soort Cazman maar dan a la hip-hop?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja ik weet niet hoe die video eruit ziet want die kan ik hier niet bekijken, krijg ik een error
maar heb de mp3 hier liggen
en ik macho?????
ja psiesquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
voor je stoere woorden-boek
Hoe groot is die barkruk dan? Kun je dat dan weer inschatten aan de hand van de kamer? Of heb je dus alleen een relatief referentiekader en kun je dus alleen inschatten hoe groot het een ten opzichte van het ander is? iIts dat overigens ook nog afhangt van hoe je naar die kruk kijkt en waar in de kamer die staat.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:31 schreef Twaalfje het volgende:
Simpel: een compleet lege kamer lijkt altijd groter omdat je geen referentie hebt hè. Zet je d'r bijv. een barkruk in, dan kun je aan de hand van de de barkruk de grootte van de kamer schatten.
Scheelt mij weer een postquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
En waarom type ik dit allemaal???
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:43 schreef Waxxer het volgende:
Maar wat zijn Flexwerkers dan?
Randstad CallFlex?
nee, vind het juist niet heel erg geweldig.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja met die muziek, zo van yoow yoow!! Ben jij een soort Cazman maar dan a la hip-hop?
Dan is dat "voorlopig" ook wel redelijk schrapbaar, ben ik bang...quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:30 schreef Twoflower het volgende:
Mocht jij vertrekken, ik denk niet dat ik geinteresseerd ben in jouw huidige woonruimte. Dan weet je dat vast...
oooohhh nou maar op je foto's van gay.nl dan?? Ik sta daar echt op als Zeeuws Meisje, terwijl ik helemaal niet zo benquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, vind het juist niet heel erg geweldig.
kan het wel steeds meer waarderen, maar dan ben ik nog erg kieskeurig
maar dit is gewoon een lekker nummer
ik ben eigenlijk helemaal niet stoer
maar wel een goede wannabee
nee ik heb geen sneakers, geen kettingen, geen g-susshirts, geen jas met bontkraagje
Nee, ik schijn gewoon op dreef te zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:45 schreef Waxxer het volgende:
pffff nathan, heb je een functioneringsgesprek gehad ofzo?
Zwols en Zwoel?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:
oooohhh nou maar op je foto's van gay.nl dan?? Ik sta daar echt op als Zeeuws Meisje, terwijl ik helemaal niet zo ben
Geen id maar barkrukken zijn doorgaans min of meer dezelfde maat hèquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
En waarom type ik dit allemaal???
vertekenende foto's van ons beiden danquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oooohhh nou maar op je foto's van gay.nl dan?? Ik sta daar echt op als Zeeuws Meisje, terwijl ik helemaal niet zo ben
*laat reageert*quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:28 schreef Cybart het volgende:
Leki - Breakin' Out
*noteer*quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan is dat "voorlopig" ook wel redelijk schrapbaar, ben ik bang...
Niet?!quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
vertekenende foto's van ons beiden dan
ik blijk ook niet op mijn foto's te lijken![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:50 schreef Twaalfje het volgende:
Geen id maar barkrukken zijn doorgaans min of meer dezelfde maat hè![]()
nouja ik ben het wel hoorquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:55 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Niet?!
Pessies. De breedte van het zitvlak varieert niet veel onderling hè. Goed sow!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
U zei?
euhm ja, wat moeten we daar nu van zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben bruin, en ik ben werk aan het nakijken, ik voel me zo nuttig vandaag...
Model verschiltquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:04 schreef Twaalfje het volgende:
Pessies. De breedte van het zitvlak varieert niet veel onderling hè. Goed sow!!![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Model verschilt
Schaal verschilt
Maten onbekend
En volgens jou is het allemaal hetzelfde?
Whatever.
ik laat jou in elk geval niet inrichten...
Je bekijkt 't een beetje zwart/wit maar toch nog ene aardige discussie hè?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:13 schreef Waxxer het volgende:
nounounou opgefokt om een barkruk???
We zitten hier idd Op Fok. Goed geconstateerd!quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:13 schreef Waxxer het volgende:
Nee, omdat 12je niet kan discussiëren.quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:13 schreef Waxxer het volgende:
Deed dit jou daar dan al aan denken?quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:27 schreef Waxxer het volgende:
Nou dan wil ik al helemaal niet meemaken wanneer Nathan echt een driftaanval krijgt
Nou nee, juist daarom.quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Deed dit jou daar dan al aan denken?
Als het moet kan Nate zich prima inhouden hoor. (Geloof ik...quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee, juist daarom.Volgens mij wordt dat dan al helemaaaaaallll een tirade van dingen die volgens hem niet goed zijn of zitten
Net als tuinkabouters en lucifersdoosjes? Vraag dat maar even na bij dhr. H. Finkersquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:29 schreef DennisMoore het volgende:
Bij benadering zijn barkrukken wel degelijk even groot.
"Don't make me angry. You wouldn't like me when I'm angry."quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:33 schreef Waxxer het volgende:
Nou nee, juist daarom.Volgens mij wordt dat dan al helemaaaaaallll een tirade van dingen die volgens hem niet goed zijn of zitten
Kom ik nu al tiraderend over, dan?quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:33 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij wordt dat dan al helemaaaaaallll een tirade van dingen die volgens hem niet goed zijn of zitten
Waarom moet 'ie nou net dat bord vasthouden...quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:40 schreef NathaN het volgende:
And now for something completely different...
[afbeelding]
Niet met z'n handen in elk gevalquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:01 schreef Twoflower het volgende:
Waarom moet 'ie nou net dat bord vasthouden...
WTF is I-Robot?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.irobotnow.com/index.php
er komt een film van I-Robot aan.
Klik dan op die linkquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:08 schreef Twoflower het volgende:
WTF is I-Robot?
Zoals Kugari het brengt denk ik dat 'ie veronderstelt dat iedereen het al weet...quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Klik dan op die link![]()
was dit dallessandro? hmmquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:40 schreef NathaN het volgende:
And now for something completely different...
[afbeelding]
bitch, bitch, bitch, moan, moan, moan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zoals Kugari het brengt denk ik dat 'ie veronderstelt dat iedereen het al weet...
Iedereen weet wie Batman is?quote:BATMAN BEGINS STARTS PRODUCTION
Press Release
"Batman Begins," director Christopher Nolan's highly anticipated film, has commenced production in Iceland, with Gary Oldman joining the all-star cast. The announcement was made today by Jeff Robinov, President of Production, Warner Bros. Pictures.
In "Batman Begins," Oldman will play Lieutenant James Gordon, a detective on the Gotham police force. The film stars Christian Bale as Bruce Wayne/Batman; Michael Caine as his trusted butler Alfred; Katie Holmes as Rachel, a childhood friend of Wayne's; Liam Neeson as Wayne's mentor, Henri Ducard; Morgan Freeman as Lucius Fox, a former board member and sidelined employee of Wayne Enterprises; and Ken Watanabe as the villainous Ra's Al Ghul.
Directed by Christopher Nolan from a screenplay by David Goyer and Christopher Nolan, "Batman Begins" is produced by Emma Thomas, Charles Roven and Larry Franco. The executive producers are Ben Melniker and Michael Uslan. The film is based on characters created by Bob Kane and published by DC Comics.
"Batman Begins" is scheduled to film in Iceland, London and Chicago.
Bron
D'r zijn zoveel mensen die klassiekers niet kennen. Ik heb bijv. de Max Havelaar gelezen, maar d'r zijn er veel die dat niet hebben. En toch is het een klassieker.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
bitch, bitch, bitch, moan, moan, moan.
klik op de link, overigens zou je moeten weten wat I-Robot is, het is een klassieker.
hee, is FF leuk? de clips zijn mooooooooooooooi!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:29 schreef Waxxer het volgende:
*Franz Ferdinand luister*
Ik ga zo ein-de-lijk eens naar de stad om ski's te zoeken![]()
![]()
Nog een weekje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die van mij gaan in juni pas weerquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil dat m'n ouders op vakantie gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |