Jaja Metalmaatjes. Er was nog geen nieuw topic, dus bij deze.quote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Jou "standaard" openingspost is toch geschikter vind ik.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:49 schreef Black_Tulip het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*is in tranen*
Ok Summo of Sebbo, haal die van mij maar weg
shit happens.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:49 schreef Black_Tulip het volgende:
*is in tranen*
Jouw topic is mooier hoorquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:49 schreef Black_Tulip het volgende:
*is in tranen*
Ja ik zag het ook! SCHROK ME DOOD! bdoel tis deicide, tis death metal, daar hoor je toch normaal gesproken geen reclame voor te maken... denk wel dat veel mensen dit niet echt waarderen... vooral de mensen die dit soort muziek beetje "underground" willen houden...quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:03 schreef metallicattim het volgende:
WOW der was tonet een reclame op de box voor Deicide - Scars Of The Crucifix
Dat vond ik toch wel noemenswaardig!
haha en nu komt de clip er ook nog van erop! YEAH *headbangd*
zeg ook niet dat ik het erg vind, vind het alleen vreemd want voorheen zag je dit soort reclames nooit..quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:46 schreef Summoner het volgende:
Die underground mensen kunnen de bovengrondse schijt krijgen. Lachwekkende types. Voor Deicide liefhebbers is het toch gunstig als die band veel platen verkoopt?
d'Oh! x 10
dat klopt, maar sinds dat er op The Box toch aardig extreme muziek gedraaid wordt, en de labels dat doorhebben, is er dus ook plek voor reclames voor extreme muziek.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:17 schreef JanaX het volgende:
[..]
zeg ook niet dat ik het erg vind, vind het alleen vreemd want voorheen zag je dit soort reclames nooit..
Ik ook maar daarna lag ik dubbel. Het kwam nogal lachwekkend over.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:43 schreef JanaX het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook! SCHROK ME DOOD! bdoel tis deicide, tis death metal, daar hoor je toch normaal gesproken geen reclame voor te maken... denk wel dat veel mensen dit niet echt waarderen... vooral de mensen die dit soort muziek beetje "underground" willen houden...
bale manquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:45 schreef Tokus het volgende:
godvertyfus<censuur>kolere
Arch Enemy/Zyklon (en Stampin Ground, maar die boeien me niet zo) morgen in Antwerpen is afgelast
Ben ik blij dat ik niet altijd degene ben die ouder nieuws postquote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:02 schreef Seborik het volgende:
Het nieuwe album van Nightwish gaat "Once" heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |