Die hebben ze de vorige cd al veranders dus deze keer vast weerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:10 schreef Morrigan het volgende:
Wanneer komen ze met nieuwe kostuums. De pakje en masker hebben we nu wel gehad.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:26 schreef Dr.E het volgende:
doen ze hun interviews ook met maskers op?
Ja. Iiig wel als ze gefilmd worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:26 schreef Dr.E het volgende:
doen ze hun interviews ook met maskers op?
quote:"Die maskers en overalls waren oorspronkelijk om jullie identiteit te verhullen en zo duidelijk te maken dat het niet om de personen in de band, maar om de muziek gaat. Aangezien jullie nu zowat allemaal in andere bands te zien zijn geweest, kunnen die maskers af en de overalls uit. Inmiddels komen mensen naar jullie concerten OMDAT jullie in overalls en maskers op het podium staan. Dus als het echt om de muziek gaat, zouden jullie moeten stoppen met die toestanden er omheen. Waarom hebben jullie die poespas nog nodig?"
Rene zou mij nog bellenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:17 schreef Tokus het volgende:
Flip, hoe laat ben jij er morgen?
Volgende week zaterdag.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:24 schreef Yokozuna het volgende:
Bedankt voor de info Flipneus, wanneer kunnen we het interview op Fok vinden?
True. Hmm. Ja. Dat is eigenlijk wel extreem vroegquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:59 schreef Tokus het volgende:
oh, dan ben ik al lang weg. waarom kom je in godsnaam zooo vroeg? die cd duurt een half uurtje (maar 6 nrs he).
Drie jaar geleden zag ik nog op tv een interview met Corey zonder masker.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:37 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ja. Iiig wel als ze gefilmd worden.
Ja, dat zijn de nieuwe maskers. Ik vind ze echt heel gaaf.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:54 schreef Twizla het volgende:
die fotos van het interview dragen zij daarop de nieuwe maskers? Zien er stijlvol uit :p
Lees het interviewquote:Op zondag 14 maart 2004 12:02 schreef The_KnoT het volgende:
VetLeken de nieuwe nummers meer op Iowa of Slipknot of kunnen we iets compleet anders verwachten ofzo?
Nope, wel tijdens het televisieinterview met MTV. Ik heb nu vier leden van Slipknot zonder maskers gesprokenquote:Op zondag 14 maart 2004 13:13 schreef Djaser het volgende:
Hadden ze op dat interview nou ook maskers op?
toen was jij er nog helemaal niet manquote:Op zondag 14 maart 2004 13:24 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Nope, wel tijdens het televisieinterview met MTV.
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:23 schreef Tokus het volgende:
[..]
toen was jij er nog helemaal niet man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |