Heb hem vanmiddag bij Van leest gezien voor geloof ik iets in de 20,-quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:04 schreef SODA het volgende:
[..]
Regio 2?
Waar, hoeveel?
Hahaha! De Edah of all places.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
sa-weet! En erg aanlokkelijk om te halen.
Ik heb gisteren voor 9,99 'Reign of Fire' meegenomen bij de Edah.
"Bij de Edah?". "Ja, bij de Edah."
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:04 schreef SODA het volgende:
[..]
Regio 2?
Waar, hoeveel?
ja die had ik ook gezien, maar da was de 1disc versie. Heb deze dubbel dvd gehaald bij MediaMarkt in Heerlen. ¤ 27,95. Best duur maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb hem vanmiddag bij Van leest gezien voor geloof ik iets in de 20,-
![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:37 schreef Smots het volgende:
Hahaha!
Gisteren de UK-import versie binnengekregen van The Rock (IVM het ontbreken van een Engelstalige DTS-track op de Nederlandse versie)
Jas ik de tweede dvd in mijn speler, zit een beetje met de ondertitels te pielen... blijk je Nederlandse ondertitels te krijgen als je in het subtitle menu voor 'Danish' kiest.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaja....
Payback!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:44 schreef Strolie75 het volgende:Die Hard SE Payback
Die had ik nog niet.
Dat voel je gewoon aan je tenen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef Smots het volgende:
Payback!
Coole film, vooral dat stukje met die hamer.
*AUW*
Waarom heb je de box niet gekocht?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:10 schreef kinky_queen het volgende:ALIEN 3 - SPECIAL EDITION ALIEN RESURRECTION - SPECIAL EDITION
ik neem aan dat je de nieuwe bedoeld?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:15 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waarom heb je de box niet gekocht?
Ik denk al, hij vind deel 1 en 2 zeker niet leuk.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de nieuwe bedoeld?
ik hou niet van dat soort verpakkingen, ik vind 'losse' dvd's het mooist
![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 18:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik denk al, hij vind deel 1 en 2 zeker niet leuk.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:06 schreef kinky_queen het volgende:ALIEN - SPECIAL EDITION DIRECTOR'S CUT ALIENS - SPECIAL EDITION MONSTER MAN
Met een kortingspas was ik iets van 50,- kwijt bij de frs, best te doen voor dit kaliber
![]()
Yep, klopt!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:11 schreef Smots het volgende:
[..]
Hahaha! De Edah of all places.
Zeg, die film hadden wij toch gezien in die ene bioscoop die nu dicht is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |