Zekers....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:28 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Leuke hoes is het trouwens he? met die bulletholes ik ben wel tevreden over die set. zeker gezien wat ie kost
Ik moet die serie toch eens gaan kijken op tv.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
Vandaag besteld/gekocht:
[afbeelding]
[afbeelding]
welke versie van Intacto is dat?quote:
Holie modderfokking shit!quote:Op maandag 22 maart 2004 14:38 schreef Smots het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik voor 3,99![]()
De Nederlandse versie. Dwz DD 5.1 en dts. Extra's zijn een trailer en een making ofquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:15 schreef Smots het volgende:
[..]
welke versie van Intacto is dat?
Ik zag in Spanje een hele mooie editie liggen, maar die was vrij duur.
citizen kane heb ik ook besteld.. maar dan zie ik dat je m niet bij een filiaal kan laten bezorgen (staat niet tussen de mogelijkheden). ik heb ook geen zin om verzendkosten te betalenquote:Op woensdag 24 maart 2004 09:00 schreef WarPuppy het volgende:
Waar haal je True Romance?
[afbeelding]
pre-ordered bij FRS ¤9,99
Idd, laten thuisbezorgen, andere optie kan je niet voor kiezen... schadequote:Op woensdag 24 maart 2004 15:16 schreef Eluc het volgende:
[..]
citizen kane heb ik ook besteld.. maar dan zie ik dat je m niet bij een filiaal kan laten bezorgen (staat niet tussen de mogelijkheden). ik heb ook geen zin om verzendkosten te betalen
weet iemand waarom dat niet kan.. hoe heb jij t gedaan WarPuppy?
Hmm, voor de extra's hoef ik het dus niet te doen zie ik.quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:00 schreef California het volgende:
De Nederlandse versie. Dwz DD 5.1 en dts. Extra's zijn een trailer en een making of.
sa-weet! En erg aanlokkelijk om te halenquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:24 schreef Smots het volgende:
[..]
Holie modderfokking shit!
Ik heb gisteren eindelijk tijd gehad om deze film te bekijken.
In een paar scènes werd ik zowat van mijn bank geblazen! (Vooral in één shot waarin een raket uit een RPG rakelings langs je schiet)
De DTS-track van deze superbit-editie vlamt en ragt echt als een dolle uit je speakers.
Voor bezitters van een geyle DTS-installatie is deze dvd echt een superrrrrrrrrrrrdikke aanradert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |