Besteld bij Boudisque Utrecht. De Criterion Edition welteverstaan. Denk dat je 'm nog wel kan bestellen, maar 't is wel een limited edition. Opschieten dus.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:20 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Waar heb je deze gekocht? 1 van me favorite films dit.
Zelf vandaag ff From Dusk Till Dawn gehaald
Boudisque?quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:45 schreef PDOA het volgende:
[..]
Besteld bij Boudisque Utrecht. De Criterion Edition welteverstaan. Denk dat je 'm nog wel kan bestellen, maar 't is wel een limited edition. Opschieten dus.![]()
Neuh, ik heb een boudisque bonuskaart met dikke korting erop. Kostte me iets van 20 euro die Criterion. Toch wel redelijk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:41 schreef Smots het volgende:
[..]
Boudisque?
Huuuuuu, dan heb je er zeker dikke knaken voor mogen neertellen.
DVDpacific.com heeft 'm voor $27.70, en da's omgerekend €22.50 Daar komen nog wel verzendkosten bij, maar ik neem aan dat die nooit meer zullen zijn dan €42.99
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:23 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag Suspiria(R1 limited edition) 3-disc binnen
Nope is het wat?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow, die is zelfs nog mooier dan de OPERA limited edition!
Heb je de limited edition al van SNUFF?
[afbeelding]
review op deze pag.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:04 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Nope is het wat?
Kut film dus?? of is hij die 17 dollar wel waard? (voor iemand die geinterreseerd is in polanski, tate, manson?)quote:
mon complimentesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Deze en vorige week:
Van alles wat dus.
ik heb m alleen maar gekocht omdattie zo controversieel is, en het woord 'limited edition' doet me ook wel watquote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:39 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Kut film dus?? of is hij die 17 dollar wel waard? (voor iemand die geinterreseerd is in polanski, tate, manson?)
goh heb jij ook al last van het limited collector's tin ultra mega edition virus?? me too jammergenoeg voor mijn banksaldoquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:30 schreef kinky_queen het volgende:
ik heb m alleen maar gekocht omdattie zo controversieel is, en het woord 'limited edition' doet me ook wel wat
![]()
jammer he, dat de 500 stuks van I DRINK YOUR BLOOD binnen een week op waren he?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
goh heb jij ook al last van het limited collector's tin ultra mega edition virus?? me too jammergenoeg voor mijn banksaldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |