quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]JA, ze draaien het daar idd ook om, maar je link linkt naar iets anders...
als ik ARMY OF DARKNESS aanklik kom ik op de imdb uit die SLEEPLESS IN SEATLLE aanwijstquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik link naar iets anders?? als ik op die link klik, komt gewoon de site van play
owquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
als ik ARMY OF DARKNESS aanklik kom ik op de imdb uit die SLEEPLESS IN SEATLLE aanwijst
![]()
btw heb je m'n tip voor jou al opgemerkt?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ow![]()
![]()
![]()
zometeen maar ff veranderen![]()
heb de link veranderdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
btw heb je m'n tip voor jou al opgemerkt?
Filmtips voor specifieke mede Fok!kers
cool die krijg ik ook binnenkortquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:36 schreef dapluiz het volgende:
Gisteren binnengekregen, Terminal Invasion met Bruce Campbell, ben benieuwd
Ik ben hem aan t downloaden, maar ik moet het origineel hebben, waar heb je Terminal Invasion besteld?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:48 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
cool die krijg ik ook binnenkort
playquote:Op zondag 7 maart 2004 11:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik ben hem aan t downloaden, maar ik moet het origineel hebben, waar heb je Terminal Invasion besteld?
da's inderdaad geen geld!quote:Op maandag 8 maart 2004 00:32 schreef California het volgende:
[afbeelding]
¤ 8,20 voor de R1 2-disc editie, geen geld voor zo'n goede film.
de rest willen we natuurlijk ook wetenquote:Op maandag 8 maart 2004 23:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb er een berg pulp bij, dat geloof je gewoon niet.
Het beste uit de berg:Scrooged The Hulk (2 DVD, DTS) They live Confidence (DTS) Basic (DTS)
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:28 schreef Timo20 het volgende:
de rest willen we natuurlijk ook weten![]()
hehequote:Op maandag 8 maart 2004 23:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
.
quote:The Crew The Body Crime + Punishment in suburbia
Power Pictures Thriller Box 1 & 2, met daarin:The Replacement Shiner Time Lapse The 4th floor Final Vendetta Hell's Kitchen Stormy Monday Ambushed
Idemquote:Op zondag 7 maart 2004 00:36 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gehaald bij t Prijzencircus van de V&D (das echt niet goed voor me portemonee)
The Godfather Trilogy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |