hmm, waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wat dacht je van Trainspotting: Definitive Edition (5.1/DTS) (R2).
[....]
www.play.comquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hmm, waar heb je die gehaald?
Hey Cool!quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:08 schreef Weakling het volgende:
Mijn "Why the hell are you buying this" edition van vandaag ...
[afbeelding]
Ik heb volgens mij nog een Comic liggen van 'American Splendor'quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Deze vandaag:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Volgt dat een beetje dezelfde verhaallijn of...hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:30 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een Comic liggen van 'American Splendor'
Ik dacht deze:
[afbeelding]
da's nieuw voor mequote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:59 schreef Gorro het volgende:
De eerste twee van de vier die ik uit de 2 voor 10 pond actie heb besteld op www.play.com zijn binnen.
Sinds wanneer doet play eigenlijk 2 DVD's in 1 envelop
Nee, vind het niet zo vervelend, vroeg het me alleen af. Eén voor één bestellen is niet zo handig bij een 2 voor 10 pond actie overigensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:03 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
da's nieuw voor me
Maar als je dat vervelend vind bestel je ze toch 1 voor 1?
eensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:21 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee, vind het niet zo vervelend, vroeg het me alleen af. Eén voor één bestellen is niet zo handig bij een 2 voor 10 pond actie overigens. Dan had ik voor Satyricon alleen al 12 pond kwijtgeweest
hehequote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe
Evil Dead 2 had ik al gekocht bij de MediaMarkt vorige week, nu Evil Dead nog en dan is ie compleet
En wat blijkt: ze hebben m ook nog bij Van Leest en FRS
alhoewel ie waarschijnlijk via play goedkoper is
[offtopic]ff vraagje over www.play.com: als er staat: "due for release on 03/05/2004" is dat dan 3 mei of 5 maart?? m.a.w.: schrijven ze t in t Amerikaans of in t Nederlands??[/offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |