Wat was de levertijd ongeveer? Ik wil eventueel namelijk ook wat bestellen bij koreandvds.comquote:Op zaterdag 3 april 2004 00:46 schreef dapluiz het volgende:
Eindelijk me pakketje van Koreandvds.com opgehaald van het postkantoor (geen douane kosten gelukkig
Ik vond het een baggerfilm..had hem beter kunnen huren.quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:27 schreef Verbal het volgende:
Die komt er bij mij ook wel, tzt.
Maar ik heb er echt geen haast mee...
V.
toen ik in de bios zat wist ik al genoeg, deze film komt niet in huisquote:Op zaterdag 3 april 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het een baggerfilm..had hem beter kunnen huren.
Ik wilde hem eigenlijk ook niet kopen. Maar nu ik hem heb zien liggen, kriebelt het toch wel om de collectie compleet te makenquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toen ik in de bios zat wist ik al genoeg, deze film komt niet in huis
Mooie avatar trouwens.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toen ik in de bios zat wist ik al genoeg, deze film komt niet in huis
dank uquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mooie avatar trouwens.
We "matchen" wel goedquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dank u![]()
beide goede smaakquote:Op zaterdag 3 april 2004 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We "matchen" wel goed
Je had hem in de bios moeten zien.. op zo'n groot doek is wel even genieten dan hoo!quote:Op zaterdag 3 april 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het een baggerfilm..had hem beter kunnen huren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |