Hij heeft vast ergens de Criterion op de kop getikt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:37 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Misschien rare vraag.......maar waarom wilde je Solyaris is godsnaam kwijt Sai?
Misschien overgekocht van BlaatschaaP of zo?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:40 schreef SODA het volgende:
[..]
Hij heeft vast ergens de Criterion op de kop getikt.
Omdat die hufter er twee had gekochtquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:37 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Misschien rare vraag.......maar waarom wilde je Solyaris is godsnaam kwijt Sai?
Hij's echt DTSquote:Op dinsdag 30 maart 2004 20:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Op de kartonnen sleeve staat geen DTS vermeld, maar op de hoes die daar weer in zit wel. Wat het daadwerkelijk is weet ik nog niet, want ik heb hem nog niet aan m'n DVD speler gevoerd.
Herstel: De film is ook over de 2 zijdes verdeeld. Maar ik denk dat dit met de R2 versie ook het geval zal zijn, aangezien dik 3 uur film met 3 DD 5.1 en 1 DTS 5.1 track wel erg veel compressie nodig heeft op een DVD.quote:De 2-DVD uitvoering, alleen is die in de VS als flipper uitgevoerd met aan 1 kant de film en aan de andere kant de extra's, in plaats van als 2 losse DVD's zoals de aankomende R2 release. Nah ja, je kan niet alles hebben zullen we maar zeggen.
The Drillerkiller! Meesterlijk slechtquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
en ook nog:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dan ben je wel even zoet met skippyballen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Net binnen. De Russ Meyer collection (6 films, 6 dvd's)
Denk het wel ja. Zijn regelrechte klassiekersquote:Op woensdag 31 maart 2004 02:37 schreef Price het volgende:
[..]
Dan ben je wel even zoet met skippyballen.![]()
link?quote:Op woensdag 31 maart 2004 01:40 schreef scanman01 het volgende:
Net binnen. De Russ Meyer collection (6 films, 6 dvd's)
Ik heb de set van de franse ebay.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:14 schreef Smots het volgende:
[..]
link?
info?
plaatje?
![]()
Die komt er bij mij ook wel, tzt.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:51 schreef Strolie75 het volgende:
Matrix: Revolutions
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |