Wow, da's wel mooi hé!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:43 schreef Verbal het volgende:Finding Nemo 2-disc.
Ik weet niet of V&D een embargo tot woensdag heeft geschonden, maar ik heb de vissies voor 2 tientjes, inclusief twee posters die mijn vriendin meeneemt naar haar werk.
Eindelijk
V.
YEP, erg blij meequote:Op maandag 29 maart 2004 16:51 schreef sweek het volgende:
[..]
Wow, da's wel mooi hé!.
Oh dat is wel een leuk idee.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:43 schreef Verbal het volgende:Finding Nemo 2-disc.
Ik weet niet of V&D een embargo tot woensdag heeft geschonden, maar ik heb de vissies voor 2 tientjes, inclusief twee posters die mijn vriendin meeneemt naar haar werk.
Eindelijk
V.
die limited edition?quote:Op maandag 29 maart 2004 17:21 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag een zooi aziatische films binnen:
The twins effect (2 disc - R3)
je bedoelt die met die vleermuis erop? nope kwam ik te laat achter al schijnt het wel een kut verpakking te wezen.. ow well die is toch al OOP en deze koste een drol dus..quote:Op maandag 29 maart 2004 17:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
die limited edition?
Das een goeie inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2004 18:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Spirited Away
Pssst.quote:Op maandag 29 maart 2004 17:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is wel een leuk idee.
die versie heeft toch geen Engels DTS, of wel?quote:Op maandag 29 maart 2004 20:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Afgelopen zaterdag trouwens de 2 DVD SE van Scarface nog even opgepikt bij Bravo Free Factory Outlet. Dat was ook weer voor het eerst in maanden dat ik daar iets fatsoenlijks tegenkwam.
volgens mij welquote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:45 schreef Smots het volgende:
[..]
die versie heeft toch geen Engels DTS, of wel?
YES!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:42 schreef sweek het volgende:
[afbeelding]
Op Play USA, voor een euro'tje of 11... met heel wat extra's:
* Audio Commentary with director Richard Linklatte
* Audio commentary with the 25+ animators - they address the animation work for the scenes they did
* Text commentary
* Greatest hits from the live action version Bob Sabiston's animation software tutorial
* Deleted live action scenes
* Selections from Linklater's "audition tapes"
* Featurette
* Sundance Channel special
* Short films by Sabiston (a) Snack and Drink, (b) Willey Wiggins Test
* Bios of Participants and filmmakers
* Theatrical Trailer
Op de kartonnen sleeve staat geen DTS vermeld, maar op de hoes die daar weer in zit wel. Wat het daadwerkelijk is weet ik nog niet, want ik heb hem nog niet aan m'n DVD speler gevoerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:45 schreef Smots het volgende:
[..]
die versie heeft toch geen Engels DTS, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |