nee ik was best redelijk wakker (niet echt moe ofzo)quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:08 schreef Brutus2k het volgende:
Mischien was je helemaal niet wakker maar droomde je dit
toen ik een jaar of 8 was, heb ik ooit heel het huis wakker geroepen omdat ik dacht dat ik verlamd was...quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
best vreemd inderdaad. Het enige maffe wat mij is overkomen is dat ik 3 keer uit me bed ben gedonderd, op het moment toen had ik echt zoiets van1keer ok maar 3?!
Zoiets heb ik ook gehoord, je kan dan tijdens niet proces niet schreeuwen hoe graag je ook wilt, heeft TS dit ook?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:51 schreef Sjabba het volgende:
Er wordt wel eens gezegd dat je dan door een overledene die over je waakt (bv oom) door elkaar geschud wordt omdat je iets verkeerd aan het doen bent en wakker geschud moet worden.
Misschien heb je er wat aan.
Ja vastquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:51 schreef Sjabba het volgende:
Er wordt wel eens gezegd dat je dan door een overledene die over je waakt (bv oom) door elkaar geschud wordt omdat je iets verkeerd aan het doen bent en wakker geschud moet worden.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:51 schreef Sjabba het volgende:
droom/nachtmerriequote:Op woensdag 3 maart 2004 09:03 schreef ICTservice het volgende:
Vanacht wel iets heel raars gebeurd en ik weet nie wat het is maar ik vertel het ff :
Ik werdt midden in de nacht ong wakker, en opeens hou ik m'n benen automatisch in elkaar (ik maakte mezelf klein) en opeens m'n ogen ook en opeens leek het alsof ik beet werdt geapakt en heen en weer geschud werdt![]()
Ik schrok hier erg van en ik kon mezelf niet meer bewegen, dus ik probeerde m'n voeten te bewegen. Uiteidenlijk is het gelukt om eruit te komen en duurde het wel ff voordat ik m'n bed uit durfte..
Ik weet dat het heel vaag klinkt, maar beter kan ik het niet omschrijven..
Herkent iemand dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |