Sst nouquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
* Shark.Bait weet wel beter
quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:47 schreef blublub het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen over brave meisjes he....(of niet?)
dat bedoel ik dus. mooi trucje is t toch hequote:Op woensdag 3 maart 2004 15:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sst nou
Haha .... ik zou geen unreal doen. En dan zeker geen instagib.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoii![]()
[..]
Choose your weapons: Unreal Tournament of Quake
tssssquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:41 schreef blublub het volgende:
[..]
* wijs haar mond houdt
maak er maar van wat jij leuk vindt jongen
wat nou tss?quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:59 schreef jackson het volgende:
[..]
tssss
Naah..doe ik niet aan, ik ben een watje. Misschien laat ik blublub je uitschelden..die heeft een scherpe tongquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:54 schreef jackson het volgende:
Haha .... ik zou geen unreal doen. En dan zeker geen instagib.
MAar ik bedoelde met blote hand
Zo van ... "nouja". Klonk zo denigerendquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:04 schreef blublub het volgende:
[..]
wat nou tss?
Misschien kan ik blublub iets in haar mond fluisteren dan kan ik et meteen voelenquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Naah..doe ik niet aan, ik ben een watje. Misschien laat ik blublub je uitschelden..die heeft een scherpe tong
neuh, zo was t niet bedoeld hoor. gewoon, doe er maar mee wat jij leuk vindt, das toch aardig?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo van ... "nouja". Klonk zo denigerend
*voeltquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Naah..doe ik niet aan, ik ben een watje. Misschien laat ik blublub je uitschelden..die heeft een scherpe tong
Ja, dat zien ikquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:09 schreef blublub het volgende:
maar even voor de duidelijkheid dus he: ik ga dus niet andere mensen voor jou uitschelden. en al helemaal niet jackson, dies lief(meestal
)
Hmmjuh! Als je et zo bekijkt is het wel okequote:Op woensdag 3 maart 2004 16:07 schreef blublub het volgende:
[..]
neuh, zo was t niet bedoeld hoor. gewoon, doe er maar mee wat jij leuk vindt, das toch aardig?
lievvquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:09 schreef blublub het volgende:
[..]
*voelt
nee hij is zacht....
maar even voor de duidelijkheid dus he: ik ga dus niet andere mensen voor jou uitschelden. en al helemaal niet jackson, dies lief(meestal
)
Ik moest ff een master CD branden met software voor klanten, en aan een procedure sleutelenquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:31 schreef jackson het volgende:
nu moet ik nog een paar uur werken en zijn jullie allemaal stil
Rond de klok van 6 hoop ik klaar te zijn. Ben er vanaf 7:45 dus dat is een beste dagquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik moest ff een master CD branden met software voor klanten, en aan een procedure sleutelen
ik ga nog es thee drinken
Holy shquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:42 schreef jackson het volgende:
Rond de klok van 6 hoop ik klaar te zijn. Ben er vanaf 7:45 dus dat is een beste dag
Structureel 2uur of meer per dag reizen en dan nog meer dan 40 per week maken. Min een hakf uur pause per dag. Druk dusquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Holy sh
jeetje... man! teering da's een lange dag...toch niet structureel overwerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |