abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17473732
De regionale, maar ook landelijke, media waren zaterdag 28 februari aanwezig op sportpark De Bouwte in Meeden tijdens de presentatie van de shirts. De voltallige damesselectie van Meeden is gehuld in de zestien te veilen shirts. Daarnaast heeft de toernooicommissie twee witte T-shirts laten drukken met daarop de tekst www.vvmeeden.nl/veiling. Voor deze gelegenheid lenen we een gesigneerd shirt van FC Groningen van Rogier Plenter. Zoals op de site is te lezen, biedt de trots van het Noorden een shirt aan dat zondag 16 mei door een van de spelers wordt gedragen tijdens de laatste (thuis)wedstrijd van dit seizoen, tegen Roda JC.

Morgen in de Panorama, nu al op Fok! _0_

Bron: www.vvmeeden.nl/veiling
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_17473768
Alleen niet te bekijken...
Time's fun when you're having flies!
pi_17473779
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 01:10 schreef CobusKuch het volgende:
Alleen niet te bekijken...
Gewoon www.vvmeeden.nl/veiling doen blijkbaar.
Hoi.
pi_17473803
Idd ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_17473824
. Die fotosessie.
Hoi.
pi_17473852
Hehehe ...

Toch is de achterliggende gedachte aardig . Staat ook een stukje op uit het DvhN, 'regio-trots' Arjen Robben had geen zin om mee te werken.

[ Bericht 36% gewijzigd door Idiosincrasico op 03-03-2004 18:56:17 ]
pi_17473980
Oioi, een gesigneerd Top Oss-shirt, wie wil dat nou niet .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_17474013
Haha, idd een simpel shirtje ...

Voor een 'keeper' is het shirt van (wie kent hem niet ...) Rein van Duinhoven wel wat
pi_17474109
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 01:32 schreef Idiosincrasico het volgende:
Haha, idd een simpel shirtje ...

Voor een 'keeper' is het shirt van (wie kent hem niet ...) Rein van Duinhoven wel wat
Idd. .
Maar om meer dan 100 euro te bieden voor zo'n shirt. .
Hoi.
pi_17474144
Nope, enige waar ik persoonlijk voor zou gaan is het FCG-shirt. Maar die knalt tzt over de 200 Euro ...
pi_17474185
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')