MUUS wat doe jequote:Op woensdag 3 maart 2004 02:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geeft niks. Je hebt me een seniele ouwe teringhuppeldepup genoemd en daarom vergeef ik je alles momenteel.
Daarom én omdat ik je zo LIEF vindt.
Ik heb je hond gedouwd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geeft niks. Je hebt me een seniele ouwe teringhuppeldepup genoemd en daarom vergeef ik je alles momenteel.
maar nouk wil mij niet,ze denkt dat ik een kloon benquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee.
[..]
[afbeelding]. Lieve mannen willen geen botte teringwijven! Lieve mannen willen lieve, schattige dametjes.
Welke van de 3?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb je hond gedouwd.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:12 schreef MUUS het volgende:
geboortejaar : 1986.
Ik ben dan wel een lomp teringwijf, maar kinderen neuken doe ik dus niet..
Nee, die chiahuahua, lekkerder om uit te schreeuwen tijdens het klaarkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welke van de 3?
De witte boxer he? Die loopt namelijk mank ineens.
ik zei afgezeken niet overgezeken!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[?
Vooruit dan maar, ik ga in de tussentijd even bellen...quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:15 schreef TuBje het volgende:
hahaha ik vond het leuk
Ilona mag ik
Ik heb een hoop, maar geen chihuahua.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, die chiahuahua, lekkerder om uit te schreeuwen tijdens het klaarkomen.
O, ik dacht dat je ondergezeken zei...quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:15 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik zei afgezeken niet overgezeken!
besides als je zonodig aand8 moet zoek dan een vriend ofzo!
dat was weer alleen voor mij ogen bestemd!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:15 schreef TuBje het volgende:
hahaha ik vond het leuk
Ilona mag ik
voor haar edit stond er iets heel grappigs wat gevaarlijk dicht in de buurt kwam
Welke wel? Chlamydia? Een druiper?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een hoop, maar geen chihuahua..
WHoooohooooohhh!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik ga in de tussentijd even bellen...
Wedden van wel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee.
Heb je honden?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welke van de 3?
De witte boxer he? Die loopt namelijk mank ineens.
Een witte boxer, een franse bull, een kruising engelse bull/dalmatiër, een kater, een poes, een rat, nog een rat, afwas, menstruatieklonten, bloed, bloed, baarmoederwandbonkjes, bloed en..quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Welke wel? Chlamydia? Een druiper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |