Nee? Vertel eens!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:49 schreef Stranger het volgende:
Had ik al gezegd dat static lief, schattig en knuffelbaar is?
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:47 schreef MUUS het volgende:
Al is de lieverd met de topictitels nog zo snel, het teringwijf achterhaalt hem wel.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Reageer op: Aaibare knuffelbeer staticquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
En dat staat er al een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule tijd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Reageer op: Aaibare knuffelbeer static![]()
blijkbaar wel
Reageer op: Liefste man ter wereld : STATIC!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat staat er al een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule tijd.. Tis wat.
.
Static is heel lief, schattig en knuffelbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee? Vertel eens!
Je kan ook niet anders dan positief doen over static aangezien hij zo lief, schattig, koddig, knuffelbaar en aaibaar is.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Static is heel lief, schattig en knuffelbaar.
Zo, zo positief ben ik in jaren niet geweest! Snel een biertje!
Nee sorryquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:53 schreef Vork het volgende:
Kan ik hier ook bier krijgen zonder dat ik ontopic reageer, omdat ik het hele topic niet heb gelezen?
ga eerst maar ff lezen anders geniet je niet optimaalquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:53 schreef Vork het volgende:
Kan ik hier ook bier krijgen zonder dat ik ontopic reageer, omdat ik het hele topic niet heb gelezen?
Dat is waar, en dat terwijl ik eerst altijd de algemene impressie had dat ie chagrijnig, kortaf en slecht was. Maar dat dacht ik aan de hand van zijn posts.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je kan ook niet anders dan positief doen over static aangezien hij zo lief, schattig, koddig, knuffelbaar en aaibaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |