te laatquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Laat dat maar uit je barbie-hoofd.
Ga kneukebreud eten. Droog kneukebreud. Probeer dan maar eens te fluiten!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:41 schreef static het volgende:
[..]
Nee, jij, bakvisje numero uno.
Laat je bril eens nakijken, lief popjeflopje, want ik ben niet blond en ik kan wel rechtop blijven staan!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Laat dat maar uit je barbie-hoofd.
Je bent gewoon jaloers op Rachel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga kneukebreud eten. Droog kneukebreud. Probeer dan maar eens te fluiten!.
HA!
Kinderlieder - Hermann von Veen - Plitsche, Plätsche, Federquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:43 schreef frenzy2003 het volgende:
*lekker de duitse intro van alfred j kwak aant luisteren is
Nee, jij blijft zitten, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Laat je bril eens nakijken, lief popjeflopje, want ik ben niet blond en ik kan wel rechtop blijven staan!
en het leukste is dat muus em steeds blijft veranderen!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Topictitel,![]()
![]()
Ach, gaat een zweudse neuken, leuf meuneukke!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:44 schreef static het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op Rachel.
ja! hebbie die ook?? cool!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kinderlieder - Hermann von Veen - Plitsche, Plätsche, Feder
Dat neukt iig een stuk beter dan zo'n wankel stuk plastic.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:45 schreef static het volgende:
[..]
Nee, jij blijft zitten, lekker makkelijk.
Ja, graag.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, gaat een zweudse neuken, leuf meuneukke!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:47 schreef MUUS het volgende:
Al is de lieverd met de topictitels nog zo snel, het teringwijf achterhaalt hem wel.
proost!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:48 schreef Harrie het volgende:
owjee ze gaan nog lief doen tegen elkaar, nu komt het
PROOST
En dan ga je haar natuurlijk urenalng liefkozen. En romantisch doen. En kado's kopen. En eten bij kaarslicht.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Ja, graag.Beter dan dat Nerderlandse addergebroed.
Nog even geduld, ja.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, gaat een zweudse neuken, leuf meuneukke!
proost herenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:48 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
proost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |