Tip : pak een biertje en ga stilletjes meelezen. Stilletjes, dus niet typen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar wij welzal ik het topic vast openen
![]()
he! en ik dan???quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu begint het leuk te worden, ik trek nog een biertje open, meer liefhebbers ??
Static![]()
MUUS![]()
Tijn
Doen alle vrouwen op dat punt, normale reactie, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Zie je, daar ga je de fout in.
Metafoor, enge vrouw.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
BOOS KAN NIET OP EEN TROTTOIR LIGGEN STATIC, WANT BOOS IS EEN EMOTIE EN DUS NIET TASTBAAR, GIJ HELDER LIEF LICHT!.
WOW ze begint me op te geilen, lekker hoorquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tip : pak een biertje en ga stilletjes meelezen. Stilletjes, dus niet typen.
Hint : Bloed gaat nergens uit. Nooit. Met niets..
*mep*quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar wij welzal ik het topic vast openen
![]()
Gaat je niets aan, kutkind.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef frenzy2003 het volgende:
he muus wrom was je ook weer boos op static???
Nee lul, je post het verkeerd. Let op :quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu begint het leuk te worden, ik trek nog een biertje open, meer liefhebbers ??
Static![]()
MUUS![]()
Tijn
Lekker, Harrie!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
meer liefhebbers ??
ja maar ja maar hij weet toch wel dat ik hem lief vindquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee lul, je post het verkeerd. Let op :.
.
.
. static
.
.
.
. (<-- zo laat je zien dat iemand lief is)
. Tijn
.
. MUUS
.
Trut.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hint : Bloed gaat nergens uit. Nooit. Met niets..
Sloeg jij ff de plank mis dan! Doe het dan potdomme goed, lief droppepoppemannetje.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:36 schreef static het volgende:
[..]
Metafoor, enge vrouw.
Dan ook geen bier, klaar opzouten, NEXTquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:39 schreef TuBje het volgende:
jah, ik blief er ook wel ene
ik ben trouwens de F5 toetsaant buttonbashen want ik houdt dit niet bij...
© Dsclaimer: This User does not want to have an injury from this topic...
HA!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:39 schreef static het volgende:
[..]
Trut.
nouuuuhouuu....quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan ook geen bier, klaar opzouten, NEXT
Nee, jij, bakvisje numero uno.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sloeg jij ff de plank mis dan! .
kom op niet moeilijk gaan doen nu ja ik ben bier aan het drinken en daar wil ik wel van genietenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
HA!
BE!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
HA!
Laat dat maar uit je barbie-hoofd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:41 schreef MUUS het volgende:
*Topictitel gaat veranderen.*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |