dat betekent dus dat jij niet een lief mens bent???quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hij doet niks.
Lieve mensen doen nu eenmaal nooit gemeen..
JIJ SNAPT HET!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat betekent dus dat jij niet een lief mens bent???
Ik wacht wel op het boek van Staticquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
JIJ SNAPT HET!!!.
waarom vind ik jou dan toch lief???quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
JIJ SNAPT HET!!!.
*knop omzet*quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Lieve mensen doen nu eenmaal nooit gemeen..
Think again.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat heb je nog van mij? Je hebt helemaal niks van mij! Niks, niks, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks!.
JIJ KAN MIJ HELEMAAL NIKS MAKEN, GIJ LIEFLIJKE LIEVE LIEVERD! HA!.
Als je dood wilt, kun je dat ook direct zeggen, hoor. Dat lullen met een omweg ook altijd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:30 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
waarom vind ik jou dan toch lief???
quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je dood wilt, kun je dat ook direct zeggen, hoor. Dat lullen met een omweg ook altijd.
Ach, dat zou je niet eens zien als je erin zou trappen op een zielig trottoir ergens.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:29 schreef MUUS het volgende:
Zo hé, wat ben ik boos.
Ik denk me suf, koddig snoezelemoentje, maar ik kan werkelijk niks bedenken. Jij hebt echter uitspraken gedaan die jij niet graag in MED terug zult willen zien, lief schattedrapje van me.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:31 schreef static het volgende:
[..]
Think again.
1-1quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Ach, dat zou je niet eens zien als je erin zou trappen op een zielig trottoir ergens.
BOOS KAN NIET OP EEN TROTTOIR LIGGEN STATIC, WANT BOOS IS EEN EMOTIE EN DUS NIET TASTBAAR, GIJ HELDER LIEF LICHT!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Ach, dat zou je niet eens zien als je erin zou trappen op een zielig trottoir ergens.
maar wij welquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik denk me suf, koddig snoezelemoentje, maar ik kan werkelijk niks bedenken. Jij hebt echter uitspraken gedaan die jij niet graag in MED terug zult willen zien, lief schattedrapje van me..
Tip: dit is het moment waarop je je er maar beter niet meer mee kunt bemoeien. Tenzij je natuurlijk niet heel erg aan je zieltje gehecht bent.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
1-1
Back.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef greedkillingz het volgende:
ik vind MUUS ook wel koddig![]()
![]()
moet het niet in onz staanquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tip: dit is het moment waarop je je er maar beter niet meer mee kunt bemoeien. Tenzij je natuurlijk niet heel erg aan je zieltje gehecht bent.
Zie je, daar ga je de fout in.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik denk me suf,
Nu begint het leuk te worden, ik trek nog een biertje open, meer liefhebbers ??quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tip: dit is het moment waarop je je er maar beter niet meer mee kunt bemoeien. Tenzij je natuurlijk niet heel erg aan je zieltje gehecht bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |