Wanneer is de Trinidad-meet? Hoeveel mensen kan je na een jaar sparen over laten komen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef static het volgende:
[..]
Ja, bummer. Maar straks ben ik weg naar Trinidad en daar kent niemand me.
ik heb geen zin om shut the fuck up voluit te schrijven teringslet!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zijn vier letters, peabrain.
Ach, jij bent zo lief. Jij maakt vast snel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes waar je samen lieve dingen mee kunt doen. Stoepkrijten en Heppie Miels eten.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef static het volgende:
[..]
Ja, bummer. Maar straks ben ik weg naar Trinidad en daar kent niemand me.
Een jaar? Dat doe ik in twee weken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wanneer is de Trinidad-meet? Hoeveel mensen kan je na een jaar sparen over laten komen?
En toen nam je een hapje van de paddestoel en werd je opeens heel groot en kwam de hartenvrouw je onthoofden? Alles is mogelijk in de wondere wereld van MUUS.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee. Ik droom er niet over..
Ik kom aan Bambi. Tijn huilt om Bambi. Bambi gaat dood. Tijn sterft ook een beetje..
*stilquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef MUUS het volgende:
Ik kom aan Bambi. Tijn huilt om Bambi. Bambi gaat dood. Tijn sterft ook een beetje..
oeh! klinkt goed. Zal eerst Calvé moeten testen maar op de naam af geconcludeerd kom ik meer op een honingrijpetheeblaadjes melange met een licht bitterzoete symphony aroma erop...quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
[afbeelding] Mosterd-honingsaus van Calvé misschien?
Ben ik over je heen geweest? NEE HE? Heb je dus recht van spreken? NEE HE?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:32 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om shut the fuck up voluit te schrijven teringslet!
je moer kuthoer! wat nou grote mensen praatquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ben ik over je heen geweest? NEE HE? Heb je dus recht van spreken? NEE HE?
Ksssssst. Weg, Vort. Grote mensen zijn aan het praten.
Kon je de verdovende middelen weer niet laten liggen vandaag?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:33 schreef static het volgende:
[..]
Een jaar? Dat doe ik in twee weken.
Oi!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
*stil
Mooi.
R&P materiaal!
Als je daar oog voor hebt, misschien moet je er maar eens gaan modden.
Ff een tipje : doe maar niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je moer kuthoer! wat nou grote mensen praat
Loop maar eens mee naar mijn kuis.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kon je de verdovende middelen weer niet laten liggen vandaag?
Je zou het goed doen naast Zwaaibaai, ElisaB en [die andere], fits right in.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oi!
There's no need to get nasty..
wat niet??? als ik ergens van ontplof is het wel als kutkneuzen gaan roepen dat iets *grote mensen* praat is!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ff een tipje : doe maar niet.
Haaaaaaaaaaaaaaaaai, straks kun jij fijn samen met Emmukutjuh en cynthia gebanned zijn, fijn he?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Nog een keer en ik neem nooit meer wat van je aan. Geen tikkels, geen slokjes drinken, niets!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je zou het goed doen naast Zwaaibaai, ElisaB en [die andere], fits right in.
niet slim om te bewijzen dta je groot en sterker bent dan je leeftijd...quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
"Óh meneer de drugshandelaar, ik heb niet genoeg geld, hoe kan ik u betalen?"quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:35 schreef static het volgende:
[..]
Loop maar eens mee naar mijn kuis.
Poppekindje, als je er niet tegen kunt dat mensen over harde feiten praten, waarom ben je dan nog wakker?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:36 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wat niet??? als ik ergens van ontplof is het wel als kutkneuzen gaan roepen dat iets *grote mensen* praat is!
Rot op.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:37 schreef kastanova het volgende:
Is dit het huilie topic van vandaag?
Hoi.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:37 schreef kastanova het volgende:
Is dit het huilie topic van vandaag?
lees beovenstaande post maar yv.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaai, straks kun jij fijn samen met Emmukutjuh en cynthia gebanned zijn, fijn he?
En nu sorry zeggen tegen de mevrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |