Ja, net nogquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wel eens de inhoud van een lekkende baarmoeder gezien? Wel eens die stukken baarmoederwand naar buiten zien druipen? Die bonken en slierten bloed die uit een vagina glijden? Die restjes eicel die naar buiten druipen?
Dat is nog eens een leuke om door open ramen te slingeren, eieren zijn toch al passé.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment zat
Kom maar halen, of wacht,
zal ik een volle tampon opsturen?
HET IS EEN KWARTIER LANG IN BEELD EN JIJ KUNT ER DE CLUE UIT FILTEREN, HET IS EEN WONDER, EINSTEIN. APPLAUS VOOR JEZELF.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
ZE MAKE BAMBI OOK NIKS TIJN MAAR ZE MOEDER WEL WANT DIE GAAT HASKE DOOD!
*Schreeuwt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wel eens de inhoud van een lekkende baarmoeder gezien? Wel eens die stukken baarmoederwand naar buiten zien druipen? Die bonken en slierten bloed die uit een vagina glijden? Die restjes eicel die naar buiten druipen?
Hey, ridder, ik moest je duwen en ik heb behoorlijk hard lopen douwen. Ben je weer te lief om boos te worden en me af te zeiken?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:25 schreef static het volgende:
[..]
Ja. Snorry.
Het is een gavequote:Op woensdag 3 maart 2004 02:25 schreef MUUS het volgende:
Simultaan bloed lekken..
Static en MUUS, de nieuwe Golfer en Bluezz, LieVVquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hey, ridder, ik moest je duwen en ik heb behoorlijk hard lopen douwen.
Nummertje trekken. Je bent #786587 in-line.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ben je weer te lief om boos te worden en me af te zeiken?.
*inwrijft*quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
HET IS EEN KWARTIER LANG IN BEELD EN JIJ KUNT ER DE CLUE UIT FILTEREN, HET IS EEN WONDER, EINSTEIN. APPLAUS VOOR JEZELF.
ik heb maar vier woorden voor jou:stfuquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:24 schreef greedkillingz het volgende:
ok ukkie
Tampon slingerenquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is nog eens een leuke om door open ramen te slingeren, eieren zijn toch al passé.
Oh, moet je zoveel mensen nog knuffelen en kussen? Het leven is kut als je lief bent.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:28 schreef static het volgende:
[..]
Nummertje trekken. Je bent #786587 in-line.
Je zit er wel mee he? Wil je erover praten?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
*inwrijft*
ZE GAAT DOOOOOOOOOOOOOOOOOD TIJN!! DOOD DOOD DOOD DOOD DOOOOOOD!!!
EN BAMBI BLIJFT HELEMAAL ALLEEN ACHTER!!! ALLEEN OP DE WERELD MET EEN ADHD KNIJN!! ALLEEN!! MET EEN KNIJN!!
Dat zijn vier letters, peabrain.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb maar vier woorden voor jou:stfu
Ja, bummer. Maar straks ben ik weg naar Trinidad en daar kent niemand me.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, moet je zoveel mensen nog knuffelen en kussen? Het leven is kut als je lief bent.
he die film wilde ik morgen gaan kijken! nu heb je em voor me verpest!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
*inwrijft*
ZE GAAT DOOOOOOOOOOOOOOOOOD TIJN!! DOOD DOOD DOOD DOOD DOOOOOOD!!!
EN BAMBI BLIJFT HELEMAAL ALLEEN ACHTER!!! ALLEEN OP DE WERELD MET EEN ADHD KNIJN!! ALLEEN!! MET EEN KNIJN!!
Ik zit er niet mee. Ik droom er niet over.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zit er wel mee he? Wil je erover praten?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:29 schreef TuBje het volgende:
Die van mn moeder zijn trouwens wat zoeter dan die van mn zusjes, maar dat is meer persoo lijke voorkeur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |