quote:
Maarreh.... wat was het nou?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:09 schreef Davidboaz het volgende:
David is weer terecht; mijn excuses dat ik na zondag niet meer heb geregeerd na het posten van mijn laatste foto in deel 35; ik moest die avond nog weg voor mijn werk en heb onze Elocyp een mailtje gestuurd om te vragen of hij bereid was de foto te monitoren. Als hij daarvoor geen tijd of zin had, mocht hij van mijn de foto onthullen. Ik wilde dat niet zelf doen, aangezien het een privéfoto was. Helaas heeft mijn verzoek Elocyp niet bereikt en zijn jullie gelukkig vrolijk verder gegaan. Ik ben weer van de partij en zal jullie bij een volgende post mijnerzijds niet opnieuw in het ongewisse laten.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:42 schreef Mazomenoz het volgende:
OK dan:
Hint #1: Deze stad bevindt zich niet in Europa.
Leuk gevonden, maar niet goed.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:40 schreef Mazomenoz het volgende:
Een suburb van Auckland, Nieuw-Zeeland misschien?![]()
Dit bracht me namelijk tot mijn keuze.....![]()
* rosstek gaat z'n bed opzoeken. Happy hunting.quote:[20:28] *************: als je een hint moet geven over *** kun je zeggen dat het naar een veroveraar met een snor en een sikje genoemd is die in 1500 geboren is
[20:29] rosstek:
[20:29] *************: pedro de ***
[20:30] *************: en dat zijn hoofd in 2 stukken gehakt is en zijn hart in kleine stukjes die zijn opgegeten door wilden
[20:30] *************: ha ha ha humor
[20:31] rosstek: lache met jou
[20:31] *************: en het is nog echt waar ook
[20:31] rosstek: o sorry hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |