*recalcitrant doe als jong opdondertje zijnde*quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:53 schreef Twoflower het volgende:
Dag jong opdondertje!
*Twoflower sgop*quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
*Twaalfje troost*
* Twoflower is blij dat 'ie helemaal in Enschede zit...quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:12 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*Twoflower sgop*
quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:22 schreef Twoflower het volgende:
[..]
[me=Twoflower] is blij dat 'ie helemaal in Enschede zit...[/me]
Cam op je werk? FOTO!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:46 schreef Sunjammer het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Dan zie je een collega van jouw leeftijd lopen... En je vraagt je af waarom hij een vriendin heeft... gezien alle signalen en 'eisen' waar hij homo-technisch gezien aan voldoet![]()
Helaas, en jammer ook...quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Cam op je werk? FOTO!!!!
Neu, niet echt. Ik heb net met een plasmascherm mogen slepen, meer niet...quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:38 schreef NathaN het volgende:
Hier ook niks spannends aan de hand, gok ik?
*rondkijkt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:38 schreef NathaN het volgende:
Hier ook niks spannends aan de hand, gok ik?
haha, jullie kunnen niet zonder me hequote:Op woensdag 3 maart 2004 12:13 schreef omegaproject het volgende:
Is het hier nog wel een beetje gezellie? Eindhoven topic is helemaal saai
*denkt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha, jullie kunnen niet zonder me hegeef maar toe
Ik heb nog lekker een paar dagen vrijquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:14 schreef Cybart het volgende:
dan is de werkweer voorbij
maar goed in de tussen tijd hoef ik me niet te vervelen. telefoonnumemrs opzoeken, belastingpapieren in orde maken, uit eten met jer, maar dan is het ook echt wel een keer weekend
en dat zomaar gesprek binnenlopen viel wel mee hoor, het is erg rustig vandaag
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:16 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*denkt*
ik ken jou niet, dus kan heel goed zonder je
máár nu is er helemaal niemand, dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |