Ehm..........telemarketeer?quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:22 schreef Cybart het volgende:
ik ga vandaag verder met het opzoeken van 3000 telefoonnummers
en dat is het wel zo'n beetje. vanavond ff belastingzooi doen
nee, ik ben er voor aan het zorgen dat volgende week telemarketeers aan het werk kunnenquote:Op woensdag 3 maart 2004 07:23 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ehm..........telemarketeer?
Mijn bescheiden mening is dat het een apart nummer is. Niet echt mijn smaak...quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:36 schreef Twaalfje het volgende:
Ik heb vanochtend maar es wat ouwe eighties rommel zitten downloaden
*SPAM*
Art of Noise MP3
Hm. Tis echte cult hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening is dat het een apart nummer is. Niet echt mijn smaak...
apart...hmm, ik dacht dat alleen vrouwen van middelbare leeftijd dat zeiden als ze hun mening over iets moeten geven waar ze niks mee kunnen. "ja. tis wel...apart" zegt mijn moeder ook altijd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening is dat het een apart nummer is. Niet echt mijn smaak...
Towflower is af en toe ook een ouwe doosquote:Op woensdag 3 maart 2004 08:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
apart...hmm, ik dacht dat alleen vrouwen van middelbare leeftijd dat zeiden als ze hun mening over iets moeten geven waar ze niks mee kunnen. "ja. tis wel...apart" zegt mijn moeder ook altijd.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:24 schreef Cybart het volgende:
badder en opknap ze 12je!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:36 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Towflower is af en toe ook een ouwe doos
Oe! Wat voor een? Een teddybeer?quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:57 schreef Twaalfje het volgende:
*Twoflower es een finke knuffol geef*
![]()
NEEJ DOOS!!! Een knuffol van MOI!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Oe! Wat voor een? Een teddybeer?
Daar heb ik zo weinig aan, als jij in Amsterdam zit en ik in Enschede...quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:01 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
NEEJ DOOS!!! Een knuffol van MOI!!!![]()
*sugt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Daar heb ik zo weinig aan, als jij in Amsterdam zit en ik in Enschede...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |