Nou, misschien denk je dan wel, wie is die duffe gozert die hier zes keer voorbij looptquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet?
Dus als ik een foto laat zien van waar ik woon kom je niet stalken?
hmmz..ik ben duidelijk een nachtmensquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, ik heb het ook al jaaaaren, maar het blijft vervelend. Ik had gewoon striptekenaar moeten worden, dan had ik 's morgens lekker uit kunnen slapen..
Ik ook, en al helemaal bij hem. Hij had er namelijk nogal Zin An, maarja, bij mij vallen dat soort dingen niet 1-2-3 te halen en bovendien knap ik behoorlijk af op witte sokken die hij integraal in dit topic plaatste.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat vind ik dus Heel Eng.
[..]
Mjah... Maar ik probeer wel ervoor te zorgen dat als ik hier een foto plaats, dat die dan wel lastig te herleiden is naar mijn huis..
Ik zal dan eerst naar z'n lippen kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, misschien denk je dan wel, wie is die duffe gozert die hier zes keer voorbij loopt
quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook, en al helemaal bij hem. Hij had er namelijk nogal Zin An, maarja, bij mij vallen dat soort dingen niet 1-2-3 te halen en bovendien knap ik behoorlijk af op witte sokken die hij integraal in dit topic plaatste.
Nou die hou ik dan wel inquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zal dan eerst naar z'n lippen kijken
nee, niet doen! Dan stik je!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou die hou ik dan wel in
eeewwwquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:23 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/nosmile.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
witte sokken</div></blockquote>Ja en dan ook nog eens van onderaf he, nadat hij ze in zijn schoenen aanhad
idd
Halloquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nee, niet doen! Dan stik je!
Hey Bart!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:06 schreef Cybart het volgende:
zooo, daar zijn we weer
goeiemorgen iedereen
Môgguh... Ik moet me haasten...quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:11 schreef Twaalfje het volgende:
VOLK!!!!
Goeiesmorreges!!
Oh-oh...........quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:12 schreef tech het volgende:
[..]
Môgguh... Ik moet me haasten...
te laat. dat gaat je je avond kostenquote:Op woensdag 3 maart 2004 07:10 schreef tech het volgende:
[..]
Hey Bart!!![]()
Ik ben te laat... Slecht, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |