Ah joh, das de bourgondische cultuur van het zuiden hequote:Op woensdag 3 maart 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]![]()
En dat op dit tijdstip!
Ik voel aan mijn water dat jij wijn hebt gehad, hoe wassie?</div></blockquote>[afbeelding]
Big Waxje is watching me?!
hij was *hik* lekker *hik*
*burp*
excuse me
*leeg glas omhoog hou*quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
*nog een glas Lindemans Cawawawwawa *hik* wawawara inschenk*
zullen we het daar maar op houden?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:32 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]![]()
En dat op dit tijdstip!
Ik voel aan mijn water dat jij wijn hebt gehad, hoe wassie?</div></blockquote>[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Big Waxje is watching me?!
hij was *hik* lekker *hik*
*burp*
excuse me</div></blockquote>Ah joh, das de bourgondische cultuur van het zuiden he
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:31 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
d'r zijn zeker weer geen bierdrinkers in de zaal
zoute pinda's?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:34 schreef Waxxer het volgende:
nounounounou ik heb vanavond twee biertjes gehad en die vielen slecht
en ik heb nu al 250 gram pinda's opgevroten, ik had een aanval
Ja van Duyvisquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
zoute pinda's?
Weet je wat ik nou zou willen weten van Henk Krol? Waarom heeft-ie zo'n enge snor, en waarom verft-ie zijn haar.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja van Duyvisomdat er hier een fuif is
was.. de pinda's zijn op dus de fuif is voorbijquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja van Duyvisomdat er hier een fuif is
G_E, zoek je nog steeds die mes-foto?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou zou willen weten van Henk Krol? Waarom heeft-ie zo'n enge snor, en waarom verft-ie zijn haar.. Maar ja. Geen interviewer die dat vraagt, natuurlijk.
.
NOU zeg!! Laat ik die nu net hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
TijgernootjesSate-curry
![]()
misschien heb ik wel heel luie varkenspootjesquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
met jouw benen moet dat kunnen ja
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, zoek je nog steeds die mes-foto?
ohh Waxjepaxjeflaxjequote:Op woensdag 3 maart 2004 00:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NOU zeg!! Laat ik die nu net hebben![]()
lui misschien (dat weet ik niet) maar varkenspootjes heb je vast nietquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
misschien heb ik wel heel luie varkenspootjes
Station Best is raar.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:45 schreef Waxxer het volgende:
Het is 1,6 km van het station, dat ga ik lopend wel redden, toch?
Ga me nu niet bangmakenquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Station Best is raar..
Wat gebeurt daar?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ohh Waxjepaxjeflaxje*kusknufkroel*
ach, jij bent toch een stoere Peter R Waxxer?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga me nu niet bangmaken
Dat is 1448 calorieënquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:34 schreef Waxxer het volgende:
en ik heb nu al 250 gram pinda's opgevroten, ik had een aanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |