ballen zijn eigenlijk best welquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
oeh als in
* ikbengeweldig valt af en toe bestwel een beetje op ballen
Berucht van Milaan tot New York!quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oei, modepolitieagent beav!
je vergeet Parijsquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Berucht van Milaan tot New York!
beschikt de modepolitie daar tegenwoordig ook over?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pas op voor de camera's op de-laan.
.
Ik krijg eerder een hartverzakking als ik een bepaald model auto met een bepaalde kleur voorbij zie rijden, en dan is dat niet vanwege de snelheidquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pas op voor de camera's op de-laan.
.
we're everywherequote:Op woensdag 3 maart 2004 00:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
beschikt de modepolitie daar tegenwoordig ook over?
Parijs? Beaverhausen ís Parijs!quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je vergeet Parijs
and don't you forget it!quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:22 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Parijs? Beaverhausen ís Parijs!
Ja goed hequote:
quote:
misschien loop ik wel heel hardquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja daar heeft ie wat aan
Wat erger is... ik snap je woordspeling zelfs!quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/thumbsup.gif" width="33" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
hoest met Waxje?</div></blockquote>Ja goed he![]()
, niet moe terwijl het wel moet
vroeg weer op, want morgen heb ik een beste
reis voor de boeg....
Pffff wat een woordspeling a la.... dinges
aawwww Calimeroquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou..
nou ja met jouw benen moet dat kunnenquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
misschien loop ik wel heel hard
* ikbengeweldig wouldn't dare toquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
and don't you forget it!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat erger is... ik snap je woordspeling zelfs!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
* ikbengeweldig wouldn't dare to
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
En dat op dit tijdstip!
Ik voel aan mijn water dat jij wijn hebt gehad, hoe wassie?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:27 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 00:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
* ikbengeweldig wouldn't dare to</div></blockquote>[afbeelding]
Nou ik moet om 12u bij hem zijn..... dus even zien....quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Zonder dat je nou meteen de vaste woon- en verblijfplaats moet verklappen van die Krol, Waxxer, maar hoe laat moet je ongeveer, waar zo'n beetje globaal zijn in Eindhoven?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |