verloopt gewoon niet goed, te weinig uren die ik kan volmaken, slechte communicatie, en m'n stageplek is alles behalve enthousiast als je aankomt met eigen initiatiefquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
vertel
mijn school is een school die vol zit met docenten die een verkoperspraatje houden. Ze weten het altijd zo te verdraaien, zo omheen te lullen dat het lijkt alsof je niets doet, niet genoeg doet, of het gewoon fout doet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:43 schreef Cybart het volgende:
en dat speel je door richting school, en die zeggen er het volgende van: ........?
mijn school zit al 5 jaar in een re-organisatie, en ik ken het systeem goed genoeg om te weten dat er bij problemen vrijwel altijd de handen boven de hoofden van de betrokkenen worden gehouden, en je krijgt weer een verkopers-praatje op je afgevuurd. Leuk in de theorie, maar in de praktijk ziet het er allemaal heel anders uit. Zeg ik iets tegen mijn andere docenten, dan zie ik hoe de schouders worden opgehaald en hoor ik ze zeggen "tja ach, we weten dat het slecht geregeld is, maar wij kunnen daar ook niets aan doen".quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:50 schreef Cybart het volgende:
dan maak je je problemen aan je schoolleiding kenbaar
het gaat over je eigen toekomst... dus het is maar net hoe belangrijk je het vind om iets er aan te doen...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
mijn school zit al 5 jaar in een re-organisatie, en ik ken het systeem goed genoeg om te weten dat er bij problemen vrijwel altijd de handen boven de hoofden van de betrokkenen worden gehouden, en je krijgt weer een verkopers-praatje op je afgevuurd. Leuk in de theorie, maar in de praktijk ziet het er allemaal heel anders uit. Zeg ik iets tegen mijn andere docenten, dan zie ik hoe de schouders worden opgehaald en hoor ik ze zeggen "tja ach, we weten dat het slecht geregeld is, maar wij kunnen daar ook niets aan doen".
ik MAG niet eens naar de schoolleiding stappen van mijn ouders. We hebben genoeg figuren in de familie die in soortgelijke instituten werken, dat het redelijk goed bekend is dat als je als individu een probleem hebt met hoe je behandelt word, je maar beter je klep kunt houden, want anders kun je het helemaal schudden.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:55 schreef Cybart het volgende:
het gaat over je eigen toekomst... dus het is maar net hoe belangrijk je het vind om iets er aan te doen...
mijn docenten geven zelf toe dat alles misgaat op allerlei vlakken. Niemand wind er doekjes omheen. In de afgelopen drie jaar, heb ik drie stages gelopen, en alle stages waren anders vanuit mijn school, niet omdat ik ouder werd, maar omdat de eerste handleiding en eisen als Chinees waren voor de docenten, de tweede handleiding nog steeds te vaag voor de leerlingen, en de derde handleiding eindelijk begrijpelijk is, maar nog steeds vol gaten zit wat betreft logica.quote:maar aan de andere kant hou jij een praatje dat het toch niemand intereseert op school, en dat is net zo in twijfel te trekken als het verhaal vice versa
een "kijk ik vul mijn zwembroek op met hulpstukken om niet zo impotent te lijken"-man!quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:31 schreef Twoflower het volgende:
Om de foto van Kugari iets te doen vergeten maar even een andere foto:
[afbeelding]
Beter bekend als: Bananamanquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
een "kijk ik vul mijn zwembroek op met hulpstukken om niet zo impotent te lijken"-man!
Genoeg keus, dus ik doe ook mee!quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:10 schreef NathaN het volgende:
ik pleit voor mond-op-mond
Bro!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:05 schreef wizarddragon het volgende:
Holy quacamole! Ik ben net pas wakker geworden..
Dus halloe iedereen en de rest + aanhangsels
Twinbro!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
Bro!
vreem dat ik opeens aan het volgende moet denken....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |