DM, je icoon doet het niet meer!quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Lúxury!
Sinds ik op m'n 16e (ongeveer) niet meer met m'n ouders meeging naar de Veluwse camping, ben ik niet meer op vakantie geweest..
Hier wel...quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:51 schreef Twoflower het volgende:
DM, je icoon doet het niet meer!
wat een pech!quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben al sinds 2000 nergens meer geweest
*meeburp*quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:03 schreef Cybart het volgende:
*burp*
wat voor burp was het?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*meeburp*
Eej! Gaan we een hier een beetje Twaalfje zitten dissen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:35 schreef NathaN het volgende:
do they ever?
Tuurlijk niet! *knuf*quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:14 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Eej! Gaan we een hier een beetje Twaalfje zitten dissen?
Bij mij ook een tosti met kaas burp! How nicequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat voor burp was het?
bij mij was het een tosti met kaas burp
quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:15 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! *knuf*
het schept zowaar een bandquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:15 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Bij mij ook een tosti met kaas burp! How nice
*niks van aantrek*quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:19 schreef Twaalfje het volgende:
[afbeelding]
*boos richting NathaN kijkt*
"It's alive. Alive!!!"quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:24 schreef Cybart het volgende:
wauw mijn stagebegeleider loopt door het pand. al een tijd niet meer gezien
vind je?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
Boeiend topic is dit toch eigenlijk.
ja, hij komt vanaf volgende week weer halve dagen werkenquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
"It's alive. Alive!!!"
quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, hij komt vanaf volgende week weer halve dagen werken
maar hij was wel enthousiast over wat ik tot nu toe gedaan had, waarna ik nog eens aangegeven heb dat ik vind dat ik te weinig te doen heb
Als ik jouw icoon los probeer te bekijken krijg ik een melding dat ik er de rechten niet voor heb...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:32 schreef DennisMoore het volgende:
Boeiend topic is dit toch eigenlijk.
al heb ik wel het advies gekregen om voortaan via de mail te verzenden dat ik meer werk wilquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:35 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
Die komt d'r wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |