Who's bad?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:59 schreef LaToya het volgende:
Wat een stommiteit.![]()
Kom ik vanmiddag uit school, neem ik ¤ 2,10 mee om een broodje te kopen.
Goed, ik bestel een broodje, de verkoopster bereidt het helemaal met groenten en zo... en dan zegt ze: "Dat is dan ¤ 2,20".
Oh nee! Daar stond ik dan... Met mijn voet te draaien... Groenig te lachen...![]()
Verkoopster leek er niet echt blij mee, maar ze heeft me dan toch dat broodje meegegeven.
Fiew!![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Who's bad?
Met andere woorden: ik geen eten of zij geen winst.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:03 schreef Mondo_Generator het volgende:
Blunder?
Twee mogelijkheden: je gaat weg zonder broodje of de verkoopster doet aardig. Klaar
Geen winst? Dat dubbeltje?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:04 schreef LaToya het volgende:
[..]
Met andere woorden: ik geen eten of zij geen winst.![]()
Hmm, Bad met een draaiend voetje op de vloer, cute!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:03 schreef LaToya het volgende:
[..]
![]()
Ja en niet eens om dat dubbeltjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:02 schreef Loontjah het volgende:
Deed je gewoon expres...
*niet lesbische is*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en niet eens om dat dubbeltjeTS je hebt haar wel mee uit genomen na sluitingstijd om het goed te maken zeker?
![]()
Fiet fieeeeeuwwwwwquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en niet eens om dat dubbeltjeTS je hebt haar wel mee uit genomen na sluitingstijd om het goed te maken zeker?
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:10 schreef LaToya het volgende:
[..]
*niet lesbische is*![]()
En als de prijs van 2,10 is, moet je allemaal maar 2 euro meenemen. Dan verlagen ze het naar 2 euro. Dan allemaal 1,90 meenemen enzquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:05 schreef Etimm het volgende:
Misschien is dat de oplossing tegen de hoge prijzen:
Zorg dat iedereen maar 2.10 meeneemt voor een broodje! Misschien verlagen ze de prijs uiteindelijk wel van de broodjes!
ja, hahahahahaha dan wordt die vanzelf gratisquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:53 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:
[..]
En als de prijs van 2,10 is, moet je allemaal maar 2 euro meenemen. Dan verlagen ze het naar 2 euro. Dan allemaal 1,90 meenemen enz
jajajaja en dan , dan ga je 10 cent terug vragen! en dan 20 hahahahahahaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:19 schreef remco00 het volgende:
[..]
ja, hahahahahaha dan wordt die vanzelf gratis![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |