abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:27:04 #1
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17467485
Ik zou graag eens willen weten wat er tegen pfeiffer helpt, hoelang het duurt.. of het eenmalig is.. wie het hier ook heeft gehad en hoe diegen het ervaarde..

Dank je wel.
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
pi_17467565
Er is geen medicijn tegen Pfeiffer, hangt er vanaf meestal duurt rond een half jaar geloof ik, het is eenmalig ja. Ik heb heb het officieel nooit gehad al twijfel ik daar de laatste tijd over.
X
X
X
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:32:13 #3
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17467597
ik twijfel nu namelijk ook.. heb al 3 weken een keelontsteking, 2 penicilline kuren gehad.. niet geholpen.. opgezette klieren in mijn nek. Zit net in laatste belangrijke maanden van mijn school
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
pi_17467692
Ik heb ook opgezette klieren in me nek (niet zo groot maar ik kan ze wel voelen) en heb de laatste tijd ook vaak last van me keel. MIsschien binnenkort toch maar wat bloed af laten nemen.

Als jij twijfelt zou ik dat ook gewoon even laten doen.
X
X
X
pi_17467746
het enige wat tegen pfeifer helpt is veel rusten en slapen, er zijn geen medicijnen voor
mijn vriend heeft het gehad na 4 weken was het over als hij zn arm moest optillen was hij al helemaal op, hij had geluk want het kan ook langer dan 6 maanden duren.
als je 1 keer pfeifer gehad hebt kan je het niet meer krijgen.
het is wel besmettelijk als je met iemand zoent enzo
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:43:27 #6
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_17467808
Pfeifer wordt ook wel "the kissing diseas" genoemd, en is dus ( hoe raad je het zo?!) overdragelijk via de mond. Het duurt ongeveer 6 à 7 weken om ervan te genezen.

Vaak heb je griep-verschijnselen, of opgezette klieren, en héél soms vormen van huiduitslag. er is, volges mij, niet echt een medicijn voor, alleen rust nemen, want het is een virus infectie, en antibiotica helpt dus niet echt

geen dank
rasechte trut
pi_17467861
Gelukkig heb ik het toendertijd niet van me vriendin gekregen terwijl we gewoon zoenden enzo. Bloedtest was in ieder geval heel positief voor mij

Kan het dus ook zijn zonder dat je het hebt gehad dat je er niet vatbaar voor bent? of dat je het dan ongemerkt al gehad hebt?
pi_17467872
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:43 schreef Sann_e het volgende:
Pfeifer wordt ook wel "the kissing diseas" genoemd, en is dus ( hoe raad je het zo?!) overdragelijk via de mond. Het duurt ongeveer 6 à 7 weken om ervan te genezen.

Vaak heb je griep-verschijnselen, of opgezette klieren, en héél soms vormen van huiduitslag. er is, volges mij, niet echt een medicijn voor, alleen rust nemen, want het is een virus infectie, en antibiotica helpt dus niet echt

geen dank
Huiduitslag -> enig idee wat? rode vlekjes op het bovenlichaam?
Ik dacht trouwens dat de verschijnselen bijna alleen lichte tot hele erge vermoeidheid waren.
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:46:46 #9
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_17467879
-edit: offtopic.

[ Bericht 98% gewijzigd door Mylene op 02-03-2004 19:48:21 ]
I follow you......but not on Twitter
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:49:27 #10
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17467932
heb een vaste vriend
al wat langer dan carnaval. heb er ookal langer last van. Maar homeopathie helpt niet?
Friedrich Nietzsche
pi_17467996
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:49 schreef Milkwoman het volgende:
heb een vaste vriend
al wat langer dan carnaval. heb er ookal langer last van. Maar homeopathie helpt niet?
Nee, misschien dat het sommige symptomen wat verlicht.
X
X
X
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:53:52 #12
49558 1-of-6Billion
pi_17468020
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
-edit: offtopic.
Excuse me all the hell!
Toevallig staat het vast dat er in de weken na carnaval een piek is in het aantal Pfeiffer-gevallen.
Is het hier al zo'n humorloze zooi geworden dat we toespelingen in die richting weg moeten editten?
pi_17468049
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:

[..]

Excuse me all the hell!
Toevallig staat het vast dat er in de weken na carnaval een piek is in het aantal Pfeiffer-gevallen.
Is het hier al zo'n humorloze zooi geworden dat we toespelingen in die richting weg moeten editten?
Ga ergens anders klagen.
X
X
X
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:56:10 #14
16715 Mylene
*schatje*
pi_17468050
quote:

[..]

Excuse me all the hell!
Oh, dat wist ik niet .

En niet gelijk zo opgefokt doen.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:56:57 #15
49558 1-of-6Billion
pi_17468065
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:49 schreef Milkwoman het volgende:
heb een vaste vriend
't Kan van vanalles komen hoor Ik insinueer niks.....
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:58:47 #16
16715 Mylene
*schatje*
pi_17468100
Ja, nu weer serieus svp .
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:02:51 #17
66325 Sann_e
Vliegende Koe
pi_17468193
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:46 schreef Howlin_Mad het volgende:

Huiduitslag -> enig idee wat? rode vlekjes op het bovenlichaam?
Ik dacht trouwens dat de verschijnselen bijna alleen lichte tot hele erge vermoeidheid waren.
ehm... huiduitslag lijkt dan meestal op rode hond, dus als je rode vlekjes hebt... Misschien eens een bloettest laten doen? dan ben je meteen van dat gezenuw van " Heb ik het wel..of heb ik het niet" af!
rasechte trut
pi_17468467
quote:

[..]

Excuse me all the hell!
mijn vriend had het vorig jaar met carnaval en erna
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_17469996
Als je het niet zeker weet, kun je bij de drogist (in ieder geval de etos) een thuistest halen. Je kunt dan zelf een vingerprikje doen en binnen 5 minuten weet je het!!

Sterkte iig
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 3 maart 2004 @ 17:05:57 #20
64387 ioor
be cool!
pi_17483900
ik heb het in de zomer 3 maanden gehad. ik sliep 23 uur op een dag. helaas helpt er niet veel tegen, veel rusten en naar je lichaam luisteren. ik had hele dikke ogen en opgezwollen klieren. het ligt aan je eigen lichaam en weerstand hoe snel je er ervan af bent. het kan binnen een week zijn maar ook een jaar duren.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  donderdag 4 maart 2004 @ 21:27:12 #21
593 sjak
Juffie Bloem
pi_17502871
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 21:32 schreef clauwheee het volgende:
Als je het niet zeker weet, kun je bij de drogist (in ieder geval de etos) een thuistest halen. Je kunt dan zelf een vingerprikje doen en binnen 5 minuten weet je het!!

Sterkte iig
Echt? Binnen 5 minuten? Wow! Bij de huisarts duurde de uitslag bij mij een week!
Helaas, ik bleek ook Pfeiffer te hebben. Nu al meer dan een maand, echt een klote ziekte!
Ik sliep gelukkig niet 23 uur, maar 16 uur op een dag was geen uitzondering. Nu gaat het zo langzamerhand wat beter maar ik moet zo oppassen niet teveel te doen
Lekker douchen!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 18:47:04 #22
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_17521235
nou. vandaag uitslag gehad.. heb het niet. maar ze weten niet wat ik dan heb.. erg vaag allemaal
Fok.. der is ook wel altijd iets met mij
Friedrich Nietzsche
pi_17521278
Ik heb het gehad zonder het te weten. Omdat ik nooit echt uitgerust heb, ben ik nog nog wel eens moe en kan ik veel slapen. Je moet gewoon goed luisteren naar je eigen lichaam.
pi_17521407
Niks. Na 6 mnd ben je niet meer besmettelijk en als je goed uitrust en een goede weerstand hebt is het zo weer weg, of althans... heb je er geen last meer van.
Goed eten en drinken dus, veel vitamines.
Ik kreeg het voor de zomervakantie en ben 2 weken doodziek geweest. At vrijwel niet en slaapte serieus 24 uur per dag en dat 2 wk lang... soms was ik heel even wakker, omdat mn moeder checkte of ik nog leefde.
Ik was zo ziek, at niet dronk ook weinig... kon niet goed door mn opgezwollen keel... deed ik het wel dan kwam het er weer uit... en ik had zo'n jeuk.. ik wist niet waar ik het moest zoeken!
Ik was best bang en dag en nacht 2 wk lang was het echt onverdraagelijk... had niet langer hoeven duren, want anders had ik mezelf nog wat aangedaan
Ik weet ook van wie ik het hoogstwaarschijnlijk heb gekregen... eigenlijk verdient hij een rottrap onder zn reet
Maar ja... het was na 2 wk weg en toen had ik meer energie dan ooit... het verschilt ook bij iedereen.
Delivered without an information leaflet
pi_17521446
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef sjak het volgende:

[..]

Echt? Binnen 5 minuten? Wow! Bij de huisarts duurde de uitslag bij mij een week!
Helaas, ik bleek ook Pfeiffer te hebben. Nu al meer dan een maand, echt een klote ziekte!
Ik sliep gelukkig niet 23 uur, maar 16 uur op een dag was geen uitzondering. Nu gaat het zo langzamerhand wat beter maar ik moet zo oppassen niet teveel te doen
Bij mij duurde het 2 wk
Delivered without an information leaflet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')