Huiduitslag -> enig idee wat? rode vlekjes op het bovenlichaam?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:43 schreef Sann_e het volgende:
Pfeifer wordt ook wel "the kissing diseas" genoemd, en is dus ( hoe raad je het zo?!) overdragelijk via de mond. Het duurt ongeveer 6 à 7 weken om ervan te genezen.
Vaak heb je griep-verschijnselen, of opgezette klieren, en héél soms vormen van huiduitslag. er is, volges mij, niet echt een medicijn voor, alleen rust nemen, want het is een virus infectie, en antibiotica helpt dus niet echt
geen dank![]()
Nee, misschien dat het sommige symptomen wat verlicht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:49 schreef Milkwoman het volgende:
heb een vaste vriend
al wat langer dan carnaval. heb er ookal langer last van. Maar homeopathie helpt niet?
Excuse me all the hell!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
-edit: offtopic.
Ga ergens anders klagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Excuse me all the hell!![]()
Toevallig staat het vast dat er in de weken na carnaval een piek is in het aantal Pfeiffer-gevallen.
Is het hier al zo'n humorloze zooi geworden dat we toespelingen in die richting weg moeten editten?![]()
Oh, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Toevallig staat het vast dat er in de weken na carnaval een piek is in het aantal Pfeiffer-gevallen.
't Kan van vanalles komen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:49 schreef Milkwoman het volgende:
heb een vaste vriend
al wat langer dan carnaval. heb er ookal langer last van. Maar homeopathie helpt niet?
ehm... huiduitslag lijkt dan meestal op rode hond, dus als je rode vlekjes hebt... Misschien eens een bloettest laten doen? dan ben je meteen van dat gezenuw van " Heb ik het wel..of heb ik het niet" af!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:46 schreef Howlin_Mad het volgende:
Huiduitslag -> enig idee wat? rode vlekjes op het bovenlichaam?
Ik dacht trouwens dat de verschijnselen bijna alleen lichte tot hele erge vermoeidheid waren.
mijn vriend had het vorig jaar met carnaval en ernaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Is het hier al zo'n humorloze zooi geworden dat we toespelingen in die richting weg moeten editten?![]()
Echt? Binnen 5 minuten? Wow! Bij de huisarts duurde de uitslag bij mij een week!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:32 schreef clauwheee het volgende:
Als je het niet zeker weet, kun je bij de drogist (in ieder geval de etos) een thuistest halen. Je kunt dan zelf een vingerprikje doen en binnen 5 minuten weet je het!!
Sterkte iig
Bij mij duurde het 2 wkquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef sjak het volgende:
[..]
Echt? Binnen 5 minuten? Wow! Bij de huisarts duurde de uitslag bij mij een week!
Helaas, ik bleek ook Pfeiffer te hebben. Nu al meer dan een maand, echt een klote ziekte!
Ik sliep gelukkig niet 23 uur, maar 16 uur op een dag was geen uitzondering. Nu gaat het zo langzamerhand wat beter maar ik moet zo oppassen niet teveel te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |