Hoe moet dat dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:20 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Nu word ik ook wel een beetje benieuwd. Nog steeds niet online..?
Als je hem mij even mailt, dan zet ik hem wel onlinequote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan?
Vrouwen en computers...
Ik vraag me af of dat sowieso wel _kan_, iets verzinnen en inzingen dat zowel 'normaal' als 'achterstevoren' ook echt een betekenis heeft. Ik heb ook nog wel andere voorbeelden gehoord, zo schijnt er in Hotel California ook zo'n 'Duivelse' boodschap te zitten, al hoor ik het er zelf echt niet in. Maar volgens mij is 't ook allemaal onzin of gewoon toeval.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:38 schreef Sanity11 het volgende:
Het schijnt trouwens vaker voorgekomen te zijn bij andere bands om dat soort dingetjes erin te verwerken.
Ik had zoiets gehoord dat als je de hoes van 'Hotel California' zou uitvergroten je Satan door een van de ramen ziet staan.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:45 schreef Zander het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat sowieso wel _kan_, iets verzinnen en inzingen dat zowel 'normaal' als 'achterstevoren' ook echt een betekenis heeft. Ik heb ook nog wel andere voorbeelden gehoord, zo schijnt er in Hotel California ook zo'n 'Duivelse' boodschap te zitten, al hoor ik het er zelf echt niet in. Maar volgens mij is 't ook allemaal onzin of gewoon toeval.
Je hebt ergens een galm over staan; ik heb 'm ook omgedraaid, en ik hoor geen omgedraaide galmstaart.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:24 schreef bas-beest het volgende:
hehe, als iemand hem ff wil mirroren voor de zekerheid...
Ik heb het achteruitgespeelde stuk omgedraaid en rara, wat hoor je dan?
Led Zeppelin
Ben je trouwens niet stiekem sluikreclame aan het maken voor die site? Je kunt net zo makkelijk een directe link plaatsen, natuurlijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:27 schreef Suomi19 het volgende:
Staat nog steeds online: Kijk hier en check de een na bovenste topic (666 zeppelins). ECHT ongelovenlijk!!!!
Aan de voorkant of achterkant van hoesje ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had zoiets gehoord dat als je de hoes van 'Hotel California' zou uitvergroten je Satan door een van de ramen ziet staan.....![]()
Klinkt allemaal heel mooi, maar ik hoor toch echt Sat'n (2x) en 6-6-6. Of dit nou de bedoeling is laat ik in het midden.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:46 schreef Seborik het volgende:
Het is overigens een welbekend perceptueel fenomeen dat mensen dingen kunnen horen in zaken die ze willen horen. Kijk maar eens hoe vaak songteksten verkeerd worden verstaan en mensen er wat anders van maken. Dit toont in geen enkele zin aan dat er ook daadwerkelijk omgekeerde boodschappen in verwerkt zitten. Mensen kunnen zelfs zaken horen, overigens zonder daarbij te leiden aan psychische stoornissen, in afwezigheid van perceptuele stimuli, bijvoorbeeld omdat men erg geconcentreerd zit te wachten op iemand die de trap op komt lopen.
Dat kan, het is ook bekend dat wanneer je eenmaal iets hoort, dat praktisch nooit meer weg wil.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel mooi, maar ik hoor toch echt Sat'n (2x) en 6-6-6. Of dit nou de bedoeling is laat ik in het midden.....
achterkantquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:07 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
[..]
Aan de voorkant of achterkant van hoesje ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |