quote:Op maandag 8 maart 2004 20:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Dan heb je de modjes een keer nodig, en dan reageren ze niet!
nee,hij is de gids voor proffesioneel augurk kweken aan het lezen.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:11 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Is Daggla ook GTST kijken soms?
Beetje onzinnig, laat maar staanquote:Op maandag 8 maart 2004 20:00 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Roy wordt eens wakker...mag het SC:PT topic op slot? Dan herstart ik het om jou verder gezeik met de OP te besparen
kun je me nou uitleggen wanneer ik de augurken moet oogsten?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, laat maar staan.
Als ze rijp zijn,quote:Op maandag 8 maart 2004 20:15 schreef capibar het volgende:
[..]
kun je me nou uitleggen wanneer ik de augurken moet oogsten?
Hrm ok...quote:Op maandag 8 maart 2004 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, laat maar staan.
ja maar, in welk seizoen zijn ze ongeveer rijpquote:Op maandag 8 maart 2004 20:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ze rijp zijn,.
tot de houdbaarheidsdatumquote:Op maandag 8 maart 2004 20:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ja maar, in welk seizoen zijn ze ongeveer rijp
en dat spul waar het altijd inzit, hoelang blijven ze daarin goed (ungefahr)
Nee,quote:Op maandag 8 maart 2004 20:26 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Is GTST nou nog niet afgelopen?
En dus nog maar een keerquote:Op maandag 8 maart 2004 20:00 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Roy wordt eens wakker...mag het SC:PT topic op slot? Dan herstart ik het (nieuwe Deel 2 met een beejte extensievere OP) om jou verder gezeik met de OP te besparen
Soms dan houd ik echt van je,quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:De OP is ECHT niet zo belangrijk om er nu al in 2 topics over te zeuren
Zorg gewoon dat je het volgende af hebt zodat als deze vol is je de jouwe mag openen. Het gaat namelijk helemaal NERGENS meer over
daar gaat het hele topic overquote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:De OP is ECHT niet zo belangrijk
Lamers, had dan gewoon de OP uit deel 1 gekopieerdquote:Op maandag 8 maart 2004 20:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
daar gaat het hele topic over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |