wat ga je doen?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vaarwel Gamers![]()
het was al te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 8 maart 2004 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat is nou het mooie van EbayHet begint goedkoop, maar loopt vanzelf wel op, naar meestal veel te veel
ik mis iets.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
![]()
.
ga je stoppen met modden?quote:Op maandag 8 maart 2004 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat wordt snel genoeg bekend gemaakt![]()
xboxquote:Op maandag 8 maart 2004 16:25 schreef pkwarts het volgende:
Kom je nou eindelijk eens van de bank af en ga je een xbox kopen
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:25 schreef pkwarts het volgende:
Kom je nou eindelijk eens van de bank af en ga je een xbox kopen
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
pkwarts heeft het iig bij het verkeerde eindKom op zeg, ben niet op mijn achterhoofd gevallen
pkwarts heeft het iig bij het verkeerde eindKom op zeg, ben niet op mijn achterhoofd gevallen
ik dacht al, wie koopt er nou een xboxquote:Op maandag 8 maart 2004 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik ken wel een paar van die lui met een xbox uiteraard zijn ze om te huilenquote:Op maandag 8 maart 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, geen idee. Zijn er toch best veel nog. Iets meer dan GameCube'rs zelfs...![]()
Ik kom wel vaak op de Xbox spelen van mensen uit me klas. Maar nog steeds heb ik de drang niet om er 1 te kopen. De games zijn totaal niet mijn soort games, of ze zijn al op andere platformen uit. Hopelijk zijn die nieuwe games die later dit jaar uitkomen (die meer op Nintendo games lijken) wel de moeite waard.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ken wel een paar van die lui met een xbox uiteraard zijn ze om te huilenmaar oke, omdat hun xbox zoveel kostte (omdat hij zo mooi leek) hadden ze geen geld meer voor een cube en komen ze bij mij spelen en natuurlijk kom ik nooit bij hun op de xbox
![]()
dan ga ik misschien over een aanschaf twijfelen al kost hij uiteraard nog veel te veel, nu ga ik ff off want ik ga het antwoord op vraag 3 zoekenquote:Op maandag 8 maart 2004 17:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak op de Xbox spelen van mensen uit me klas. Maar nog steeds heb ik de drang niet om er 1 te kopen. De games zijn totaal niet mijn soort games, of ze zijn al op andere platformen uit. Hopelijk zijn die nieuwe games die later dit jaar uitkomen (die meer op Nintendo games lijken) wel de moeite waard.
zoeken?quote:Op maandag 8 maart 2004 17:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan ga ik misschien over een aanschaf twijfelen al kost hij uiteraard nog veel te veel, nu ga ik ff off want ik ga het antwoord op vraag 3 zoeken
ik heb wel een idee maar zoals ik altijd denk zit er bij deze vraag vast een addertje onder het grasquote:Op maandag 8 maart 2004 17:33 schreef BMH het volgende:
[..]
zoeken?foei. Maar succes! Ik geef het antwoord in ieder geval niet
![]()
Where to beginquote:Op maandag 8 maart 2004 18:46 schreef braksteen. het volgende:
wat is er mis met een xbox?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |