weetjewat, haal ze maar gewoon allebijquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:40 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik zou voor de D100 gaan als ik jou was
goed.. omdat je het zo graag wil,quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:39 schreef gieling het volgende:
Nog meer te zeuren?
accept giro waarvoor?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:46 schreef rockstah het volgende:
[..]
goed.. omdat je het zo graag wil,
ik heb deze week 7 proefwerken en 2 schriftelijke overhoringen, schijn te laat te zijn met het verzenden van een accept giro die ik niet meer kan vinden, ben blut, moet deze week extra bezorgen en nog wat zooi.
altijd leuk![]()
jongen, so's leer je niet wiskunde/natuurkunde/scheikunde/aardrijkskunde toetsen leer je niet, frans/duits/engels/nederlands leer je alleen woordjesquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:46 schreef rockstah het volgende:
[..]
goed.. omdat je het zo graag wil,
ik heb deze week 7 proefwerken en 2 schriftelijke overhoringen, schijn te laat te zijn met het verzenden van een accept giro die ik niet meer kan vinden, ben blut, moet deze week extra bezorgen en nog wat zooi.
altijd leuk![]()
een spel natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:49 schreef capibar het volgende:
[..]
accept giro waarvoor?
dat deed ik dus in het begin van het jaar met als gevolg dat ik nu hard moet gaan leren wil ik de havo in komenquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
jongen, so's leer je niet wiskunde/natuurkunde/scheikunde/aardrijkskunde toetsen leer je niet, frans/duits/engels/nederlands leer je alleen woordjes
"maar wat vond je nou van die eerste kleur?"quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat deed ik dus in het begin van het jaar met als gevolg dat ik nu hard moet gaan leren wil ik de havo in komen
dat deed ik de eerste 2 jaar dus toen van vwo naar havo, 3e jaar lukte dat ook nog nu eerste 3 toetsweken ook gedaan en moet er nu erg hard aan trekken om het jaar nog te halen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat deed ik dus in het begin van het jaar met als gevolg dat ik nu hard moet gaan leren wil ik de havo in komen
ja, ik ga slapenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:01 schreef gieling het volgende:
En nu ophouden over school verdomme
je bedoelt deze?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:53 schreef capibar het volgende:
*lenen.nl nieuwe bankkleuruitzoek gast kop trekt*
Wannabe modquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:01 schreef gieling het volgende:
En nu ophouden over school verdomme
quote:* De eerste 3 maanden betaalt u een actietarief van slechts 2,9% rente! De rest van het jaar betaalt u 6,9% rente. Genoemde percentages zijn effectieve rentes op jaarbasis. Vraag naar de voorwaarden. Dit is een tijdelijke actie, alleen voor nieuwe klanten.
jij durft bij resident evil niet eens de eerste deur door bij de dining roomquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:54 schreef rockstah het volgende:
stel je niet zo aan
Als jij dat spel midden in de nacht speelt, in een verlaten huis met 5.1 surround, durf je ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:56 schreef capibar het volgende:
[..]
jij durft bij resident evil niet eens de eerste deur door bij de dining room![]()
Gelukkig zitten hier nog 599 andere studenten, en heb ik geen surround setquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:58 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Als jij dat spel midden in de nacht speelt, in een verlaten huis met 5.1 surround, durf je ook niet meer hoor.
nee, maar we hebben het hier over 3 uur smiddags met geluid uit kutboxjes van een tv van 120 euro, in een vol huis in een verlichtte kamer.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:58 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Als jij dat spel midden in de nacht speelt, in een verlaten huis met 5.1 surround, durf je ook niet meer hoor.
hee dat zei ik niet!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:56 schreef capibar het volgende:
[..]
jij durft bij resident evil niet eens de eerste deur door bij de dining room![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |