Zoo verslavend? En dat weet je naar 16 uur?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:08 schreef Together-Alone het volgende:
Waarom is Ratchet & Clank 2 zo verslavend? heb hem nu in 16 uur uit gespeeld en ben voor de 2e keer bezig ivm de weapon upgrades enzo
als ik hem het hele weekend alleen maar dat gespeeld heb en bijna niet gegeten enzo dan weet ik het welquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoo verslavend? En dat weet je naar 16 uur?. Ik wist pas dat Phantasy Star Online verslavend was na een dikke 40 uur. Daarnaar heb ik het spel nog een dikke 50 uur verder gespeelt en heb ik de save game gewist
. Mijn Controller viel op de grond en ik was sprakeloos. Ik word er nog treurig van als ik er aan denk
![]()
Verslavende games zijn games die je elke dag weer oppakt. Er zijn zat games die je hoogstens 1 week drie uur per dag speelt. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze echt verslavend zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:22 schreef Tain het volgende:
[..]
als ik hem het hele weekend alleen maar dat gespeeld heb en bijna niet gegeten enzo dan weet ik het wel
ik had hem ooit een keer van iemand geleend, dit spel moet ik ooit nog een keer kopen misschien als ik geld heb icm een gba (sp)quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:31 schreef BMH het volgende:
Pokemon Red/Blue ook zo'n afschuwelijk verslavend spel. Ik ben de tel gewoon kwijt geraakt van de keren dat ik het spel heb uitgespeeld.
ik begrijp echt geen hol van het spel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:55 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heb je hem al veel gespeeld??? ik zit er nog over te twijfelen,hij lijkt me namelijk niet zo leuk.
ik heb metalgear solid al 25+ keer uitgespeelt, ik ben bij de 25 gewoon de tel kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:31 schreef BMH het volgende:
Pokemon Red/Blue ook zo'n afschuwelijk verslavend spel. Ik ben de tel gewoon kwijt geraakt van de keren dat ik het spel heb uitgespeeld.
quote:Morgen Is Het Meiden Dag, dat betekent dat de jongens de meiden verkering moeten vragen, of in de kont mogen knijpen of mogen kussen of omhelzen, en de meiden MOETEN dit toelaten
Dus onthoud JONGENS, Morgen is het de dag waar alles mag Dus grijp deze kans
stuur dit bericht naar iederee die online is in jouwn lijst
NATUURLIJK KREEG IK DAT NIET.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:20 schreef rockstah het volgende:
omg... cap? kreeg jij dit ook?
[..]
......... dit geloof je toch niet???
wat kinderachtig
Tja waarom ook niet hequote:Op woensdag 10 maart 2004 21:22 schreef capibar het volgende:
waarom noemen ze het niet gewoon nationale aanrand-dag
nee hoor, jij hebt er meer dan ik, maar ik ben te lui ze te blocken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:21 schreef capibar het volgende:
[..]
NATUURLIJK KREEG IK DAT NIET.
DAT JIJ NOU BrEeZaH CONTACTEN HEBT!!!!
ik ben te lui om ze te un-blockenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee hoor, jij hebt er meer dan ik, maar ik ben te lui ze te blocken.
IK WIST HET!!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:48 schreef gieling het volgende:
Ik heb alleen contacten in de zaken wereld, die sturen datsoort dingen niet
ah, haal dan maar een D70 voor mequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:00 schreef gieling het volgende:
**zoekt..............
Alleen bij Nikon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |