Dan moet je verhuizen, of je had even zo'n 2000 jaar eerder geboren moeten worden...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
grrr.
ik mis de romeinen.
Dan zie je meer dan ik...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:07 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zie een romeinse invasie
Het is een geintje, saaie homo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:27 schreef Twoflower het volgende:
Maar ik ben het niet eens met je laatste actie Q. Misschien zelfs maar goed dat ik wegga...
Thanks for the compliment!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is een geintje, saaie homo.![]()
*is benieuwd welke bepaalde statistische teller dat is*quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
bwehehe, blutte studenten misschien maar ik behoor volgens een bep. statistisch teller tot de rijkste 11% van de wereld....
* Mr.Noodle kent het probleem..... ik word "burgelijk"quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:01 schreef Adagio het volgende:
Ik heb even een een gat van een aantal dagen en ik kan het vorige topic niet terugvinden. Wat heeft Q gedaan?
Stage is ok trouwens, maar vermoeiend. Heb vandaag van kwart voor 9 tot kwart voor 7 gewerkt....
Kun je ook de titel weer wat verbeteren? Toen ik het topic opende stond er toch echt Binnenkort, niet Binnkort...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb wat plaatjes in de OP aangepast.
Jaja.quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kun je ook de titel weer wat verbeteren? Toen ik het topic opende stond er toch echt Binnenkort, niet Binnkort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |