Okeey, een of andere allochtoon danquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:24 schreef Piro het volgende:
Hoe weet je dat het een chinees was, discriminatie! Misschien was ze wel Koreaans of Japans!
Discriminatie jegens de Chinese gemeenschap!
Generalisatie!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:24 schreef Mandytjuhhh het volgende:
[..]
Okeey, een of andere allochtoon dan
Maak er maar een Filipijnse van ofzo, dat zijn de marrokanen van de pacific.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:24 schreef Mandytjuhhh het volgende:
[..]
Okeey, een of andere allochtoon dan
Gamma.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:26 schreef DTM het volgende:
[..]
Generalisatie!![]()
[linksekerk]quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:27 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Het doet er niet toe wat voor iemand het is, maar ik vind het een beetje belachelijk dat ze me verrot staat te schelden in een taal die ik niet versta, en me dan ook nog spuugt
lama's spugen toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:31 schreef Lucille het volgende:
En waar komt de Lama in het verhaal?
Voor boze klanten is dat eèn pot nat, dat heb ik vaak gemerkt toen ik in een fotozaak werkte. Jij werkt in die slechte winkel, dus ben jij ook slechtquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:54 schreef Jan-jaap het volgende:
wie zegt dat ze je uitschelde ,mischien was ze kwaad op de winkel en herkende jou toevallig omdat je daar werkt.
*muntje valt*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:32 schreef Mandytjuhhh het volgende:
[..]
lama's spugen toch?
Mijn nichtje is half chinees dooie sukkel. En een lief kind.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:20 schreef kasper het volgende:
Chinezen sporen niet, da's algemeen bekend.
Duidelijk een ontspoort kind, ik zie nergens railsquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mijn nichtje is half chinees dooie sukkel. En een lief kind.![]()
[afbeelding]
Kijk naar je eigen typhus kut kop.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:50 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Duidelijk een ontspoort kind, ik zie nergens rails![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |