abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2004 @ 09:50:36 #26
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17476338
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 16:23 schreef tong80 het volgende:
Het kindje heeft nu natuurlijk twee namen. Eén officiële en één waar ze mee is opgegroeid.

Ja, ze heeft ook twee moeders: één officiële en een met wie ze is opgegroeid.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 maart 2004 @ 09:55:19 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17476401
Lijkt me erg verwarrend voor het kind, maar voor de moeder is het natuurlijk geweldig nieuws. Hopelijk krijgen ze die ontvoerster snel te pakken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 3 maart 2004 @ 09:58:49 #28
75760 Archeodude
Doet zn eigen ding vanaf 1983.
pi_17476440
Was gister ook bij X-files, bleek zo'n 7 jarig kind 10 jaar vermist te zijn om vervolgens weer te voorschijn te komen als 7 jarige... En X-files kennende was het allemaal weer "mysterieuze krachten" zus, "paranormaal" zo, maar was wel een geinige aflevering
"Wat maakt t uit,
Doe me nog een glas,
Die kater die komt morgen pas,
Doorgaan tot de bodem van t vat!"
  woensdag 3 maart 2004 @ 10:00:13 #29
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17476454
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 maart 2004 @ 10:14:30 #30
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_17476646
quote:
Police say Correa, a resident of Willingboro, New Jersey, a Philadelphia suburb, started the fire and kidnapped Delimar, whom she passed off as her own daughter.
Ik vraag me toch af hoe je dat doet? Mensen in je omgeving weten toch (normaal gesproken) dat je wel of niet zwanger bent. En zou ze dat kind dan hebben aangegeven? Dat gebeurt in de VS toch ook?

Nou ja, het is idd wachten op de verfilming voor de antwoorden, denk ik.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_17479840
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:57 schreef Speher het volgende:
ik weet niet wat beter is, dat dat kind een nieuwe ma krijgt of dat alles gewoon was blijven lopen zonder dat haar moeder haar herkende ??
Raar dat je je dat afvraagt.
pi_17480048
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:34 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Onverstelbaar zeg. Nu maar hopen dat de echte moeder die verloren jaren zo snel mogelijk in kan halen .
Dat kun je niet inhalen. Babytijd, eerste woordjes, eerste stapjes, eerste dag naar school..
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 10:00 schreef Verbal het volgende:
De betreffende muts heeft zich inmiddels bij de politie gemeld

V.
Muts? Ik zou een heel ander woord voor zo iemand gebruiken. .

Wat een verhaal! De moeder herkent haar kind 6 jaar later aan iets wat ze maar 10 dagen heeft mogen zien. Ze wist gewoon dat er iets niet klopte, omdat er een raam openstond. Het verloren kind herkennen op een verjaardagsfeestje en gewoon doorzetten en het kind laten checken terwijl de halve wereld je waarschijnlijk voor gek verklaard. . Da's een echte moeder. .

Geweldig dat ze haar kind weer heeft, maar wat zal het moeilijk worden om dit allemaal te verwerken. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  Redactie Frontpage woensdag 3 maart 2004 @ 20:50:45 #33
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17487608
Echte Moeders

[ Bericht 0% gewijzigd door Etcetera op 03-03-2004 20:52:54 (foutje :)) ]
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_17487896
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 13:33 schreef MUUS het volgende:

[..]

Dat kun je niet inhalen. Babytijd, eerste woordjes, eerste stapjes, eerste dag naar school..
Ja, inderdaad .

pi_17488195
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:34 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Onverstelbaar zeg. Nu maar hopen dat de echte moeder die verloren jaren zo snel mogelijk in kan halen .
  donderdag 4 maart 2004 @ 13:20:22 #36
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_17493811
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 16:27 schreef Re het volgende:

[..]

het is immers zeer legitiem om je als moeder in de waan te laten dat je baby levend is verbrand. Verder is het natuurlijk ook legitiem om elke willekeurige baby te ontvoeren en zelf op te voeden
Daar draait het bij zo'n vraagstuk ook niet om. Natuurlijk moet de dader gestraft worden, maar dan nog kun je jezelf afvragen wat voor het kind het beste was geweest: rustig door leven bij wat zij zag als 'r moeder, of deze verwarring, waarvan onduidelijk wat voor inpact het zal hebben, maar wel weer terug bij de natuurlijke moeder.

Goed, het anwoord daarop zullen we nooit kunnen weten, aangezien je nooit kan weten hoe groot de inpact van dit gebeuren op het kind is, hoe goed de ontvoerder/brandstichter het kind opvoedde en hoe goed de natuurlijke moeder dit zal doen. Maar dan nog is het niet gek dat iemand hier even bij stil staat, want zo vanzelfsprekend dat dit alles voor het kind positief/beter zal uitpakken is het niet.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')