abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17462195
Weten jullie nog een fijne, deodorant die het zweten tegen gaat. Dus niet alleen de zweetgeur?
`either you or your head must be off, and that in about half no time! Take your choice!'
pi_17462283
Brennie sluit dit even, mijn zusje stond nog aangemeld en ik heb per ongeluk onder haar naam gepost...
alvast bedankt
pi_17462496
Sanex Balsem
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 maart 2004 @ 16:19:48 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17463931
Therme crème is een hele prettige, je hebt er ook sticks, rollers en spray van trouwens.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_17464006
ik gebruik standaard rexona, nog steeds de enige die werkt bij mij. Vooral de nieuwe crystal clear aqua tegen witte strepen is perfect!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 16:25:13 #6
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_17464044
er bestaat een flesje Odorex, wat je voor het slapen gaan op je oksles moet deppen met een watje (eerst zorgen dat je oksels schoon zijn uiteraard). Dit vermindert de transpiratie.
Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  dinsdag 2 maart 2004 @ 16:35:21 #7
38551 Sjwerver
lastig ventje
pi_17464266
Axe Touch heb ik gister aangeschaft.. hij ruikt wel lekker voor een deo vind ik!
derde doos vanaf links
pi_17464336
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 16:35 schreef Sjwerver het volgende:
Axe Touch heb ik gister aangeschaft.. hij ruikt wel lekker voor een deo vind ik!
Lees de openingspost eens..
pi_17464611
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 16:23 schreef Markster het volgende:
ik gebruik standaard rexona, nog steeds de enige die werkt bij mij. Vooral de nieuwe crystal clear aqua tegen witte strepen is perfect!
Die vind ik ook super
amokaapjeeh O+
pi_17464768
Voor de dames: Estee Lauder Body Power antiperspirant, is een roller.
Niet goedkoop, maar werkt echt geweldig. Geen geurtjes, niet meer zweten. En je doet er best lang mee, dus dat maakt de prijs wel weer goed.
pi_17478235
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 16:25 schreef Helaaz het volgende:
er bestaat een flesje Odorex, wat je voor het slapen gaan op je oksles moet deppen met een watje (eerst zorgen dat je oksels schoon zijn uiteraard). Dit vermindert de transpiratie.
Helemaal goed spul! Het staat hier om mijn planchet en het werkt als een tierelier! En weet je wat nog beter is... de prijs. Het kost maar een eurotje of vijf! Een echte aanrader!!
Lang leve de liefde! Hoera hoera hoera!!!
pi_17478258
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:10 schreef Madelonie het volgende:

[..]

Helemaal goed spul! Het staat hier om mijn planchet en het werkt als een tierelier! En weet je wat nog beter is... de prijs. Het kost maar een eurotje of vijf! Een echte aanrader!!
Odorex Extra Dry
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17478310
Rexona .
pi_17478695
Antitranspiratiemiddelen moet je NOOIT gebruiken. Die bevatten namelijk aluminiumverbindingen, en men heeft een rechtstreeks verband gevonden tussen aluminium en de ziekte van Alzheimer. Bovendien blokkeren deze producten het reinigingsproces, door het lichaam te dwingen te poriën, waardoor het giftige afvalstoffen uitscheidt, te sluiten.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_17478742
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:31 schreef Limsdealer het volgende:
Antitranspiratiemiddelen moet je NOOIT gebruiken. Die bevatten namelijk aluminiumverbindingen, en men heeft een rechtstreeks verband gevonden tussen aluminium en de ziekte van Alzheimer. Bovendien blokkeren deze producten het reinigingsproces, door het lichaam te dwingen te poriën, waardoor het giftige afvalstoffen uitscheidt, te sluiten.
Bron?
pi_17478770
Odorex Extra Dry werkt als een tiet...
...
pi_17478946
quote:
Bron?
Het boek "LEEF GEZOND" van Harvey & Marylin Diamond. Trouwens, op het Internet kun je hier ook heel wat informatie over vinden.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
pi_17479021
Liever Alzheimer op mijn 80e, dan de rest van mijn leven met vieze zweetplekken.
pi_17479076
in ieder geval moet je geen spuitbus gebruiken...neem sanex balsem..helpt echt heel goed en maakt je huid zacht! no way dat je stinkt!
pi_17479386
quote:
Liever Alzheimer op mijn 80e, dan de rest van mijn leven met vieze zweetplekken.
Alzheimer kun je al op veel jongere leeftijd kregen, het begint meestal tussen je 40ste en je 60ste. Bovendien hebben deze producten nog veel meer nadelen, zoals dat ze verhinderen dat je lichaam zich kan ontdoen van giftige afvalstoffen. Er bestaan genoeg alternatieven. Die geur kun je ook voorkomen met een "gewone" deodorant, die enkel de geur camoufleert, of simpelweg door op tijd andere kleren aan te trekken en je voldoende te wassen (niet overdrijven, alle overdaad schaadt).
pi_17479991
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 14:56 schreef Sumava het volgende:
Brennie sluit dit even, mijn zusje stond nog aangemeld en ik heb per ongeluk onder haar naam gepost...
alvast bedankt
Kan niet beoordelen of het zo is dat jij de topicstarter bent.. maar ik geloof dat er zowiezo wel genoeg advies gegeven is over de juiste deo's
Bovendien kan de ts altijd goed advies krijgen bij de plaatselijke drogisterij.
Slotje dus.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')