Lees de openingspost eens..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:35 schreef Sjwerver het volgende:
Axe Touch heb ik gister aangeschaft.. hij ruikt wel lekker voor een deo vind ik!
Die vind ik ook superquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:23 schreef Markster het volgende:
ik gebruik standaard rexona, nog steeds de enige die werkt bij mij. Vooral de nieuwe crystal clear aqua tegen witte strepen is perfect!
Helemaal goed spul! Het staat hier om mijn planchet en het werkt als een tierelier! En weet je wat nog beter is... de prijs. Het kost maar een eurotje of vijf! Een echte aanrader!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:25 schreef Helaaz het volgende:
er bestaat een flesje Odorex, wat je voor het slapen gaan op je oksles moet deppen met een watje (eerst zorgen dat je oksels schoon zijn uiteraard). Dit vermindert de transpiratie.
Odorex Extra Dryquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:10 schreef Madelonie het volgende:
[..]
Helemaal goed spul! Het staat hier om mijn planchet en het werkt als een tierelier! En weet je wat nog beter is... de prijs. Het kost maar een eurotje of vijf! Een echte aanrader!!
Bron?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:31 schreef Limsdealer het volgende:
Antitranspiratiemiddelen moet je NOOIT gebruiken. Die bevatten namelijk aluminiumverbindingen, en men heeft een rechtstreeks verband gevonden tussen aluminium en de ziekte van Alzheimer. Bovendien blokkeren deze producten het reinigingsproces, door het lichaam te dwingen te poriën, waardoor het giftige afvalstoffen uitscheidt, te sluiten.
Het boek "LEEF GEZOND" van Harvey & Marylin Diamond. Trouwens, op het Internet kun je hier ook heel wat informatie over vinden.quote:Bron?
Alzheimer kun je al op veel jongere leeftijd kregen, het begint meestal tussen je 40ste en je 60ste. Bovendien hebben deze producten nog veel meer nadelen, zoals dat ze verhinderen dat je lichaam zich kan ontdoen van giftige afvalstoffen. Er bestaan genoeg alternatieven. Die geur kun je ook voorkomen met een "gewone" deodorant, die enkel de geur camoufleert, of simpelweg door op tijd andere kleren aan te trekken en je voldoende te wassen (niet overdrijven, alle overdaad schaadt).quote:Liever Alzheimer op mijn 80e, dan de rest van mijn leven met vieze zweetplekken.
Kan niet beoordelen of het zo is dat jij de topicstarter bent.. maar ik geloof dat er zowiezo wel genoeg advies gegeven is over de juiste deo'squote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:56 schreef Sumava het volgende:
Brennie sluit dit even, mijn zusje stond nog aangemeld en ik heb per ongeluk onder haar naam gepost...
alvast bedankt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |