misschien is iedereen nog aan het worstelen met de vraag waarom je je post eindigt met Oh My God Westland terwijl je waarschijnlijk gewoon omgeving Westland bedoeldquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:08 schreef mother-mother het volgende:
allemaal nog aan het denken?
ik bedoelde ook omgeving westland maar er had net zo goed oh my god kunnen staanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:24 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
misschien is iedereen nog aan het worstelen met de vraag waarom je je post eindigt met Oh My God Westland terwijl je waarschijnlijk gewoon omgeving Westland bedoeld
maar ik heb ff in je fotoboek gekeken en ik kan niet zeggen dat ik je ken maar ik denk dat dat wederzijds is(mooie foto trouwens)
ik leef met je mee, ik woon ook niet bepaald midden in het bruisende uitgaanslevenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik bedoelde ook omgeving westland maar er had net zo goed oh my god kunnen staan
zo geweldig is het hier niet![]()
Wees blij eikel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
waarom sta ik godverdomme nog niet in dit topic
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:42 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wees blij eikel.
Wat heb je in godsnaam aan een beschrijving van jezelf door mensen die je toch geen ruk interesseren?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:19 schreef Jerruh het volgende:
Angelic1
lief, knap, danst als een tierlier en het geeft jongens een blauwtje door en passe met vrouwen te dansen! heeft veel contacten, en daar ben ik er een van. Het drinkt van alles door elkaar en zodra het discomuziek hoort, krijg ik de kans haar (***********) blauw te kniejen.
het is een zij!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |