Whehehehequote:Op woensdag 3 maart 2004 00:54 schreef MUUS het volgende:
gelly
<i>Het drinkt bier. Het zeurt. Het is nooit de Bob. Het zeurt. Het wordt snel nerveus van bepaalde blikken. Het zeurt. Het is semi-sociaal. Het zeurt. Het is op zich best aardig. Het zeurt.
Het is een hij</i>
Het praat onophoudelijk ook.quote:Op maandag 19 juli 2004 09:52 schreef Dagonet het volgende:
Silmarwen
Het drinkt. Het rookt. Het praat, over van alles en nog wat. Het heeft mooie groene ogen en halflang haar. Het is lang.
Het is een zij.
quote:Op maandag 19 juli 2004 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het praat onophoudelijk ook.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:38 schreef Tessje het volgende:
Blinky
Heroisch.. Bifiaanbidster... Topmokkel...
einde..
Ik omschrijf jou zoals ik jou ken van het forum en ja dat is positief muts..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:38 schreef Blinky het volgende:
[..]![]()
Hebben wij elkaar ontmoet????
Hm... en topmokkel? Is dat positief?
Woeiquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:41 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik omschrijf jou zoals ik jou ken van het forum en ja dat is positief muts..
Het was geen 'shahltje', maar een sjaal ! Het was koud!quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Swami_Twelvinchalami
Redelijk lieve uitstraling, mooi shahltje, neemt paraplu's mee naar een meet.
Het zegt dat het geen bier drinkt. Het drinkt bier. Het haalt bier.
Lief, jonge uitstraling, student.
Het is misschien een mannetje.
Dronk ik champagne per fles?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:50 schreef Dagonet het volgende:
Tessje
Het rookt. Het zuipt. Het drinkt champagne per fles. Het is aanwezig. Het heeft niet zo'n grote bek als op het forum. Het lacht. Het zuipt. Het spoort niet.
Het is een zij
Ik ken je niet irl.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
waarom sta ik godverdomme nog niet in dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |