Troost je, dat is andersom ook zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:35 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij mij alleen ziet als ik (te)veel heb gezopen.
Tss Hyperquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Joene
<i> Het is een tikkie verlegen eerst, praat veel, tikkie hyper volgens mij, en is erg gezellig
het is een hij </i>
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Tss Hyper![]()
![]()
ja klopt
Het had rugpijn en liep daarom niet veel. Het heeft wel gelopen maar door de geringe lengte kijkt men het wel eens over het hoofd. Het heeft overigens geen accentquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
MUUS
Het is klein, kijkt boos en praat met een accent. Het zuipt bier en blijft een hele avond op dezelfde plek zitten..Het is checkable... Het is een zij
Laten we alles wel doorvoeren hequote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:58 schreef MUUS het volgende:.
JohnnyKnoxville
Het is lang. Het drinkt bier. Het gniffelt naast je in de auto. Het is ietwat verlegen. Het is vriendelijk. Het hoort accenten die er niet zijn. Het weet waar mijn Muus' huis woont.
Het is een hij
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:01 schreef HTT-Thalan het volgende:
Laten we alles wel doorvoeren he
Wie?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
JohnnyKnoxville
Het is erg lang. Het houdt van Oud-Hollandsch. Het houdt ook wel van bier. Het is opvallend rustig op een meet. Het is irl best een aardige gast. [sub]Het moet wel uit de buurt blijven van mijn virtuele nummer 1.
Het is een hij
Jaloers?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:05 schreef FlyingFox het volgende:
Ah, de hele incrowd-kliek is al weer aan de beurt geweest zie ik!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
MUUS
Het is klein, kijkt boos en praat met een accent. Het zuipt bier en blijft een hele avond op dezelfde plek zitten..Het is checkable... Het is een zij
Julli kunnen er niks van.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:25 schreef HeatWave het volgende:
MUUS
Het heeft een hele grote bek op fok, een heeeeeeeele grote bek. Maar in het echt is ze eigenlijk gewoon heel erg lief.
Oh ja, het is een zij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |