abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2004 @ 08:36:23 #26
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_17475694
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 15:26 schreef Antartic het volgende:
je verloofd toch niet alleen omdat het gewoon hoort?

watervalletje in Luxemburg, leuk en idd erg origineel en alleen...

Ikzelf heb, misschien een beetje off-topic maar vooruit, mn vriendin gevraagd toen ik van wintersport afkwam. Ik geef namelijk ski-les, drie weken lang, in Oostenrijk dus we hadden elkaar al een tijdje niet gezien. We hadden elkaar zo gemist al die tijd... Toen we toen ik terug kwam met tranen in de ogen op elkaar af kwamen rennen en ik haar de lucht in slingerde heb ik haar gevraagd, het was mijn emotioneelste moment tot nu toe... Originaliteit daarvan is misschien achteraf gezien niet erg groot maar toch heb ik er een goed gevoel aan over gehouden, op een heel gelukkig moment mijn schatje gevraagd... ach als het maar een droom lijkt en werkelijkheid is
Daar gaat het toch om, Antartic? Dat het goed voelt? Daarom zei ik ook dat ieder zijn eigen ding heeft. Maar besluiten om te gaan trouwen zonder elkaar te vragen enzo, vind ik zo...ja, vreemd
Alhoewel ik er zeker van ben dat er mensen zijn die zich daar dan weer goed bij voelen

Maar ik vind je aanzoek erg lief Je zal haar er wel mee overvallen hebben?
En hoelang geleden heb je haar gevraagd? En hebben jullie al een datum?
sorry, erg offtopic, maar ik ben zoooo nieuwsgierig Anders moet je eens kijken in Trouwen enzo deel 10 Daar kun je het over zulke dingen en nog veel meer hebben. Misschien zie ik je berichtje daar dan wel eens voorbij komen
Carpe Diem, Memento Mori
  woensdag 3 maart 2004 @ 09:59:16 #27
47259 Antartic
Without the C
pi_17476446
Ik vind verloven dus niet ouderwets, echt een heerlijk gevoel!

Nee ik overviel haar er niet mee, nou ja niet echt, ze had het er al een tijdje over enzo, maar op het moment zelf had ze het niet verwacht. Ze was zo blij Ze zei bij wijze van spreke al eerder ja dan dat ik mijn zin had afgemaakt...! We hebben nog niet echt een datum, maar we zijn er wel over uit dat het ergens in 2006 zal gaan gebeuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')