Huilie 'tis vakantie loop niet te zeurenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:11 schreef -Jean- het volgende:
Moet ik een klote opdracht makeen en ik snap er de klote van.
en hij is klote groot
en dan moet ik over 2 weken klote stage gaan lopen als enige van de klas, want die klote school heeft alleen voor mij een klote stage waar ik geen klote vergoeding voor krijg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik de titel dan maar in Klote school veranderen om het passend te krijgen bij je topic ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:14 schreef -Jean- het volgende:
mijn vakantie is over
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk ben jij gewoon te dom om voor de duivel te dansen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:11 schreef -Jean- het volgende:
Moet ik een klote opdracht makeen en ik snap er de klote van.
en hij is klote groot
Jahaa, dat doet pijn he.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:23 schreef Vlindur het volgende:
ik heb stage zonder vergoeding werk me de pleuris
en heb nu ook nog een snee in mijn hand door een stuk glas in een vaatdoekje
die ik wel ff zou uitspoelen en ik wist niet dat er glas in zat!
*AUW*
jaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zal ik de titel dan maar in Klote school veranderen om het passend te krijgen bij je topic ?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:21 schreef Me_Wesley het volgende:
Kutschool = dirkjan
Auwie.. Waar zit jij dan? Ik moet het langzamer aan doen van mijn collega'squote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:23 schreef Vlindur het volgende:
ik heb stage zonder vergoeding werk me de pleuris
en heb nu ook nog een snee in mijn hand door een stuk glas in een vaatdoekje
die ik wel ff zou uitspoelen en ik wist niet dat er glas in zat!
*AUW*
Omdat ik als enige een stage heb gevondenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:26 schreef KwebeMark het volgende:
[..]
Auwie.. Waar zit jij dan? Ik moet het langzamer aan doen van mijn collega's(woningstichting)
Aan de TS: waarom moet jij als enige stage lopen dan?
ik had ook nog eens geen vakantie.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:14 schreef -Jean- het volgende:
mijn vakantie is over
![]()
![]()
![]()
Verschil moet er zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:13 schreef remondepemon het volgende:
[..]
ik had ook nog eens geen vakantie.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:22 schreef mat_herben het volgende:
niet zeiken, het is voor je eigen toekomst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |