das was ook het 1e wat mij te binnen schiet.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:11 schreef Kimsomnia het volgende:
[afbeelding]
Sunwater van Lancaster. Dat wordt waarschijnlijk wel wachten tot komende zomer, maar....![]()
Ik drink bijna geen alcohol, maar nee geen jeuk iin mn maag dan...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:06 schreef Helaaz het volgende:
Het kan nog honderd andere dingen zijn, behalve de alcohol vrees ik.
heb je ook jeuk in je maag als je alcohol drinkt?
Die laatste heb ik ook. sinds kortquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:26 schreef Madeliev het volgende:
Yria heeft een lekkere (Yves Rocher), en Sun van Jil Sander!
Dat is ook een goede tipquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef MaRySe het volgende:
Je kunt je parfum ook in je haar sprayen..
Onder je haar zit geen huid ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef MaRySe het volgende:
Dat zijn van die "Als het er niet bij staat hebben wij het niet"-meisjes..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:17 schreef Nijna het volgende:
En bij de ander keek die dame aan wie ik het vroeg me heel glazig aan:"nou in alle geurtjes zit wel alcohol hoor..."
als je langer haar hebt hoeft de parfum je hoofdhuid niet te raken hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:23 schreef daeri het volgende:
[..]
Onder je haar zit geen huid ofzo?
en je parfum ruikt ook langer als je het in je haar spuitquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:18 schreef MaRySe het volgende:
In de ene winkel ging het meisje waar ik het aan vroeg het inderdaad aan een collega vragen en die wist dat het er was, maar ze moesten even zoeken. Overigens was dat geen lekkere geur.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:26 schreef daeri het volgende:
[..]
Dat zijn van die "Als het er niet bij staat hebben wij het niet"-meisjes..Als je zelf iets niet weet, ga je het vragen aan iemand die het wél weet... dat is beter dan helemaal niks te doen
(En het lijkt me wel interessant als parfumerie medewerkster om te weten dat er in sommige parfum geen alcohol zit en dan precies kan aanwijzen welke dat zijn)
Ja, dat ga ik sowieso maar eens proberen, dan kan ik toch mn huidige luchtje opmaken, als dat goed gaat...quote:Je kunt je parfum ook in je haar sprayen..
Had ik ook al aan zitten denken... Ik ga wel weer eens rondsnuffelen...quote:Maar je zou eventueel ook een body spray kunnen nemen. In sommige zitten geen alcohol .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |