Jammer, je had het hoogste bod, ik hoop dat KingB nog reageerd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:16 schreef winux het volgende:
ik haak af sorry niet meer aan gedacht sorry
Hij is nog niet verkocht. (helaas).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:18 schreef Miezzzz het volgende:
hrmz ik heb misschien wel intresse moet het ff overleggen met me pa maar je hoort meer van me
greetz
Ik zie in je Profiel dat je in Arnhem woont, daar kan ik hem nog brengen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:29 schreef TheEagle het volgende:
100 euro incl verzenden
Ik wacht af, ik wilde alleen aangeven, dat met de huidigs bieders het nog niets is geworden, en dat ik de processor nog steeds in mijn bezit heb.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Miezzzz het volgende:
zoals ik al zei ik reageer nog voor vanavond ervoor.
jammerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:37 schreef Miezzzz het volgende:
hrmz niewprijs is 175euro en voor 15euro meer heb ik er 1 met 1mb.. dus ik denk dat ik het niet doe en verder spaar voor een andere, toch bedankt
Mies.
ik had al een bod van 140.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:04 schreef Mod99 het volgende:
110 incl verzending
hallo?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:19 schreef Tazz het volgende:
ik had al een bod van 140.
Euh, 120 excl verzendkosten?
Ik word een beetje flauw van de mensen die een bod uitbrengen en dan totaal niets meer van zich laten horen. Bied of bied niet, en als je bied, zet dan ff je mail adres erbij..quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:14 schreef Tazz het volgende:
[..]
hallo?
Het hogere bod was ook al afgekapt, Dat AT niet werkt zuigt idd.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:00 schreef KingB het volgende:
Sorry voor de late reactie, echt irritannt dat t active topics systeem t niet doet, en ben ook niet continu aan t kijken naar je topic omdat je al een hoger bod had.
maar wou bij deze ff melden dat ik voorlopig afzie van t meebieden.
Komt me niet echt uit, en mn eigen verkoop loopt ook niet zo als verwacht... dus t geld zit er ff niet bij
mail mij even en misschien worden we het eens over de prijs..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:39 schreef Tazz het volgende:
Post tarief (info http://www.tpgpost.nl/con(...)etten_nederland.jsp)
Als pakket post is EUR 5,50 maar dan wel vooruit betalen.
Onder rembours wordt het EUR 6,84 (AVG zegel) + (6,00 + 0,8% provisie over het remboursbedrag) = EUR 13,80 (als ik het goed lees).
Vermeld dan wel ff je MSN adres, dan kan ik je toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |