De tandarts van Sunjammer.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:08 schreef tech het volgende:
Wie is er live in Madras, behalve een slordig miljoental Indiërs?
Ik heb even de laatste paar posts gelezen van 785.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:08 schreef NathaN het volgende:
De tandarts van Sunjammer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:22 schreef Twaalfje het volgende:
JAAAAAAAAAAH!!!!
*op en neer springt van blijdenschap*
Dáááááánk Twoflower!!!
Joss Stone? Wies dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:27 schreef Cybart het volgende:
Joss Stone
16 jaar en dan zo'n stem
kan niet wachten tot ik het album heb
De mijne ook, alleen dan kleiner, niet werkend en nepquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:24 schreef Twaalfje het volgende:
Mijn Voyager bestaat echt
Dus je komt van de week langs?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een auto!!!
te leen
dit is Jossquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Joss Stone? Wies dat?
Benieuwd waarom in de slaapkamer...! Ken de muziek niet...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:38 schreef Cybart het volgende:
vind het wel lekker. heerlijk voor in de auto, in de discman, op de slaapkamer
Ik vind haar wel een soort Anastacia. Maar die vind ik dan weer beter zingen (volwassen stem) en d'r beter uitzien.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
NEE HET IS GEEN BRITNEY / CHRISTINA / JESSICA TROEP
gewoon beetje soul opstaan savonds laat. wat kaarsjes aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:44 schreef tech het volgende:
[..]
Benieuwd waarom in de slaapkamer...! Ken de muziek niet...
ja ik ging net ff naar haar site. maar ik stond er ook verteld van dat ze pas 16 isquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:44 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een soort Anastacia. Maar die vind ik dan weer beter zingen (volwassen stem) en d'r beter uitzien.....
Ik had "fell in love with a boy" trouwens al op de radio gehoord maar dacht dat 't één of andere neger was.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:46 schreef Cybart het volgende:
gewoon beetje soul opstaan savonds laat. wat kaarsjes aan.
net voor het slapen gaan....
of als je daar toevallig met je vriendje bent
het beukt wat minder hard dan rammstein maar sfeerverhogend werkt het wel
en het is beter dan skyradio met ieder half uur een phil "disney"collins liedje en om de 10 minuten reclame
Dat heb je mij niet horen zeggen, zien typen of gemerkt doen hebben geweest geworden...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:52 schreef Cybart het volgende:
dat was way to much info he
durch fur ohne um bis gegen entlang ...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:59 schreef tech het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen, zien typen of gemerkt doen hebben geweest geworden...
De jouwe?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
Madtras? Live vanuit wiens matras?
an auf hinter neben in über unter vor zwischenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:03 schreef Cybart het volgende:
durch fur ohne um bis gegen entlang ...
weet je wat trouwens ook geldverspilling is. lege smsjes vesturen. heb er vandaag al twee gehad
Mag wel, maar er komt zo weinig van overquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:07 schreef tech het volgende:
Zou je een SMS niet met een sterretje mogen beginnen?
of mijn telefoon is kapot aan het gaan, dat kan ookquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:07 schreef tech het volgende:
[..]
an auf hinter neben in über unter vor zwischen
Integrale tekst van het SMSje:
*snurk* eh ja, ik ben wakker. Ik ben nu een Visual Basic .NET boek aan het doorworstelen. Hoop dat de lunch zo komt. Dan is het nog maar 3 uurtjes, daarna.
Zou je een SMS niet met een sterretje mogen beginnen?
Mogge Beavke, ook net wakker?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:07 schreef beaverhausen het volgende:![]()
ja heb nu pas 1 liedje helemaal, en van 2 maar een paar stukjes gehoord.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
*joss stone gedownload heeft op advies van 't topic*
Soul is niet mijn grootste passie, maar dit klinkt wel errug goed hoor
Nou je het zegt, ik heb ook wel eens een smsje met " *verveel* " gestuurd, toen kreeg ik er een terug "wat mot ik nou met een leeg smsje?"quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
of mijn telefoon is kapot aan het gaan, dat kan ook
bijna lunch he
hmjah... mogge IBG!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Mogge Beavke, ook net wakker?
Ow dus dan komt 't niet aan? Of snappen ze d'r aan de andere kant nix van?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik heb ook wel eens een smsje met " *verveel* " gestuurd, toen kreeg ik er een terug "wat mot ik nou met een leeg smsje?"
Misschien verschilt het ook nog per provider of overdracht tussen providers...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
Nou je het zegt, ik heb ook wel eens een smsje met " *verveel* " gestuurd, toen kreeg ik er een terug "wat mot ik nou met een leeg smsje?"
dan ligt het dus waarschijnlijk eraan dat het niet kan. of in ieder geval op een bepaald soort telefoon nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
je bericht is onderschept door de sms politiequote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:18 schreef tech het volgende:
[..]
Misschien verschilt het ook nog per provider of overdracht tussen providers...Blijkbaar moet je voorzichtig zijn met sterretjes, omdat er interpreters op de lijn zitten... (soort van kapers op de kust, maar dan anders)
volgens mij komt het dan gewoon niet aan, want diegene deed ook irc enzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:18 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ow dus dan komt 't niet aan? Of snappen ze d'r aan de andere kant nix van?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
't is weer dood geloof ik he?
Wat nou, dood? Gewoon een lichte coma. Meer niet...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
Zijn jullie allemaal in een coma gestort? Ik was alleen even de voormelde lunch nuttigen. Zouden jullie ook moeten doen... Beetje pipsjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:39 schreef Twoflower het volgende:
Wat nou, dood? Gewoon een lichte coma. Meer niet...
Ik zat ff Alf te kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ongezellige peer! Post eens een leuke foto, nu je dat toch kunt...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:58 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ik zat ff Alf te kijken
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:46 schreef ajuu het volgende:![]()
[afbeelding]
hmmmz, beetje een gremlin mijn avataar IRL
Ooooohhh wat is er aan de hand dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:57 schreef ajuu het volgende:
beetje ziek zijn is
Owjah! Momentje.......quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ongezellige peer! Post eens een leuke foto, nu je dat toch kunt...
Ik vroeg een LEUKE foto. Die gast staat veel leuker op andere foto's...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:05 schreef Twaalfje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik vroeg een LEUKE foto. Die gast staat veel leuker op andere foto's...
mag het ookeen citroen zijn? en dan thee en wat rum voor erbij "zo die ajuu is niet makkelijk"quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooohhh wat is er aan de hand dan?Griepje en alles? Sssshhh alles komt goed hoor
*sinaasappel pers voor Ajuu*
ik hang boven de WC als je het wilt wetenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:07 schreef Twaalfje het volgende:
Knapt Ajuu d'r al een beetje van op? Van me pica? Hm?
Handig, een laptop naast je WCquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik hang boven de WC als je het wilt weten
Ooohh dat is prima, citroen heb ik wel bij de hand en de pers ookquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
mag het ookeen citroen zijn? en dan thee en wat rum voor erbij "zo die ajuu is niet makkelijk"
ja je zou eens iets kunnen missen op fokquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Handig, een laptop naast je WC
Aaawww, nou dan... doen.... we.... even... kalm... en... rustig.......quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:10 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik hang boven de WC als je het wilt weten
Yo Double-U D!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:17 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon meldt zich maar weerTech
Tweelingbroer(tje) Cybart
Vandaag 2 uurtjes werkcolleges gehad...............BORING
Hallooooooo biefje!!!!! Beetje sipjedipje vandaag???? Wattisseraandehand?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:17 schreef beaverhausen het volgende:
o god, nou moet ook nog puzzelen, wat een leven tochquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww, nou dan... doen.... we.... even... kalm... en... rustig.......
*ajuu onder dekbedje stop*
*kruik erbij*
*puzzelboekje aangeef*
Kijk!! En hier is de ab van de tv, kun je zappen
Jazekerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:18 schreef Cybart het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 13:17 schreef wizarddragon het volgende:
* wizarddragon meldt zich maar weerTech
Tweelingbroer(tje) Cybart
Vandaag 2 uurtjes werkcolleges gehad...............BORING</div></blockquote>Yo Double-U D!
ben je gewoon nu al weer klaar voor vandaag?
beaverziekenhausen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:19 schreef beaverhausen het volgende:
ik wil ook ziek zijn met zuster Waxje naast m'n bed
Haaaaii Waxje!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallooooooo biefje!!!!! Beetje sipjedipje vandaag???? Wattisseraandehand?
en wat ga je met de rest van je nuttige dag aanvangen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:20 schreef wizarddragon het volgende:
Jazeker
The projects??quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
een ander woord voor ghetto, hmmm.....
Die bevond zich vanochtend toen ik er was nog gewoon in mijn woonplaats... en laat dat nu net niet Madras zijn!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:08 schreef NathaN het volgende:
[..]
De tandarts van Sunjammer.
whaddaya mean bro?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
The projects??
Met m'n fresh install van windows xp klooien (Winxp was weer gecrashed en onherstelbaar kaduuk gegaan samen met de rest van winxp partitie inclusief m'n 15 albums van Madonnaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wat ga je met de rest van je nuttige dag aanvangen?
je zit zwaar in de put begrijp ikquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Met m'n fresh install van windows xp klooien (Winxp was weer gecrashed en onherstelbaar kaduuk gegaan samen met de rest van winxp partitie inclusief m'n 15 albums van Madonna![]()
)
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:26 schreef Twaalfje het volgende:
*net even in Cybart's poeziealbum gekliederd heeft*
Kon niemand me even vertellen dat die zwáááár aantrekkelijk is? Hm?
Nee..joh... fresh install, dus weer een nieuwe start en dus weer nieuwe kansen. Ik blijf positiefquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
je zit zwaar in de put begrijp ik
de giraf foto blijft het mooistquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
euhm ja
*kijken ga*
nieuwe ronde nieuwe kansen. kinderen altijd prijsquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee..joh... fresh install, dus weer een nieuwe start en dus weer nieuwe kansen. Ik blijf positief
ben ik nog niet oud genoeg voorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
de giraf foto blijft het mooist
eh..een stropdas is niet jouw ding duidelijk
ziet er raar uit
hmmm..met stropdas vind ik hem juistquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
de giraf foto blijft het mooist
eh..een stropdas is niet jouw ding duidelijk
ziet er raar uit
dat wordt dus een dillemaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hmmm..met stropdas vind ik hem juist![]()
![]()
Twaalfje ookquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Kheb er gisteren drie pics geposted....vraag Ikbengeweldig maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat wordt dus een dillema
of ik pas gewoon de tekst bij de foto aan
of ik gooi er een poll over op
maar wanneer krijgen we van jou nu eens een duidelijke foto?
ok, volgende keer moet ik eerst kijken voor ik mijn grote bakkes opengooiquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb er gisteren drie pics geposted....vraag Ikbengeweldig maar.
dat is best knap als je mensen van hun gezicht herkend uit een DARKroomquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Cybart's avonturen in Darkrooms komen nu eindelijk hun tol eisen?
"Goh ken ik jou niet ergens van?"
Zow..jij leeft ook nog...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jij kunt mensen uit Darkrooms herkennen? Je hebt nightvision ofzo?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
jaja en vandaag leef ik MET auto, niet dat ik 'em gebruiken ga, maar het gaat om het principequote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow..jij leeft ook nog...
WD heeft drie alleraardigste fotoos gepostquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb er gisteren drie pics geposted....vraag Ikbengeweldig maar.
Bij nader inzien vind ik "no active" de leukste. Je zou d'r zo op duikenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
Je moest eens weten...hij kan me nog zien in het donker via webcam..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij kunt mensen uit Darkrooms herkennen? Je hebt nightvision ofzo?![]()
ja hallo, ik lees hier mee hequote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik "no active" de leukste. Je zou d'r zo op duiken![]()
Ik ben darkroom spion. Pedo killer. Mij zien ze nooit.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
hey, ik weet niet hoe dark het in een darkroom is, jullie zijn hier de experts op dat gebied!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben nu trouwens aan het werk. ik heb nl een kutklusje gevonden/op me genomen...
duizenden telefoonnummers opzoeken
laterz!
In een darkroom zul je mij niet zien, zelfs met de lichten aan nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
hey, ik weet niet hoe dark het in een darkroom is, jullie zijn hier de experts op dat gebied!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:50 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik "no active" de leukste. Je zou d'r zo op duiken![]()
Omdat het dan geen dark room meer is?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
In een darkroom zul je mij niet zien, zelfs met de lichten aan niet
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Omdat het dan geen dark room meer is?
We gebruiken hier toch spaarlampen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:23 schreef NathaN het volgende:
*nieuw peertje in topic draai*
just in case
GayL-buizen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:25 schreef Twoflower het volgende:
We gebruiken hier toch spaarlampen?
*eens is met PI van vorige post*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
GayL-buizen.
Met andere woorden: je bent gewoon te lui geweest om een spaarlamp te kopen...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:31 schreef NathaN het volgende:
hence dat just in case, Twoffie
ik wil niet weten hoe die gemonteerd wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
GayL-buizen.
Ik wil weten door wiequote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
ik wil niet weten hoe die gemonteerd worden
Neen. Met andere woorden zou zijn: "Voor het geval dat"quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:33 schreef Twoflower het volgende:
Met andere woorden: je bent gewoon te lui geweest om een spaarlamp te kopen...
Zover ik de msn geruchten hoor ben jij daar meer over te sprekenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik dacht dat jij beter bekend stond als "the rear Avenger" breaker of butts, plugger of holes, phantom of fuck, count cock...
Zal wel zo'n oude, uitgezakte monteur zijn, zo-eentje van 13 in een dozijn...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik wil weten door wie
Die weigeren we gewoon toegang...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:38 schreef Twoflower het volgende:
Zal wel zo'n oude, uitgezakte monteur zijn, zo-eentje van 13 in een dozijn...
SLAPEN JIJ!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:58 schreef Prego het volgende:
m'n strot doet zeer en er zit vieze kledder in, ik heb een stem als katja schuurman, me rechteroog is ontstoken en als ik een peuk wil roken lijkt het alsof ik een knetter van een joint gerookt heb
ja ga jij maar roken ja!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:59 schreef Cybart het volgende:
prego, je bent weer de oude
en nu ga ik peukpauze houden
Ow..........quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:00 schreef Prego het volgende:
[..]
slapen? ik heb net 13 uur geslapen
ja, maar peuk was niet echt wat ik nodig had blijkt nu ook....halve was genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:00 schreef Prego het volgende:
[..]
ja ga jij maar roken ja!
slapen? ik heb net 13 uur geslapen
*meedoet*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:59 schreef Cybart het volgende:
en nu ga ik peukpauze houden
ook leukquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*meedoet*
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook leuk
kom je thuis met 3 sloffen merk je steeds meer dat je roken steeds minder vind
tenzij met uitgaan... dan moet ik het echt hebben, maar overdag in werksfeer is het de laatste week niet echt je van het meer![]()
Tuuk nie. Jij mot eerst uitzieken hoor. Of moeten we zuster Beaver d'r even bijroepen?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:14 schreef Prego het volgende:
ik word onpasselijk bij het idee aan een peuk.
en das allemaal best kut. ik wil niet ziek worden want ik begin morgen met me nieuwe baan
Als je dat doet is 'ie helemaal met geen stok het bed uit te slaan natuurlijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:15 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tuuk nie. Jij mot eerst uitzieken hoor. Of moeten we zuster Beaver d'r even bijroepen?
nah ik ga morgen gewoon beginnen (is pas om 15:00 da scheelt misschien) tja en als het nie gaat dan gaat het niequote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:15 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tuuk nie. Jij mot eerst uitzieken hoor. Of moeten we zuster Beaver d'r even bijroepen?
Zuster Waxxer had toch dienst vandaag?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:15 schreef Twaalfje het volgende:
jeeeeeeejquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:12 schreef tech het volgende:
Nog maar 3 kwartier!
true, maar ik kan na 5 jaar nog steeds niet draaienquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:12 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH
Mot je sjek roken. staat nog stoer ook![]()
succes alvastquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:14 schreef Prego het volgende:
ik word onpasselijk bij het idee aan een peuk.
en das allemaal best kut. ik wil niet ziek worden want ik begin morgen met me nieuwe baan
En wat dacht je van Zuster Beaver zelf?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:17 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je dat doet is 'ie helemaal met geen stok het bed uit te slaan natuurlijk...
*afzuigkap aanschap voor IBG*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
getver, d'r hangt een hele blauwe waas rond het topic :
[afbeelding]![]()
omdat iedereen zich afvraagt op wat voor fantastisch forum jij zitquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:21 schreef Cybart het volgende:
En waarom hangt iedereen hier vandaag over mijn beeldscherm heen
Dan ga je maar ff bij de niet-rokenpaal staanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
getver, d'r hangt een hele blauwe waas rond het topic :
[afbeelding]![]()
tuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:23 schreef Prego het volgende:
[..]
omdat iedereen zich afvraagt op wat voor fantastisch forum jij zit
Agossie........je moet ook ECHT WILLEN hè...........en ander draai ik ze voortaan wel voor jequote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
true, maar ik kan na 5 jaar nog steeds niet draaien
zoiets heeft zelfs J-Lo niet...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Agossie........je moet ook ECHT WILLEN hè...........en ander draai ik ze voortaan wel voor je![]()
Hou jij je nou maar bezig met dingen waar je soms verstand van lijkt te hebben. Plaats nu eens een écht leuke foto of zo. Van jezelf?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:27 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Agossie........je moet ook ECHT WILLEN hè...........en ander draai ik ze voortaan wel voor je![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
zoiets heeft zelfs J-Lo niet...
een peukendraaier!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:31 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met dingen waar je soms verstand van lijkt te hebben. Plaats nu eens een écht leuke foto of zo. Van jezelf?
Zeg! De X8 is toevallug WEL 128-stemmig polyfoon hoor! 16 sporen sequencer! Sampler aan boord! Etc!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:34 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Van een leuke man bedoelde ik dus. Kneus!![]()
tis geen keyboard. tis een WORKSTATIONquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
12je is een keyboard!
Oh My Gooooood, de apparaten nemen de mensheid over
het heeft toetsenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
tis geen keyboard. tis een WORKSTATION
Doe mij maar iets met een hart, longen, hersens, en als het kan ook een beetje leuk uiterlijk...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:37 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Zeg! De X8 is toevallug WEL 128-stemmig polyfoon hoor! 16 sporen sequencer! Sampler aan boord! Etc!!
Komt HIJ me weer klierenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:41 schreef Semisane het volgende:
Het is gewoon een nep-piano!!!
Kan ik me best voorstellen ja....van 4 hoog een kantoor uit geslingerd worden is geen pretje.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:44 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Komt HIJ me weer klieren
Pas maar op want ik ben nog steeds niet vergeten dat je me zomaar uit je kantoor gooide hoor!!
*Sunjammer bij voorbaat en vanaf hier zie glunderen*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:53 schreef Twaalfje het volgende:
Speicaal om jullie te vervelen: het eerste music workstation uit 1979: de Failirght CMI
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen ja....van 4 hoog een kantoor uit geslingerd worden is geen pretje.
Maar goed...ik zeg maar even niks meer.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:51 schreef Xiance het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:54 schreef Cybart het volgende:
*spul*
tot dan...
of mischien bij de eerste *thuis*
*glunder*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
*Sunjammer bij voorbaat en vanaf hier zie glunderen*
Wat ister meid? Ben je ongesteld?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:51 schreef Xiance het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:55 schreef NathaN het volgende:
Wat dan wel? De Synclavier?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*glunder*
De Fairlight!! Tof ding, but not my favorite
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:00 schreef Xiance het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:54 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
![]()
De Synclavier b.v... maar voor mij is de Moog Modular 3C de heilige graalquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:02 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Wat dan wel? De Synclavier?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:03 schreef NathaN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik wilde zondag nog wel mee, de zwaantjes voeren......najaaaaaaah, ik ben nou Cybart's peukendraaier. Veel leukerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:07 schreef Xiance het volgende:![]()
Ooooooooow, een analoog tiep. Hm. Moogs samplen niet. En ik ben altijd blij geweest met Roland, goeie d/a converters. En nou zit ik met een Yamaha EX-5.........quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De Synclavier b.v... maar voor mij is de Moog Modular 3C de heilige graal
En van de moderne jongens vind ik de Korg Tritons en Karma's toch ook zeer prettig
Oh neej hoor... not fully analog. Pruts zelf op onzettend digitale Yamaha's, Kawai's en Korgjes, plus m'n PC waar zo'n beetje het hele Tangerine Dream arsenaal aan Moogs, ARP en Mellotrons in zitquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:11 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ooooooooow, een analoog tiep. Hm. Moogs samplen niet. En ik ben altijd blij geweest met Roland, goeie d/a converters. En nou zit ik met een Yamaha EX-5.........![]()
Tja....Whatever get's makes you happy....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
En ik wilde zondag nog wel mee, de zwaantjes voeren......najaaaaaaah, ik ben nou Cybart's peukendraaier. Veel leuker
De EX-5 heeft AN synthese. en VL-synthese. Alleen, die d/a converters hè......quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh neej hoor... not fully analog. Pruts zelf op onzettend digitale Yamaha's, Kawai's en Korgjes, plus m'n PC waar zo'n beetje het hele Tangerine Dream arsenaal aan Moogs, ARP en Mellotrons in zit
(I love the Mellotron)
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....Whatever get's makes you happy....
Grappig trouwens dat je er vanuit gaat dat je mee mog zwaantjes voeren.![]()
Je zou spontaan de Consumentenbond bellenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:23 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
De EX-5 heeft AN synthese. en VL-synthese. Alleen, die d/a converters hè......
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:29 schreef Semisane het volgende:
hmmmm....ik bied hierbij maar even publiekelijk mijn excuses aan voor het feit dat ik 12je al veels te lang aan het plagen ben......ook die slinger uit het kantoorraam was niet...uuuh diplomaties
Pas op, hij valt!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:23 schreef Twaalfje het volgende:
Vreselijk, en dan ook nog de eerste persfoto's in DIE kleurquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:38 schreef Prego het volgende:
[..]
het lijkt wel of auto's steeds lelijker wordne
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:38 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 16:23 schreef Twaalfje het volgende:
[afbeelding]</div></blockquote>Pas op, hij valt!
Mijn Held!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:47 schreef Cazman het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
[afbeelding]
[afbeelding]
pfew
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:54 schreef tech het volgende:
hahahahaAlweer thuis, trouwens!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kheb trouwens weer nieuwe foto's.
Anders in de stad eten?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:29 schreef Cybart het volgende:
zooo... 1 gaatje, en tot half 7 niet eten
WD, nu weet ik het. jij hebt iets weg van een jongen die ooit in ONM zat
patser!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:00 schreef Waxxer het volgende:
Och!! Het staat nog steeds te koop!
ben net thuis, dus ander keertjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:33 schreef tech het volgende:
[..]
Anders in de stad eten?
Oh, dan ga ik met de trein!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben net thuis, dus ander keertje
ga overmorgen ook al met Jer
en volgende week met mijn zus.
we gaan dadelijk wel ranzig zuipen![]()
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:35 schreef Cybart het volgende:
ben net thuis, dus ander keertje
ga overmorgen ook al met Jer
en volgende week met mijn zus.
we gaan dadelijk wel ranzig zuipen![]()
haha ok okquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:36 schreef tech het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik met de trein!
Toch niet Jannus?? IEUWquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:29 schreef Cybart het volgende:
zooo... 1 gaatje, en tot half 7 niet eten
WD, nu weet ik het. jij hebt iets weg van een jongen die ooit in ONM zat
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Toch niet Jannus?? IEUW
It's only scary because you don't know if I'm serious or joking...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Mag ik mee?
je hebt eindelijk voldaan aan de voorwaarden voor je strikdiploma?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
It's only scary because you don't know if I'm serious or joking...![]()
Naah ik ga vanavond bijkomen van iets dat me vijf minuten geleden is overkomen.
je bent niet voor niets mijn tweelingbroertje hequote:
bijna goed,quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt eindelijk voldaan aan de voorwaarden voor je strikdiploma?
kan dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
bijna goed,
maar wat mij is overkomen is vele malen genanter dan kleuters omkopen met dropslierten om m'n strikdiploma voor mij te halen.
geen van beiden. Misschien dat ik het ooit eens op msn gooi als leuke anecdote of levenswijsheid. Tot die tijd blijft het tussen mij en iemand anders.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:43 schreef tech het volgende:
Kug: ga je 't nog vertellen, of moeten we het eruit slepen?
Je mag het mij in vertrouwen(msn) vertellen jaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
geen van beiden. Misschien dat ik het ooit eens op msn gooi als leuke anecdote of levenswijsheid. Tot die tijd blijft het tussen mij en iemand anders.
nee jij was die iemand anders nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je mag het mij in vertrouwen(msn) vertellen ja
of was ik die "iemand anders"??
Je had een gaatje?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:49 schreef Cybart het volgende:
nouja zeg. ik mag nog niet eten. eten we mijn lievelingsvoer (meatloaf)
de rest zit nu aan tafel te eten
Zit je weer aan het mindfucken ofzo?? zomaar het kanaal uitgaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee jij was die iemand anders nietDie iemand anders is degene met wie ik het moment deel.
nee hoor, ik moet direct schijten als een maleier, ik verwacht daar minstens 10 minuten mee bezig te zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zit je weer aan het mindfucken ofzo?? zomaar het kanaal uitgaan
uno...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Je had een gaatje?
witte vulling of amalgaam?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
uno...
mag je tegenwoordig al 1.5 uur niet meer van eten![]()
zilver, was wel balen, heb liever wit, maar dat ging blijkbaar nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
witte vulling of amalgaam?
precies 10 minuten!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
zilver, was wel balen, heb liever wit, maar dat ging blijkbaar niet
Vreemd, ik heb het nog eens aan me ma gevraagd waarom de tandarts bij haar altijd haat om witte vullingen te zetten. Waren 3 dingenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
zilver, was wel balen, heb liever wit, maar dat ging blijkbaar niet
jas, ik ga stiekem nu al!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:23 schreef tech het volgende:
Cybart: je mag bijna eten!!!
Kennedylaan?quote:
Nee, dequote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:31 schreef tech het volgende:
[..]
Kennedylaan?
Ik kan je ook genoeg van die tot 10km/h bonnen laten zien. Ik zit er nooit boven.
Wat een rotstreek!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, de-laan, voor mijn huis.
. Hadden ze heel gemeen & sneaky een camera tussen de bomen gezet.
. Nou heb ik het Centraal Justitieel Incasso Bureau in het adresboek van mijn internetbankierding staan, maar toch. 30 Euro.
. Daar had ik liever een Calvin Klein boxer van gekocht.
.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Nee, de-laan, voor mijn huis.
. Hadden ze heel gemeen & sneaky een camera tussen de bomen gezet.
. Nou heb ik het Centraal Justitieel Incasso Bureau in het adresboek van mijn internetbankierding staan, maar toch. 30 Euro.
. Daar had ik liever een Calvin Klein boxer van gekocht.
.
Die boete was dan meer dan terecht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
[afbeelding]
133 km/u ipv 100; na correctie 128. Netto resultaat ¤115,--
Verzachtende omstandigheid: ik was zo dom geweest om kaartjes voor een voorstelling thuis te laten liggen, dus ik moest terug...
Pluspunt: Het was wel gezellig
Krijg jij zo vaak boetes dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 19:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bloos.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Verzachtende omstandigheid: ik was zo dom geweest om kaartjes voor een voorstelling thuis te laten liggen, dus ik moest terug...
Pluspunt: Het was wel gezellig</div></blockquote>Die boete was dan meer dan terecht.
. Stoute Nathan.
.
Die boete van mij is gewoon niet eerlijk, want ik rij altijd heel lief, ook als ik ietsjes te hard rij. Gemeen is het..
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:06 schreef beaverhausen het volgende:
pffff...dat was effe paniek..
Dacht even dat m'n nieuwe gsm gejat was maar hij lag natuurlijk heel veilig thuis op m'n bedje
Geen auto hebben, heeft zo zijn voordelenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:07 schreef Great_Expectations het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 19:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/bloos.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Pluspunt: Het was wel gezellig</div></blockquote>Die boete was dan meer dan terecht.
. Stoute Nathan.
.
Die boete van mij is gewoon niet eerlijk, want ik rij altijd heel lief, ook als ik ietsjes te hard rij. Gemeen is het..
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:14 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai Mark!
En GE toch!! Dat is al de zoveelste binnen korte tijd!! Je houdt wel van een potje gassen geloof ik
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb jij een gsm!
Nou...... heb je een radarverklikker?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Dat valt reuze mee.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:14 schreef Waxxer het volgende:
Hahaai Mark!
En Biefje toch!! Had mij dan even ge-sms't of ik je even wil bellen
Die gemene agent wil een Calvin Klein boxer omdat ik maar een ietsiepietsie klein beetje sneller reed dan eigenlijk mag.quote:
Maar was het geen hele lieve boete omdat je heel lief ietsje te snel reed?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die gemene agent wil een Calvin Klein boxer omdat ik maar een ietsiepietsie klein beetje sneller reed dan eigenlijk mag..
Samsung E700quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:25 schreef Waxxer het volgende:
afbeelding]
wat voor mobje heb je eigenlijk?
Zie ik daar niet een klein ingebouwd cameraatje?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 19:25 schreef Waxxer het volgende:
<a href="http://images.fok.nl/s/puh.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
wat voor mobje heb je eigenlijk?</div></blockquote>Samsung E700
[afbeelding]
Oke.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 19:25 schreef Waxxer het volgende:
<a href="http://images.fok.nl/s/puh.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
wat voor mobje heb je eigenlijk?</div></blockquote>Samsung E700
[afbeelding]
Bie-hief!!quote:* Dimensions : 90X45X23mm.
* Weight : 85g.
* GSM Dualband (900/1800MHz).
* GPRS (General Packet Radio Service).
* WAP browser.
* MMS (Multimedia Messaging Service).
* Dual LCD display screen, external 256 colours OLED LCD display screen and internal 128X160 pixels 65536 colours TFD LCD display screen.
* Integrated 300K VGA CMOS digital camera.
* Internal antenna.
* Call vibration.
* 40 bit polyphonic ring tone.
* Text predictive input function.
* Infrared port.
* STK (Sim Tool Kit).
* Downloadable logos and ring tones.
* Store up to 1000 photos in phone.
* Alarm clock, calculator, calendar, currency convertor, memo, photo editor, screensaver, wallpaper and games.
ja, die zie je zitten jaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zie ik daar niet een klein ingebouwd cameraatje?.
euhm...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke.....
.........ik hou me in............. heel erg in..........
Leuk ding hoor, zou ik ook wel willen hebben
*hhhhhhnnnnnngggggg*
Awww toenoutoenoutoenou...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja, die zie je zitten ja
dat heb je ook snel opgezocht!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bie-hief!!Fotoow!
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:44 schreef Waxxer het volgende:
MMS 'm ff door dan?of e-mailen kan toch ook met dat ding?
ssssshhhhquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
*zucht*
jaa, ik ben een typetje, jeuhjquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ssssshhhhvoorlopig blijf jij een typetje in mijn hoofd hoor
![]()
moet je wel naar de meet komen biefjepiefjeliefje
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
m'n beltegoed is op en ik weet niet hoe je MMSt of emailt met dat ding
Maar bovenal een mensch van vleesch en bloedquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
jaa, ik ben een typetje, jeuhj
waxjepaxjemaxje
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar bovenal een mensch van vleesch en bloed
Een student uit Maastricht, waar je op zater- en doordeweekse dagen maar al te graag de kroegen weet te vinden, waar jij vaak langs het water loopt om alles eens te overdenken en waar je vaak twijfelt: zal ik dit weekend wel of niet naar pappa en mamma gaan? En: waar gaat de vakantie dit jaar naartoe in de zomer?
Biefjediefjekiefje
Niet huilen Waxjepaxjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:00 schreef Waxxer het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/nosmile.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]</div></blockquote>Nah!
Daar word ik ook helemaal verdrietig van
Ik zit er emotioneel opeens helemaal doorheenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet huilen Waxjepaxje
Ja, kunnen ze wel!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:06 schreef Prego het volgende:
G_E: ja je bent natuurlijk een ontzettende misdadiger wanneer je 55 km/h rijdt...
hebben die lui niets beters te doen...
* Prego is playing DJ Luna Hardstyle Mix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |